E-Madride: Celtniecības uzraudzības pakalpojumi
Dokumentu iesniegšanas termiņš - 30.03.2009. Īss līguma vai iepirkuma(-u) apraksts: Asistencia técnica para la obra correspondiente al proyecto constructivo para el traslado del almacén 314 y los equipos de mantenimiento de infraestructura de San Andrés Condal a Montcada bifurcación y construcción de una nave-taller.
E-Madride: Celtniecības uzraudzības pakalpojumi
2009/S 26-038070
PAZIŅOJUMS PAR LĪGUMU – SABIEDRISKIE PAKALPOJUMI
Pakalpojumi
I IEDAĻA: LĪGUMSLĒDZĒJS
I.1) NOSAUKUMS, ADRESE(-S) UN KONTAKTPUNKTS(-I):
Administrador de Infraestructuras Ferroviarias-ADIF-Dirección General de Desarrollo de la Infraestructura. Dirección de Contratación de Red de Alta Velocidad, avda. Ciudad de Barcelona, 4, Ievērībai Juan José Mendoza Fernández, E-28007 Madrid. Tālr. +34 915066207. E-pasts jjmendoza@adif.es. Fakss +34 915067327.
Interneta adrese(-es):
Līgumslēdzēja vispārējā adrese: www.adif.es.
Papildu informāciju var saņemt: Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os).
Specifikācijas un papildu dokumentāciju (ieskaitot dokumentus attiecībā uz dinamisko iepirkumu sistēmu) var saņemt: Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os).
Piedāvājumi vai dalības pieteikumi jānosūta: Administrador de Infraestructuras Ferroviarias-ADIF, E-. URL: www.adif.es.
I.2) LĪGUMSLĒDZĒJA GALVENĀ DARBĪBAS JOMA VAI JOMAS:
Dzelzceļa pakalpojumi
II IEDAĻA: LĪGUMA PRIEKŠMETS
II.1) APRAKSTS
II.1.1) Līguma nosaukums, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde:
Asistencia técnica para la obra correspondiente al proyecto constructivo para el traslado del almacén 314 y los equipos de mantenimiento de infraestructura de San Andrés Condal a Montcada bifurcación y construcción de una nave-taller.
II.1.2) Līguma veids un būvdarbu veikšanas, piegādes vai pakalpojumu sniegšanas vieta:
Pakalpojumi.
Pakalpojumu kategorija Nr. 12.
Galvenā pakalpojumu sniegšanas vieta: Barcelona.
NUTS kods: ES511 .
II.1.3) Paziņojums paredz:
Iepirkuma līgumu
II.1.4) Informācija par pamatnolīgumu:
II.1.5) Īss līguma vai iepirkuma(-u) apraksts:
Asistencia técnica para la obra correspondiente al proyecto constructivo para el traslado del almacén 314 y los equipos de mantenimiento de infraestructura de San Andrés Condal a Montcada bifurcación y construcción de una nave-taller.
II.1.6) Kopējā publiskā iepirkuma vārdnīca (CPV):
71520000.
II.1.7) Līgums, uz kuru attiecas Valsts iepirkuma nolīgums (GPA - Government Procurement Agreement):
II.1.8) Sadalījums daļās:
Nē
II.1.9) Var iesniegt piedāvājuma variantus:
Nē
II.2) LĪGUMA APJOMS VAI ROBEŽAS
II.2.1) Kopējais apjoms vai galējās robežas:
Presupuesto de licitación (IVA excluido): 450 000 euros.
Paredzamā vērtība, bez PVN: 450 000 EUR.
II.2.2) Iespējas:
II.3) LĪGUMA DARBĪBAS LAIKS VAI IZPILDES TERMIŅŠ:
Līguma darbības laiks mēnešos: 10 (no līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas brīža)
III IEDAĻA: JURIDISKĀ, SAIMNIECISKĀ, FINANSIĀLĀ UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III.1) NOSACĪJUMI ATTIECĪBĀ UZ LĪGUMU
III.1.1) Vajadzīgās iemaksas un garantijas:
3 % del importe licitado como garantía provisional.
5 % del importe adjudicado como garantía definitiva. En caso de que la adjudicación recaiga sobre una oferta temeraria, además complementaria del 5 %.
