Dienvidu tilta būvniecības uzraudzīšanai piesakās divas firmas
Konkursā par Dienvidu tilta pār Daugavu Rīgā pirmās kārtas būvniecības būvuzraudzību pieteikušās divas firmas, aģentūru LETA informēja Rīgas domes Pilsētas attīstības departamenta Sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāja Dana Hasana.
Konkursā par Dienvidu tilta pār Daugavu Rīgā pirmās kārtas būvniecības būvuzraudzību pieteikušās divas firmas, aģentūru LETA informēja Rīgas domes Pilsētas attīstības departamenta Sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāja Dana Hasana.
Kopumā interesi par konkursu izrādījušas deviņas firmas, kas izņēma konkursa dokumentāciju, bet pieteikumus iesniegušas tikai divas.
Pieteikumu izvērtēšana ilgs aptuveni divas nedēļas.
Jau ziņots, ka Rīgas dome ir pieņēmusi lēmumu uzsākt Dienvidu tilta būvniecību pār Daugavu. Tā būvizmaksas sākotnēji tika lēstas Ls 82,24 miljonu apmērā, no tām būvprojektēšanas izmaksas veido Ls 2,39 miljonus.
Šoruden plānots uzsākt Dienvidu tilta pāļu iegremdēšanu Daugavā. Dienvidu tilta būvi paredzēts sadalīt četrās daļās - sākumā tiks uzbūvēti balsti, pēc tam tilta laidums, estakāde pāri Krasta un Maskavas ielai un ceļa daļa.
Rīgas dome ir apstiprinājusi arī Dienvidu tilta pievedceļa detālplānu. Paredzēts, ka Dienvidu tilts šķērsos Daugavu no Jāņa Čakstes ielas pagarinājuma kreisajā krastā līdz Slāvu ielas pagarinājumam labajā krastā.
Detālplāns paredz saudzēt meža platības, neplānojot to iznīcināšanu apbūves un ceļu dēļ. Gar tilta trasi tiks izbūvēta prettrokšņu siena. Izstrādājot detālplānu, īpaša uzmanība esot veltīta ainavu skatupunktu un apbūves akcentu izveidei.
Līgums par Dienvidu tilta pār Daugavu pirmās kārtas tehniskā projekta izstrādāšanu un būvniecību parakstīts ar pilnsabiedrību "Dienvidu tilts", kurā apvienojušās sešas Latvijas būvkompānijas - AS "BMGS", AS "Latvijas tilti", SIA "Rīgas tilti", SIA "Skonto būve", SIA "Tilts" un SIA "Viadukts". Pilnsabiedrība tika izveidota 2002.gada jūlijā.
Rīgas pilsētas attīstības plānā pirmoreiz Dienvidu tilta būvniecība tika iekļauta jau 1938.gadā.
Kopumā interesi par konkursu izrādījušas deviņas firmas, kas izņēma konkursa dokumentāciju, bet pieteikumus iesniegušas tikai divas.
Pieteikumu izvērtēšana ilgs aptuveni divas nedēļas.
Jau ziņots, ka Rīgas dome ir pieņēmusi lēmumu uzsākt Dienvidu tilta būvniecību pār Daugavu. Tā būvizmaksas sākotnēji tika lēstas Ls 82,24 miljonu apmērā, no tām būvprojektēšanas izmaksas veido Ls 2,39 miljonus.
Šoruden plānots uzsākt Dienvidu tilta pāļu iegremdēšanu Daugavā. Dienvidu tilta būvi paredzēts sadalīt četrās daļās - sākumā tiks uzbūvēti balsti, pēc tam tilta laidums, estakāde pāri Krasta un Maskavas ielai un ceļa daļa.
Rīgas dome ir apstiprinājusi arī Dienvidu tilta pievedceļa detālplānu. Paredzēts, ka Dienvidu tilts šķērsos Daugavu no Jāņa Čakstes ielas pagarinājuma kreisajā krastā līdz Slāvu ielas pagarinājumam labajā krastā.
Detālplāns paredz saudzēt meža platības, neplānojot to iznīcināšanu apbūves un ceļu dēļ. Gar tilta trasi tiks izbūvēta prettrokšņu siena. Izstrādājot detālplānu, īpaša uzmanība esot veltīta ainavu skatupunktu un apbūves akcentu izveidei.
Līgums par Dienvidu tilta pār Daugavu pirmās kārtas tehniskā projekta izstrādāšanu un būvniecību parakstīts ar pilnsabiedrību "Dienvidu tilts", kurā apvienojušās sešas Latvijas būvkompānijas - AS "BMGS", AS "Latvijas tilti", SIA "Rīgas tilti", SIA "Skonto būve", SIA "Tilts" un SIA "Viadukts". Pilnsabiedrība tika izveidota 2002.gada jūlijā.
Rīgas pilsētas attīstības plānā pirmoreiz Dienvidu tilta būvniecība tika iekļauta jau 1938.gadā.