building.lv skaitļos

Lietotāji online0
Aktīvie uzņēmumi19585
Nozares ziņas33011
F-Beauvais: Celtniecības darbi : building.lv - par būvniecību Latvijā

F-Beauvais: Celtniecības darbi

Īss līguma vai iepirkuma(-u) apraksts: Construction d^apostrofs;un ensemble immobilier de 85 logements et VRD, dont 65 logements collectifs et 20 logements individuels. Opération ANRU.

F-Beauvais: Celtniecības darbi

2008/S 238-316285

PAZIŅOJUMS PAR LĪGUMU

Būvdarbi

I IEDAĻA: LĪGUMSLĒDZĒJA IESTĀDE
I.1) NOSAUKUMS, ADRESES UN KONTAKTPUNKTS(-I):

OPAC de l'Oise, 1, Cours Scellier - B.P. 80616, Ievērībai M. le Directeur Général, F-60016 Beauvais Cedex. Tālr. (33) 344 79 50 50. Fakss (33) 344 79 51 46.

Interneta adrese(-s):

Pasūtītāja vispārējā adrese: http://www.opacoise.fr.

Papildu informāciju var saņemt: Opac de l'Oise - Direction du Développement, 33, place de l'hôtel-Dieu, Kontakti Brigitte Allart, F-60000 Beauvais. Tālr. (33) 344 06 39 10. E-pasts ballart@opacoise.fr. Fakss (33) 344 06 39 09.

Specifikācijas un papildu dokumentāciju (ieskaitot dokumentus attiecībā uz cenu aptauju un dinamisko iepirkumu sistēmu) var saņemt: Opac de l'Oise - Unité Achats Travaux, 17, rue Jean Racine, F-60000 Beauvais. Tālr. (33) 344 11 47 81. Fakss (33) 344 11 47 88.

Piedāvājumi vai dalības pieteikumi jānosūta: Opac de l'Oise, 1, cours Scellier - BP 80616, Ievērībai M. le Directeur Général, F-60016 Beauvais Cedex.
I.2) LĪGUMSLĒDZĒJAS IESTĀDES VEIDS UN GALVENĀ DARBĪBAS JOMA VAI JOMAS:
Publisko tiesību subjekts.
Dzīvokļu un komunālā saimniecība.

II IEDAĻA: LĪGUMA PRIEKŠMETS
II.1) APRAKSTS
II.1.1) Līguma nosaukums, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde:
Construction d'un ensemble immobilier de 85 logements et VRD. Opération ANRU.
II.1.2) Līguma veids un būvdarbu veikšanas, piegādes vai pakalpojumu sniegšanas vieta:
Būvdarbi.
Būvdarbu realizācija.
Galvenā būvdarbu veikšanas vieta: La Croix de Pont-L'Evêque, F-60400 Noyon.
II.1.3) Paziņojums paredz:
Iepirkuma līgumu
II.1.4) Informācija par pamatnolīgumu:
II.1.5) Īss līguma vai iepirkuma(-u) apraksts:
Construction d'un ensemble immobilier de 85 logements et VRD, dont 65 logements collectifs et 20 logements individuels. Opération ANRU.
II.1.6) KOPĒJĀ PUBLISKĀ IEPIRKUMA VĀRDNĪCA (CPV):

45000000.
II.1.7) Līgums, uz kuru attiecas Valsts iepirkuma nolīgums (GPA - Government Procurement Agreement):

II.1.8) Sadalījums daļās:
Jā.
Piedāvājumi jāiesniedz par: vienu vai vairākām daļām
II.1.9) Var iesniegt piedāvājumu variantus:

II.2) LĪGUMA APJOMS VAI ROBEŽAS
II.2.1) Kopējais apjoms vai galējās robežas:
II.2.2) Iespējas:
Nē.
II.3) LĪGUMA DARBĪBAS LAIKS VAI IZPILDES TERMIŅŠ:

INFORMĀCIJA PAR DAĻĀM
DAĻA NR. 1
1) ĪSS APRAKSTS:
Bâtiment - travaux tous corps d'état.
2) KOPĒJĀ PUBLISKĀ IEPIRKUMA VĀRDNĪCA (CPV):

45000000.
3) APJOMS VAI ROBEŽAS:
4) NORĀDE UZ LĪGUMA ATŠĶIRĪGU DARBĪBAS LAIKU VAI ATŠĶIRĪGU UZSĀKŠANU/PABEIGŠANU:
5) PAPILDU INFORMĀCIJA PAR DAĻĀM:
DAĻA NR. 2
1) ĪSS APRAKSTS:
Vrd.
2) KOPĒJĀ PUBLISKĀ IEPIRKUMA VĀRDNĪCA (CPV):

