Daudzstāvu auto stāvvieta, Nirnbergas lidosta, Vācija
Apkalpojot ik gadu četrus miljonus pasažieru, Nirnbergas lidosta Vācijas lielāko lidostu sarakstā ieņem desmito vietu. Pastāvīgais pasažieru plūsmas pieaugums pēdējo gadu laikā ir radījis nepieciešamību būvēt jaunu daudzstāvu auto stāvvietu. P3 stāvvietu plānojas pilnībā nodot ekspluatācijā 2007. gada rudenī, nodrošinot septiņos līmeņos stāvvietas 2150 automašīnām.
Sarežģītas konstrukcijas spirālveida brauktuves rampas betonēšanas darbi tiek veikti precīzi un ekonomiski efektīvi.
Apkalpojot ik gadu četrus miljonus pasažieru, Nirnbergas lidosta Vācijas lielāko lidostu sarakstā ieņem desmito vietu. Pastāvīgais pasažieru plūsmas pieaugums pēdējo gadu laikā ir radījis nepieciešamību būvēt jaunu daudzstāvu auto stāvvietu. P3 stāvvietu plānojas pilnībā nodot ekspluatācijā 2007. gada rudenī, nodrošinot septiņos līmeņos stāvvietas 2150 automašīnām. Braukšana tiek organizēta pa divām spirālveida rampām, vienu izmantojot iebraukšanai, otru izbraukšanai.
21 metrus augstā monolītā dzelzsbetona serdeņa būvniecībai objekta ģenerāluzņēmēju konsorcijs Schick un Völkel & Heidingsfelder izvēlējās ekonomiski izdevīgo PERI veidņu risinājumu. 50 cm biezās trīsstūrveida formas pamata sienas, kas veidotas kā vienādsānu trīsstūris ar noapaļotiem stūriem, tika realizētas, izmantojot PERI paneļu veidņus un liekto veidņu sistēmu. Ar viengabalainu (bezšuvju) RUNDFLEX un TRIO veidņu elementu kombināciju, kas ir vienkārši savienojami, izmantojot BFD izlīdzinošo savienotāju, ir iespējams efektīvi realizēt nepieciešamās formas konstrukciju. Koka starplikas tiek savienotas izmantojot to pašu BFD savienotāju, šādā veidā izveidojot veidņu komplektu 5,30 m augstas viengabalainas sekcijas monolītās betonēšanas darbiem.
Četros pacelšanas ciklos, ārējo veidņu komplekts no cikla uz ciklu tiek pārvietots, izmantojot CB 160 konsoles. Iekšpusē, darba platformām izmanto PERI UP modulārās sastatnes un VT 20 veidņu sijas, kas ir ekonomiski efektīvs risinājums. Pabeidzot katru ciklu, darba platforma vienkārši tiek paaugstināta, lai nodrošinātu nākošā cikla betonēšanu.
Lai varētu nodrošināt precīzu un ātru spirālformas rampas veidņošanu un betonēšanas darbus, PERI inženieri uzprojektēja ideālu veidņu kombināciju, izmantojot īpaši izgatavotus PERI pārseguma galdu moduļus, sastāvošus no PERI tipveida elementiem. Tas nozīmē, ka slīps pārsegums virzienā no rampas var tikt precīzi realizēts, ietverot konusu no 50 cm uz 20 cm no spirālveida serdes uz āru. Viegla galdu moduļu pārvietošana, kā arī ātra un droša pacelšana, izmantojot PERI pacelšanas risinājumu (speciāli konstruētas dakšas), ļāva pilnu 360 grādu rampas pagrieziena betonēšanu pabeigt vienas nedēļas ciklā.
Kā īpašu priekšrocību būvnieki atzīmē PERI produktu vispusīgās pielietošanas iespējas. Pievienojot kāpņu torņu elementus, PERI UP modulāro sastatņu sistēmu varēja vienkārši paaugstināt, nodrošinot celtniekiem drošu piekļūšanu vajadzīgajam augstumam. Pielāgošanu starp kāpņu torņa laukumiem un stāvvietas stāvu līmeņiem varēja veikt ļoti elastīgi, izmantojot PERI UP sastatņu tipveida elementus.
Informācija par projektu:
Ģenerāluzņēmējs: Neubau Parkhaus 3 Consortium
Anton Schick GmbH & Co. KG, Bad Kissingen;
Völkel & Heidingsfelder Ingenieurbau GmbH, Nuremberg
Veidņu piegādes: PERI Nuremberg and Bad Kissingen, Germany
Materiālu sagatavojusi SIA PERI – PERI GmbH filiāles Latvijā mārketinga nodaļa.
Apkalpojot ik gadu četrus miljonus pasažieru, Nirnbergas lidosta Vācijas lielāko lidostu sarakstā ieņem desmito vietu. Pastāvīgais pasažieru plūsmas pieaugums pēdējo gadu laikā ir radījis nepieciešamību būvēt jaunu daudzstāvu auto stāvvietu. P3 stāvvietu plānojas pilnībā nodot ekspluatācijā 2007. gada rudenī, nodrošinot septiņos līmeņos stāvvietas 2150 automašīnām. Braukšana tiek organizēta pa divām spirālveida rampām, vienu izmantojot iebraukšanai, otru izbraukšanai.
