Daugavpils šosejai paralēlā ceļa posma būvniecību plāno uzsākt 2006.gadā
Daugavpils šosejai jeb autoceļam A6 Rīga-Daugavpils paralēlā ceļa būvniecību posmā Tīnūži-Koknese plānots uzsākt 2006.gadā, savukārt darbus iecerēts pabeigt 2009.gadā, aģentūru LETA informēja VAS "Latvijas valsts ceļi" projektu vadītājs Juris Tauriņš.
Daugavpils šosejai jeb autoceļam A6 Rīga-Daugavpils paralēlā ceļa būvniecību posmā Tīnūži-Koknese plānots uzsākt 2006.gadā, savukārt darbus iecerēts pabeigt 2009.gadā, aģentūru LETA informēja VAS "Latvijas valsts ceļi" projektu vadītājs Juris Tauriņš.
Šosejas ievada Rīgā priekšizpēti posmā no Kranciema līdz Slāvu aplim plānots pabeigt 2007.gadā. Tauriņš informēja, ka nākotnē iecerēts jaunajam ceļam piešķirt numuru E22, kas pašreiz piešķirts daļai Daugavpils šosejas.
Pētījuma laikā plānots izvērtēt ekonomiskos, vides un tehnoloģiskos aspektus.
Pastāv trīs iespējamie ievada izveides varianti. Viens no tiem paredz ievadu izveidot pa kādu no pašreizējiem ceļiem cauri Dreiliņiem, otrs - aiz Ikšķiles izveidot pieslēgumu autoceļam A6, savukārt trešais - izveidot jaunu trasi starp autoceļu P4 Rīga-Ērgļi un autoceļu P5 Ulbroka-Ogre.
Pēc Tauriņa domām, ievads tiks veidots, izmantojot kādu no tagadējiem ceļiem.
LETA jau ziņoja, ka iepriekš autoceļam A6 paralēlā ceļa izveides nepieciešamību atzinis satiksmes ministrs Ainārs Šlesers (LPP). Viņš uzskata, ka tādā veidā varētu palielināt kopējo satiksmes intensitāti robežas virzienā, atslogojot ceļus pie pilsētām.
Šosejas ievada Rīgā priekšizpēti posmā no Kranciema līdz Slāvu aplim plānots pabeigt 2007.gadā. Tauriņš informēja, ka nākotnē iecerēts jaunajam ceļam piešķirt numuru E22, kas pašreiz piešķirts daļai Daugavpils šosejas.
Pētījuma laikā plānots izvērtēt ekonomiskos, vides un tehnoloģiskos aspektus.
Pastāv trīs iespējamie ievada izveides varianti. Viens no tiem paredz ievadu izveidot pa kādu no pašreizējiem ceļiem cauri Dreiliņiem, otrs - aiz Ikšķiles izveidot pieslēgumu autoceļam A6, savukārt trešais - izveidot jaunu trasi starp autoceļu P4 Rīga-Ērgļi un autoceļu P5 Ulbroka-Ogre.
Pēc Tauriņa domām, ievads tiks veidots, izmantojot kādu no tagadējiem ceļiem.
LETA jau ziņoja, ka iepriekš autoceļam A6 paralēlā ceļa izveides nepieciešamību atzinis satiksmes ministrs Ainārs Šlesers (LPP). Viņš uzskata, ka tādā veidā varētu palielināt kopējo satiksmes intensitāti robežas virzienā, atslogojot ceļus pie pilsētām.