III.1.2) Galvenie finansiālie nosacījumi un noteikumi maksājumu jomā un/vai atsauce uz attiecīgajiem noteikumiem, kas tos regulē:
El abono de los trabajos realmente ejecutados se efectuará por medio de certificaciones mensuales con arreglo al precio convenido y con sujeción al contrato otorgado. Dichas certificaciones deben ser aprobadas por ADIF y su cuantía se obtendrá de la valoración de los trabajos realmente efectuados al periodo a que se refiera la certificación a partir de los precios unitarios ofertados por el adjudicatario. ADIF abonará el precio al contratista dentro de los NOVENTA (90) días siguientes a la fecha de la expedición de la certificación.
III.1.3) Juridiskā forma, kādā jāapvienojas komersantu(uzņēmēju) grupai, kurai tiks piešķirtas līgumu slēgšanas tiesības:
III.1.4) Citi konkrēti nosacījumi, kas attiecināmi uz līguma izpildi:
III.2) DALĪBAS NOSACĪJUMI
III.2.1) Komersantu (uzņēmēju) personiskais stāvoklis, ieskaitot prasības attiecībā uz iekļaušanu profesiju vai arodu reģistros:
III.2.2) Saimnieciskās un finansiālās spējas:
Se acreditará según indica el pliego de cláusulas administrativas particulares.
III.2.3) Tehniskās spējas:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: Se acreditará según indica el pliego de cláusulas administrativas particulares.
III.2.4) Priviliģēto tiesību līgumi (Rezervēti līgumi):
Nē.
III.3) ĪPAŠI NOSACĪJUMI PAKALPOJUMU LĪGUMIEM
III.3.1) Pakalpojuma izpildei nepieciešama konkrēta profesionālā kvalifikācija:
Nē.
III.3.2) Juridiskām personām ir jānorāda par pakalpojumu izpildi atbildīgo darbinieku vārdi un profesionālā kvalifikācija:
Jā
IV IEDAĻA: PROCEDŪRA
IV.1) PROCEDŪRAS VEIDS
IV.1.1) Procedūras veids:
Atklāta procedūra
IV.2) PIEŠĶIRŠANAS KRITĒRIJI
IV.2.1) Piešķiršanas kritēriji:
Saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums,kas izvērtēts saskaņā ar kritērijiem, kas noteikti specifikācijās, uzaicinājumā iesniegt piedāvājumus vai uzsākt sarunas
IV.2.2) Tiks piemērota elektroniskā izsole:
Nē.
IV.3) ADMINISTRATĪVĀ INFORMĀCIJA
IV.3.1) Identifikācijas numurs, ko līgumslēdzējs piešķīris:
3.8/3700.0785/1-00000.
IV.3.2) Iepriekšējās publikācijas par šo pašu līgumu:
Nē.
IV.3.3) Nosacījumi, lai saņemtu specifikācijas un papildu dokumentāciju:
Termiņš dokumentu pieprasījumu saņemšanai vai piekļuvei dokumentiem: 27.3.2009 - 13:00.
Dokumentus izsniedz par samaksu: nē
IV.3.4) Termiņš piedāvājumu vai dalības pieteikumu saņemšanai:
30.3.2009 - 13:00.
IV.3.5) Valoda(-s), kuru(-as) var izmantot piedāvājumā vai dalības pieteikumā:
Spāņu.
IV.3.6) Minimālais laika posms, kura laikā pretendentam jāuztur piedāvājums:
Ilgums mēnešos: 4 (no piedāvājumu saņemšanai noteiktā datuma)
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršanas nosacījumi:
Datums: 14.4.2009 - 10:30.
Vieta: Avda. Ciudad de Barcelona, 4 (Sala de Reuniones), Madrid E-28007.
VI IEDAĻA: PAPILDU INFORMĀCIJA
VI.1) ŠIS IR KĀRTĒJAIS IEPIRKUMS:
Nē.
VI.2) LĪGUMS(-I) SAISTĪTS AR POJEKTU UN/VAI PROGRAMMU, KO FINANSĒ KOPIENAS FONDI:
Nē.
VI.3) PAPILDU INFORMĀCIJA:
VI.4) PĀRSŪDZĪBAS PROCEDŪRAS
VI.4.1) Struktūra, kas atbildīga par pārsūdzības procedūrām:
Órgano de contratación de ADIF, avda. de Burgos, 16 D, 2ª planta. Edificio Euromor, E-28036 Madrid. Tālr. +34 917674390. URL: www.adif.es. Fakss +34 917674490.
VI.4.2) Pārsūdzību iesniegšana:
VI.4.3) Iestāde, kur var saņemt informāciju par pārsūdzību iesniegšanu:
D. Contratación de Red de Alta Velocidad, avda. Ciudad de Barcelona, 4, E-28007 Madrid. E-pasts jjmendoza@adif.es. Tālr. +34 915066084. URL: www.adif.es. Fakss +34 915067327.