21 metrus augstā monolītā dzelzsbetona serdeņa būvniecībai objekta ģenerāluzņēmēju konsorcijs Schick un Völkel & Heidingsfelder izvēlējās ekonomiski izdevīgo PERI veidņu risinājumu. 50 cm biezās trīsstūrveida formas pamata sienas, kas veidotas kā vienādsānu trīsstūris ar noapaļotiem stūriem, tika realizētas, izmantojot PERI paneļu veidņus un liekto veidņu sistēmu. Ar viengabalainu (bezšuvju) RUNDFLEX un TRIO veidņu elementu kombināciju, kas ir vienkārši savienojami, izmantojot BFD izlīdzinošo savienotāju, ir iespējams efektīvi realizēt nepieciešamās formas konstrukciju. Koka starplikas tiek savienotas izmantojot to pašu BFD savienotāju, šādā veidā izveidojot veidņu komplektu 5,30 m augstas viengabalainas sekcijas monolītās betonēšanas darbiem.
Četros pacelšanas ciklos, ārējo veidņu komplekts no cikla uz ciklu tiek pārvietots, izmantojot CB 160 konsoles. Iekšpusē, darba platformām izmanto PERI UP modulārās sastatnes un VT 20 veidņu sijas, kas ir ekonomiski efektīvs risinājums. Pabeidzot katru ciklu, darba platforma vienkārši tiek paaugstināta, lai nodrošinātu nākošā cikla betonēšanu.
Lai varētu nodrošināt precīzu un ātru spirālformas rampas veidņošanu un betonēšanas darbus, PERI inženieri uzprojektēja ideālu veidņu kombināciju, izmantojot īpaši izgatavotus PERI pārseguma galdu moduļus, sastāvošus no PERI tipveida elementiem. Tas nozīmē, ka slīps pārsegums virzienā no rampas var tikt precīzi realizēts, ietverot konusu no 50 cm uz 20 cm no spirālveida serdes uz āru. Viegla galdu moduļu pārvietošana, kā arī ātra un droša pacelšana, izmantojot PERI pacelšanas risinājumu (speciāli konstruētas dakšas), ļāva pilnu 360 grādu rampas pagrieziena betonēšanu pabeigt vienas nedēļas ciklā.
Kā īpašu priekšrocību būvnieki atzīmē PERI produktu vispusīgās pielietošanas iespējas. Pievienojot kāpņu torņu elementus, PERI UP modulāro sastatņu sistēmu varēja vienkārši paaugstināt, nodrošinot celtniekiem drošu piekļūšanu vajadzīgajam augstumam. Pielāgošanu starp kāpņu torņa laukumiem un stāvvietas stāvu līmeņiem varēja veikt ļoti elastīgi, izmantojot PERI UP sastatņu tipveida elementus.
Informācija par projektu:
Ģenerāluzņēmējs: Neubau Parkhaus 3 Consortium
Anton Schick GmbH & Co. KG, Bad Kissingen;
Völkel & Heidingsfelder Ingenieurbau GmbH, Nuremberg
Veidņu piegādes: PERI Nuremberg and Bad Kissingen, Germany
Foto: Daudzstāvu auto stāvvieta, Nirnbergas lidosta, Vācija; autors: Daudzstāvu auto stāvvieta, Nirnbergas lidosta, VācijaSpeciāli izgatavoti PERI pārseguma galdu moduļi, sastāvoši no PERI tipveida elementiem nodrošināja precīzu un ātru spirālformas rampas veidņošanu un betonēšanu vienas nedēļas ciklā.
Foto: Daudzstāvu auto stāvvieta, Nirnbergas lidosta, Vācija; autors: Daudzstāvu auto stāvvieta, Nirnbergas lidosta, VācijaAr viengabalainu (bezšuvju) RUNDFLEX un TRIO veidņu elementu kombināciju, kas ir vienkārši savienojami, izmantojot BFD izlīdzinošo savienotāju, bija iespējams efektīvi realizēt nepieciešamās formas konstrukciju.
Foto: Daudzstāvu auto stāvvieta, Nirnbergas lidosta, Vācija; autors: Daudzstāvu auto stāvvieta, Nirnbergas lidosta, VācijaP3 stāvvietu plānojas pilnībā nodot ekspluatācijā 2007. gada rudenī, nodrošinot septiņos līmeņos stāvvietas 2150 automašīnām. Braukšana tiek organizēta pa divām spirālveida rampām, vienu izmantojot iebraukšanai, otru izbraukšanai. 21 metrus augstā monolītā dzelzsbetona serdeņa būvniecībai objekta ģenerāluzņēmēju konsorcijs Schick un Völkel & Heidingsfelder izvēlējās ekonomiski izdevīgo PERI veidņu risinājumu.
Foto: Daudzstāvu auto stāvvieta, Nirnbergas lidosta, Vācija; autors: Daudzstāvu auto stāvvieta, Nirnbergas lidosta, VācijaViegla galdu moduļu pārvietošana, kā arī ātra un droša pacelšana, izmantojot PERI pacelšanas risinājumu (speciāli konstruētas dakšas), ļāva pilnu 360 grādu rampas pagrieziena betonēšanu pabeigt vienas nedēļas ciklā.