building.lv skaitļos

Lietotāji online27
Aktīvie uzņēmumi20514
Nozares ziņas33096
Divos Latvijas vērtīgāko uzņēmumu topos būtiski atšķiras "Latvijas gāzei" noteiktais vērtējums : building.lv - par būvniecību Latvijā

Divos Latvijas vērtīgāko uzņēmumu topos būtiski atšķiras "Latvijas gāzei" noteiktais vērtējums

Divos Latvijas vērtīgāko uzņēmumu topos būtiski atšķiras
Foto: Divos Latvijas vērtīgāko uzņēmumu topos būtiski atšķiras "Latvijas gāzei" noteiktais vērtējums

Divos klajā nākušajos Latvijas vērtīgāko uzņēmumu topos būtiski – par vismaz 250 miljoniem latu - atšķiras Latvijas gāzei noteiktais vērtējums.

Divos klajā nākušajos Latvijas vērtīgāko uzņēmumu topos būtiski – par vismaz 250 miljoniem latu - atšķiras Latvijas gāzei noteiktais vērtējums.

Pēc Laika stars vērtējuma gāzes monopoluzņēmumam vērtība šogad augusi par 51 %, sasniedzot 509.8 miljonus latu, un tas atrodas vērtīgāko uzņēmumu TOP 200 piektajā vietā. Savukārt pēc Prudentia vērtējuma gāzes kompānijas vērtība ir noslīdējusi par 24.65 % līdz 248.61 miljonam latu, un tādējādi TOP 101 noslīdējusi no 9. vietas uz desmito.

Abas kompānijas ņēmušas vērā publiski pieejamus datus, tostarp no Lursoft, bet atšķiras vērtēšanas metodes. Laika stars uzskata, ka vērtēšanas metodikas ziņā tirgus datu salīdzināšanas instruments ir kļuvis vēl piemērotāks, jo ekonomiskās situācijas lejupslīdes periodos uzņēmumu vērtību vēl precīzāk palīdz noteikt salīdzinošā pieeja – cik par līdzīgu uzņēmumu ir samaksājis vai ir gatavs maksāt pircējs. Laika stara eksperti uzskata, ka investorus mazāk sāk interesēt nākotnes sazīmētie ieņēmumi (naudas plūsmas vērtēšanas metodika), jo to neizpildīšanās kļuvusi par normu. Vērtības rezultāti raksturo faktisko situāciju, kādā šie uzņēmumi atradās 2007. gada 31. decembrī.

Banner 280x280

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "heise marketing" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "heise marketing" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.