VI.5) ŠĀ PAZIŅOJUMA NOSŪTĪŠANAS DATUMS:
5.2.2009.
2009/S 26-038070
PAZIŅOJUMS PAR LĪGUMU – SABIEDRISKIE PAKALPOJUMI
Pakalpojumi
I IEDAĻA: LĪGUMSLĒDZĒJS
I.1) NOSAUKUMS, ADRESE(-S) UN KONTAKTPUNKTS(-I):
Administrador de Infraestructuras Ferroviarias-ADIF-Dirección General de Desarrollo de la Infraestructura. Dirección de Contratación de Red de Alta Velocidad, avda. Ciudad de Barcelona, 4, Ievērībai Juan José Mendoza Fernández, E-28007 Madrid. Tālr. +34 915066207. E-pasts jjmendoza@adif.es. Fakss +34 915067327.
Interneta adrese(-es):
Līgumslēdzēja vispārējā adrese: www.adif.es.
Papildu informāciju var saņemt: Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os).
Specifikācijas un papildu dokumentāciju (ieskaitot dokumentus attiecībā uz dinamisko iepirkumu sistēmu) var saņemt: Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os).
Piedāvājumi vai dalības pieteikumi jānosūta: Administrador de Infraestructuras Ferroviarias-ADIF, E-. URL: www.adif.es.
I.2) LĪGUMSLĒDZĒJA GALVENĀ DARBĪBAS JOMA VAI JOMAS:
Dzelzceļa pakalpojumi
II IEDAĻA: LĪGUMA PRIEKŠMETS
II.1) APRAKSTS
II.1.1) Līguma nosaukums, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde:
Asistencia técnica para la obra correspondiente al proyecto constructivo para el traslado del almacén 314 y los equipos de mantenimiento de infraestructura de San Andrés Condal a Montcada bifurcación y construcción de una nave-taller.
II.1.2) Līguma veids un būvdarbu veikšanas, piegādes vai pakalpojumu sniegšanas vieta:
Pakalpojumi.
Pakalpojumu kategorija Nr. 12.
Galvenā pakalpojumu sniegšanas vieta: Barcelona.
NUTS kods: ES511 .
II.1.3) Paziņojums paredz:
Iepirkuma līgumu
II.1.4) Informācija par pamatnolīgumu:
II.1.5) Īss līguma vai iepirkuma(-u) apraksts:
Asistencia técnica para la obra correspondiente al proyecto constructivo para el traslado del almacén 314 y los equipos de mantenimiento de infraestructura de San Andrés Condal a Montcada bifurcación y construcción de una nave-taller.
II.1.6) Kopējā publiskā iepirkuma vārdnīca (CPV):
71520000.
II.1.7) Līgums, uz kuru attiecas Valsts iepirkuma nolīgums (GPA - Government Procurement Agreement):
II.1.8) Sadalījums daļās:
Nē
II.1.9) Var iesniegt piedāvājuma variantus:
Nē
II.2) LĪGUMA APJOMS VAI ROBEŽAS
II.2.1) Kopējais apjoms vai galējās robežas:
Presupuesto de licitación (IVA excluido): 450 000 euros.
Paredzamā vērtība, bez PVN: 450 000 EUR.
II.2.2) Iespējas:
II.3) LĪGUMA DARBĪBAS LAIKS VAI IZPILDES TERMIŅŠ:
Līguma darbības laiks mēnešos: 10 (no līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas brīža)
III IEDAĻA: JURIDISKĀ, SAIMNIECISKĀ, FINANSIĀLĀ UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III.1) NOSACĪJUMI ATTIECĪBĀ UZ LĪGUMU
III.1.1) Vajadzīgās iemaksas un garantijas:
3 % del importe licitado como garantía provisional.
5 % del importe adjudicado como garantía definitiva. En caso de que la adjudicación recaiga sobre una oferta temeraria, además complementaria del 5 %.
III.1.2) Galvenie finansiālie nosacījumi un noteikumi maksājumu jomā un/vai atsauce uz attiecīgajiem noteikumiem, kas tos regulē:
El abono de los trabajos realmente ejecutados se efectuará por medio de certificaciones mensuales con arreglo al precio convenido y con sujeción al contrato otorgado. Dichas certificaciones deben ser aprobadas por ADIF y su cuantía se obtendrá de la valoración de los trabajos realmente efectuados al periodo a que se refiera la certificación a partir de los precios unitarios ofertados por el adjudicatario. ADIF abonará el precio al contratista dentro de los NOVENTA (90) días siguientes a la fecha de la expedición de la certificación.
