building.lv skaitļos

Lietotāji online85
Aktīvie uzņēmumi21246
Nozares ziņas33112
Ekonomiskā situācija liek rūpīgāk pārdomāt tēla veidošanu : building.lv - par būvniecību Latvijā

Ekonomiskā situācija liek rūpīgāk pārdomāt tēla veidošanu

Līdz ar cilvēku pirktspējas samazināšanos atdeve no reklāmas kļūst mazāka, tādēļ uzņēmumiem, kas vēlas pievērst patērētāju uzmanību precēm vai pakalpojumiem, savos reklāmas vētījumos ir jākļūst arvien precīzākiem un rūpīgāk jāpārdomā sava stratēģija, ekonomiskās lejupslīdes ietekmi uz reklāmas nozari vērtē aģentūras DDB Latvia izpilddirektors Andris Rubīns.

Līdz ar cilvēku pirktspējas samazināšanos atdeve no reklāmas kļūst mazāka, tādēļ uzņēmumiem, kas vēlas pievērst patērētāju uzmanību precēm vai pakalpojumiem, savos reklāmas vētījumos ir jākļūst arvien precīzākiem un rūpīgāk jāpārdomā sava stratēģija, ekonomiskās lejupslīdes ietekmi uz reklāmas nozari vērtē aģentūras DDB Latvia izpilddirektors Andris Rubīns.

Jaunas pieejas komunikācijā ar klientiem īpaši ir spiestas meklēt tās nozares, kurās iepriekš pieprasījums bija daudz lielāks par piedāvājumu - nekustamā īpašuma un automašīnu tirgotāji. Vēl pirms kādiem diviem, trim gadiem nekustamā īpašumu zīmolu būvēšana aprobežojās ar skaistu jaunā projekta nosaukumu.

"Tagad cīņa kļūst niknāka, un šīs nozares uzņēmumiem jāpiepūlas daudz vairāk, rūpīgi jāstrādā pie stratēģijas un plānošanas," uzsver A.Rubīns. Viņaprāt, kad viss slīd uz leju, panākumi būs tikai tiem, kas būs veiksmīgāki komunikācijā ar sabiedrību. Tā kā investīciju apjoms šiem mērķiem nepieaug, tiek rūpīgāk meklēti kanāli, kā atrast jaunus klientus un veidot saikni ar mērķauditoriju.


Dalies ar šo rakstu