Dinevičs: Dienvidu tilta izmantošanai jābūt bez maksas
Dienvidu tilta izmantošanai jābūt bez maksas, uzskata Rīgas domes (RD) priekšsēdētāja vietnieks Jānis Dinevičs
Dienvidu tilta izmantošanai jābūt bez maksas, uzskata Rīgas domes (RD) priekšsēdētāja vietnieks Jānis Dinevičs.
"Tā celtniecība jau ir finansēta no rīdzinieku-nodokļu maksātāju naudas, tāpēc izskanējušais piedāvājums pārvērst to par maksas pakalpojumu, manuprāt, ir absurds," paziņojumā presei uzsver Dinevičs.
Izskanējušais piedāvājums par maksas Dienvidu tilta izveidi, pēc Dineviča domām, būtu jāizskata Rīgas domes koalīcijas partneriem.
Masu medijos iepriekš izskanējis, ka Dienvidu tilts varētu kļūt par maksas tiltu.
Dienvidu tilta būvniecība sākta 2004.gadā. Tilts top trīs kārtās, un tilta būvdarbu pirmo kārtu paredzēts pabeigt gada beigās. Tilta garums ir 803 metri, projekta visu izbūvējamo ceļu garums patlaban - 2,5 kilometri, bet visu triju kārtu kopējais garums būs astoņi kilometri. Dienvidu tiltam būs sešas braukšanas joslas jeb trīs katrā virzienā, divi veloceliņi un divas ietves.
Pēc domē sniegtās informācijas, Rīgas domei tilta būvniecības pirmā kārta, ieskaitot inflācijas sadārdzinājumu un bankas finansējuma procentu likmi, izmaksās 254,3 miljonus latu. Tilta būvniecības otrajai kārtai paredzēts iztērēt 313,4 miljonus latu. Savukārt Dienvidu tilta trešās kārtas būvniecība posmā no Bauskas ielas līdz Ziepniekkalna ielai varētu izmaksāt ne vairāk par 15 miljoniem latu.
Tilta celtniecības ģenerāluzņēmējs ir "Dienvidu tilts", kurā apvienojušās sešas lielākās Latvijas celtniecības kompānijas.
"Tā celtniecība jau ir finansēta no rīdzinieku-nodokļu maksātāju naudas, tāpēc izskanējušais piedāvājums pārvērst to par maksas pakalpojumu, manuprāt, ir absurds," paziņojumā presei uzsver Dinevičs.
Izskanējušais piedāvājums par maksas Dienvidu tilta izveidi, pēc Dineviča domām, būtu jāizskata Rīgas domes koalīcijas partneriem.
Masu medijos iepriekš izskanējis, ka Dienvidu tilts varētu kļūt par maksas tiltu.
Dienvidu tilta būvniecība sākta 2004.gadā. Tilts top trīs kārtās, un tilta būvdarbu pirmo kārtu paredzēts pabeigt gada beigās. Tilta garums ir 803 metri, projekta visu izbūvējamo ceļu garums patlaban - 2,5 kilometri, bet visu triju kārtu kopējais garums būs astoņi kilometri. Dienvidu tiltam būs sešas braukšanas joslas jeb trīs katrā virzienā, divi veloceliņi un divas ietves.
Pēc domē sniegtās informācijas, Rīgas domei tilta būvniecības pirmā kārta, ieskaitot inflācijas sadārdzinājumu un bankas finansējuma procentu likmi, izmaksās 254,3 miljonus latu. Tilta būvniecības otrajai kārtai paredzēts iztērēt 313,4 miljonus latu. Savukārt Dienvidu tilta trešās kārtas būvniecība posmā no Bauskas ielas līdz Ziepniekkalna ielai varētu izmaksāt ne vairāk par 15 miljoniem latu.
Tilta celtniecības ģenerāluzņēmējs ir "Dienvidu tilts", kurā apvienojušās sešas lielākās Latvijas celtniecības kompānijas.