III.1.3) Juridiskā forma, kādā jāapvienojas komersantu(uzņēmēju) grupai, kurai tiks piešķirtas līgumu slēgšanas tiesības:
III.1.4) Citi konkrēti nosacījumi, kas attiecināmi uz līguma izpildi:
III.2) DALĪBAS NOSACĪJUMI
III.2.1) Komersantu (uzņēmēju) personiskais stāvoklis, ieskaitot prasības attiecībā uz iekļaušanu profesiju vai arodu reģistros:
III.2.2) Saimnieciskās un finansiālās spējas:
Se acreditará según indica el pliego de cláusulas administrativas particulares.
III.2.3) Tehniskās spējas:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: Se acreditará según indica el pliego de cláusulas administrativas particulares.
III.2.4) Priviliģēto tiesību līgumi (Rezervēti līgumi):
Nē.
III.3) ĪPAŠI NOSACĪJUMI PAKALPOJUMU LĪGUMIEM
III.3.1) Pakalpojuma izpildei nepieciešama konkrēta profesionālā kvalifikācija:
Nē.
III.3.2) Juridiskām personām ir jānorāda par pakalpojumu izpildi atbildīgo darbinieku vārdi un profesionālā kvalifikācija:
Jā
IV IEDAĻA: PROCEDŪRA
IV.1) PROCEDŪRAS VEIDS
IV.1.1) Procedūras veids:
Atklāta procedūra
IV.2) PIEŠĶIRŠANAS KRITĒRIJI
IV.2.1) Piešķiršanas kritēriji:
Saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums,kas izvērtēts saskaņā ar kritērijiem, kas noteikti specifikācijās, uzaicinājumā iesniegt piedāvājumus vai uzsākt sarunas
IV.2.2) Tiks piemērota elektroniskā izsole:
Nē.
IV.3) ADMINISTRATĪVĀ INFORMĀCIJA
IV.3.1) Identifikācijas numurs, ko līgumslēdzējs piešķīris:
3.8/3700.0785/1-00000.
IV.3.2) Iepriekšējās publikācijas par šo pašu līgumu:
Nē.
IV.3.3) Nosacījumi, lai saņemtu specifikācijas un papildu dokumentāciju:
Termiņš dokumentu pieprasījumu saņemšanai vai piekļuvei dokumentiem: 27.3.2009 - 13:00.
Dokumentus izsniedz par samaksu: nē
IV.3.4) Termiņš piedāvājumu vai dalības pieteikumu saņemšanai:
30.3.2009 - 13:00.
IV.3.5) Valoda(-s), kuru(-as) var izmantot piedāvājumā vai dalības pieteikumā:
Spāņu.
IV.3.6) Minimālais laika posms, kura laikā pretendentam jāuztur piedāvājums:
Ilgums mēnešos: 4 (no piedāvājumu saņemšanai noteiktā datuma)
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršanas nosacījumi:
Datums: 14.4.2009 - 10:30.
Vieta: Avda. Ciudad de Barcelona, 4 (Sala de Reuniones), Madrid E-28007.
VI IEDAĻA: PAPILDU INFORMĀCIJA
VI.1) ŠIS IR KĀRTĒJAIS IEPIRKUMS:
Nē.
VI.2) LĪGUMS(-I) SAISTĪTS AR POJEKTU UN/VAI PROGRAMMU, KO FINANSĒ KOPIENAS FONDI:
Nē.
VI.3) PAPILDU INFORMĀCIJA:
VI.4) PĀRSŪDZĪBAS PROCEDŪRAS
VI.4.1) Struktūra, kas atbildīga par pārsūdzības procedūrām:
Órgano de contratación de ADIF, avda. de Burgos, 16 D, 2ª planta. Edificio Euromor, E-28036 Madrid. Tālr. +34 917674390. URL: www.adif.es. Fakss +34 917674490.
VI.4.2) Pārsūdzību iesniegšana:
VI.4.3) Iestāde, kur var saņemt informāciju par pārsūdzību iesniegšanu:
D. Contratación de Red de Alta Velocidad, avda. Ciudad de Barcelona, 4, E-28007 Madrid. E-pasts jjmendoza@adif.es. Tālr. +34 915066084. URL: www.adif.es. Fakss +34 915067327.
VI.5) ŠĀ PAZIŅOJUMA NOSŪTĪŠANAS DATUMS:
5.2.2009.