Dienvidu tiltu satiksmei plāno atvērt nākamā gada oktobrī vai novembrī
Dienvidu tilts nākamā gada oktobrī vai novembrī tiks atvērts satiksmei, intervijā aģentūras BNS biznesa informācijas portālam "Baltic Business Service" pastāstīja Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Andrejs Požarnovs.
Dienvidu tilts nākamā gada oktobrī vai novembrī tiks atvērts satiksmei, intervijā aģentūras BNS biznesa informācijas portālam "Baltic Business Service" pastāstīja Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Andrejs Požarnovs.
Viņš norādīja, ka pašlaik tiek projektēta tilta trešā kārta un nākamgad Daugavas kreisajā krastā sāksies tā realizācija.
"Patlaban ir noslēdzies konkurss par tilta pievedceļu izveidi Daugavas labajā krastā. Tur situācija ir vienkāršāka, jo nobrauktuve būs uz Krasta ielu. Taču Daugavas kreisajā krastā sākotnēji nobrauktuve būs tikai uz Bauskas ielu. Vēlāk gan tilta maģistrāle tiks izbūvēta līdz Ziepniekkalna ielai," klāstīja Požarnovs.
Viņš sacīja, ka maģistrāles izbūve līdz Ziepniekkalna ielai ir sarežģīta, jo tās būvniecības vietā ir jāpārceļ maģistrālais gāzes vads.
Dienvidu tilta būvniecību sāka 2004. gada novembrī, izbūvējot tilta balstus upes krastā. 2005.gada decembrī pabeidza visu desmit tilta balstu izbūvi, savukārt 2007.gadā noslēdza vienu no svarīgākajiem tilta būvniecības posmiem - metāla laiduma konstrukcijas uzbīdīšanu, savienojot Daugavas krastus.
Tilta pirmajā kārtā tiek būvēts pats tilts ar estakādēm no Bauskas ielas Pārdaugavā līdz Slāvu pārvadam Daugavas labajā krastā. Tilta otrās kārtas būvniecībā paredzēts pilnībā pārbūvēt Slāvu dzelzceļa pārvadu un Slāvu rotācijas apli, tā vietā izveidojot trīslīmeņu krustojumu ar Lubānas, Piedrujas un Krustpils ielu. Savukārt trešās kārtas tilta būvdarbu ietvaros plānots izbūvēt autoceļu no Vienības gatves līdz Bauskas ielai, izveidojot arī divlīmeņu krustojumus ar Ziepniekkalna un Bauskas ielu.
Tilta celtniecības ģenerāluzņēmējs ir "Dienvidu tilts", kurā apvienojušās sešas lielākās Latvijas celtniecības kompānijas - "Skonto būve", "Latvijas tilti", "BMGS", "Tilts", "Rīgas tilti" un "Viadukts". "Dienvidu tilts" pērn strādāja ar 29,261 miljona latu apgrozījumu un 796,2 tūkstošu latu zaudējumiem.
Viņš norādīja, ka pašlaik tiek projektēta tilta trešā kārta un nākamgad Daugavas kreisajā krastā sāksies tā realizācija.
"Patlaban ir noslēdzies konkurss par tilta pievedceļu izveidi Daugavas labajā krastā. Tur situācija ir vienkāršāka, jo nobrauktuve būs uz Krasta ielu. Taču Daugavas kreisajā krastā sākotnēji nobrauktuve būs tikai uz Bauskas ielu. Vēlāk gan tilta maģistrāle tiks izbūvēta līdz Ziepniekkalna ielai," klāstīja Požarnovs.
Viņš sacīja, ka maģistrāles izbūve līdz Ziepniekkalna ielai ir sarežģīta, jo tās būvniecības vietā ir jāpārceļ maģistrālais gāzes vads.
Dienvidu tilta būvniecību sāka 2004. gada novembrī, izbūvējot tilta balstus upes krastā. 2005.gada decembrī pabeidza visu desmit tilta balstu izbūvi, savukārt 2007.gadā noslēdza vienu no svarīgākajiem tilta būvniecības posmiem - metāla laiduma konstrukcijas uzbīdīšanu, savienojot Daugavas krastus.
Tilta pirmajā kārtā tiek būvēts pats tilts ar estakādēm no Bauskas ielas Pārdaugavā līdz Slāvu pārvadam Daugavas labajā krastā. Tilta otrās kārtas būvniecībā paredzēts pilnībā pārbūvēt Slāvu dzelzceļa pārvadu un Slāvu rotācijas apli, tā vietā izveidojot trīslīmeņu krustojumu ar Lubānas, Piedrujas un Krustpils ielu. Savukārt trešās kārtas tilta būvdarbu ietvaros plānots izbūvēt autoceļu no Vienības gatves līdz Bauskas ielai, izveidojot arī divlīmeņu krustojumus ar Ziepniekkalna un Bauskas ielu.
Tilta celtniecības ģenerāluzņēmējs ir "Dienvidu tilts", kurā apvienojušās sešas lielākās Latvijas celtniecības kompānijas - "Skonto būve", "Latvijas tilti", "BMGS", "Tilts", "Rīgas tilti" un "Viadukts". "Dienvidu tilts" pērn strādāja ar 29,261 miljona latu apgrozījumu un 796,2 tūkstošu latu zaudējumiem.