Diseldorfas mese – viena no pasaules vadošajām komunikāciju un eksporta platformām
Vakar, 27. septembrī, preses pārstāvji tika aicināti iepazīties ar vienu no lielākajām izstāžu kompānijām Vācijā Messe Düsseldorf un tās piedāvātajām starptautiskajām izstādēm.
Dr. Clemens Schütte, Starptautiskā biznesa direktors, iepazīstināja klātesošos ar Messe Düsseldorf GmbH un Mr. Michael Degen, starptautiskā biznesa nodaļas vadītājs, īsi aprakstīja svarīgākās izstādes Latvijas tirgum.
Mūsu arvien sarežģītākajā ekonomiskajā sistēmā komunikācijai starp cilvēkiem ir neapstrīdama loma. Meses nodrošina īpašu pamatu šai līdzāspastāvēšanai – tās apvieno piedāvājumu un pieprasījumu. Nevelti mesēm ir liela nozīme kā mārketinga instrumentam, it sevišķi uz eksportu orientētiem uzņēmumiem. Tās ierindojas vēl pirms personīgās pārdošanas, sabiedriskajām attiecībām un Interneta.
Diseldorfas izstāžu centrs veido tādu pamatu starptautiskajai komunikācijai vaigu vaigā. Tas dibināts 1947. gadā un orientējas uz specializēto un nozaru izstāžu – gadatirgu organizēšanu.
Programmā ir vairāk kā 40 pasākumi no sekojošām sfērām:
• mašīnas, iekārtas un aprīkojums
• tirdzniecība, amatniecība un pakalpojumi
• medicīna un veselība
• mode un dzīvesveids
• brīvais laiks.
23 pasākumi Diseldorfas klāstā ir pasaules vadošās meses – tās un aptuveni 100 pašu sarīkojumi un dalības ārzemēs ir padarījuši Messe Düsseldorf grupu par vienu no vadošajām eksporta platformām un par vienu no šīs pasaules starptautiskākajiem izstāžu centriem.
Diseldorfas mese ar 67 ārvalstu pārstāvniecībām ir pieejama vairāk kā 100 valstīs visā pasaulē. Viena no šīm pārstāvniecībām ir ExpoVizija Viļņā - Messe Düsseldorf pārstāvji Lietuvā, Latvijā un Igaunijā.
Rutas Tumileviciutes komanda darbojas kā "kontaktpersona uz vietas" eksponētājiem, apmeklētājiem un visiem interesentiem no Baltijas valstīm. ExpoVizija konsultē un palīdz attiecībā uz visiem jautājumiem saistībā ar specializētajām mesēm Diseldorfā, kā arī saistībā ar mesēm, ko Messe Düsseldorf grupa organizē visā pasaulē. Jo tirgum atbilstošas meses koncepcijas "Made in Düsseldorf" ar meitas uzņēmumu un starptautisko partnerorganizāciju palīdzību tiek eksportētas uz augošajiem tirgiem visā pasaulē.
Koncerns Messe-Düsseldorf ir sekmīgi noslēdzis 2010. finanšu gadu un radījis pamatus tālākai stratēģiskai izaugsmei. Apgrozījuma ieņēmumi tika palielināti līdz 335 milj. eiro (2009. gadā: 256 milj. eiro). 30 procenti koncerna apgrozījuma tiek gūti ārpus Vācijas. Verners Matiass Dornšeids (Werner Matthias Dornscheidt), vadības priekšsēdētājs, formulē uzņēmuma mērķus: "Koncerns Messe Düsseldorf un Messe Düsseldorf GmbH ir labi veidotas. Stratēģiskā orientācija – atkarībā no cikliem un ekonomikas kopējās attīstības – ir vērsta uz nacionālo un starptautisko izaugsmi no četriem līdz pieciem procentiem gadā. Mašīnbūves sfērā mēs jau tagad neapstrīdami esam organizētājs nr. 1 visā pasaulē. Līdz 2015. gadam mēs to vēlamies panākt arī citu Diseldorfas ražošanas līdzekļu mesu attīstībā un orientācijā." Pie tam uzņēmuma stratēģijas neatņemama sastāvdaļa esot no dotācijām brīva un ilgtspējīga koncerna attīstība.
Foto: Diseldorfas mese – viena no pasaules vadošajām komunikāciju un eksporta platformām; autors: Diseldorfas mese – viena no pasaules vadošajām komunikāciju un eksporta platformām
Perspektīvas 2011./2012. gadā: intensīvs organizatoriskais darbs
2011. gads Messe Düsseldorf GmbH ar 20 pašu un 16 viesu sarīkojumiem Diseldorfā atkal ir sarīkojumiem bagāts gads, organizējot cita starpā EuroShop, interpack, Quartett GIFA, METEC, THERMPROCESS, NEWCAST un MEDICA. Šajā gadā klāt nāk 79 pašu sarīkojumi un dalības ārvalstīs. Arī 2012. gads solās būt rosīgs, ieplānoti boot, METAV, wire & Tube, drupa, InterCool/InterMopro/InterMeat, glasstec un Valve World Expo.
Diseldorfas meses teritorija atrodas pilsētas centrā un tiešā starptautiskās lidostas tuvumā. Diseldorfa ar saviem 600 000 iedzīvotājiem pirmām kārtām ir zināma kā starptautisks tirdzniecības un ekonomikas centrs. Šai ziņā mesei ir īpaša loma, jo lielās starptautiskās meses pilsētas dzīvē ir ievērojamas. Bez tam Diseldorfa uzskatāma par modes pilsētu. Vēl divi faktori, kas nosaka pilsētas, kura ir federālās zemes galvaspilsēta un līdz ar to Ziemeļreinas-Vestfālenes politiskais centrs, ekonomisko dzīvi: Diseldorfa ir reklāmas un telekomunikāciju pilsēta nr. 1 Vācijā. Un tai ir liels kultūras un brīvā laika pavadīšanas iespēju piedāvājums. Vienmēr ir vērts apmeklēt Diseldorfu un tās mesi!
Detalizēta informācija par Diseldorfas meses programmu atrodama www.messe-duesseldorf.de