45111291.
3) APJOMS VAI ROBEŽAS:
4) NORĀDE UZ LĪGUMA ATŠĶIRĪGU DARBĪBAS LAIKU VAI ATŠĶIRĪGU UZSĀKŠANU/PABEIGŠANU:
5) PAPILDU INFORMĀCIJA PAR DAĻĀM:

III IEDAĻA: JURIDISKĀ, SAIMNIECISKĀ, FINANSIĀLĀ UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III.1) NOSACĪJUMI ATTIECĪBĀ UZ LĪGUMU
III.1.1) Vajadzīgās iemaksas un garantijas:
Retenue de garantie de 5 % pouvant être remplacée par une garantie à première demande ou une caution personnelle et solidaire, si les deux parties en sont d'accord.
III.1.2) Galvenie finansiālie nosacījumi un noteikumi maksājumu jomā un/vai atsauce uz attiecīgajiem noteikumiem, kas tos regulē:
Financement par emprunt bancaire, subvention de l'état, subvention des Collectivités Locales, fonds propres et collecteurs 1 %. Paiement par versement d'acomptes. Le délai de règlement est fixé à 45 jours à compter de la date de remise du projet de décompte au maître d'oeuvre.
III.1.3) Juridiskā forma, kādā jāapvienojas komersantu (uzņēmēju) grupai, kurai piešķirtas līguma slēgšanas tiesības:
III.1.4) Citi konkrēti nosacījumi, kas attiecināmi uz līguma izpildi:
Jā.
Clause sociale d'insertion par l'activité économique : opération lancée dans le cadre d'une opération spécifique en faveur de l'emploi, de l'insertion professionnelle et sociale, ou de lutte contre l'exclusion. Modalité obligatoire de l'éxecution des marchés (se reporter au RC et au Ccap).
III.2) DALĪBAS NOSACĪJUMI
III.2.1) Komersantu (uzņēmēju) personiskais stāvoklis, ieskaitot prasības attiecībā uz iekļaušanu profesiju vai arodu reģistros:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: 1. Lettre de candidature établie selon imprimé " DC 4 ".
2. Déclaration du candidat établie selon l'imprimé référencé DC 5.
3. Déclaration concernant le chiffre d'affaires global et le chiffre d'affaires pour des travaux similaires au cours des trois derniers exercices.
4. Liste de références des travaux exécutés au cours des 5 dernières années avec indication notamment du lieu et de la date d'exécution, du montant et du nom du Maître d'ouvrage. Pour les travaux les plus importants, cette liste sera accompagnée des certificats de bonne exécution portant les indications précitées et éventuellement des certificats de qualification professionnelle ou tout autre moyen prouvant sa capacité.
5. Déclaration mentionnant l'outillage, le matériel et l'équipement technique dont l'entrepreneur dispose pour la réalisation de marchés de même nature.
6. Déclaration mentionnant les effectifs moyens annuels de l'entreprise et l'importance de ses cadres pendant les trois dernières années.
7. Déclaration mentionnant les techniciens ou les organes techniques, qu'ils soient ou non intégrés à l'entreprise, dont l'entrepreneur disposera pour l'exécution de l'ouvrage.
8. Pouvoir de la personne habilitée à engager la société.
9. Attestation sur l'honneur pour justifier que le candidat n'entre pas dans le cas d'interdiction de soumissionner mentionnée à l'article 43 du CMP suivant modèle joint au dossier.
10. Attestations d'assurances civile et décennale avec indication des plafonds de garantie et catégories de risques couverts.
11. Production, le cas échéant, des mêmes documents pour les autres opérateurs économiques agissant en qualité de co-traitant ou sous-traitant.
III.2.2) Saimnieciskās un finansiālās spējas:
III.2.3) Tehniskās spējas:
III.2.4) Priviliģēto tiesību līgumi (Rezervēti līgumi):
III.3) ĪPAŠI NOSACĪJUMI PAKALPOJUMULĪGUMIEM
III.3.1) Pakalpojuma izpildei nepieciešama konkrēta profesionālā kvalifikācija:
III.3.2) Juridiskām personām ir jānorāda par pakalpojumu izpildi atbildīgo darbinieku vārdi un profesionālā kvalifikācija:

IV IEDAĻA: PROCEDŪRA
IV.1) PROCEDŪRAS VEIDS
IV.1.1) Procedūras veids:
Atklāta.
IV.1.2) Ierobežojumi attiecībā uz uzņēmēju skaitu, kurus uzaicinās iesniegt piedāvājumus vai piedalīties:
IV.1.3) Uzņēmēju skaita samazināšana sarunu vai aptaujas laikā:
IV.2) PIEŠĶIRŠANAS KRITĒRIJI
IV.2.1) Piešķiršanas kritēriji:
Saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums, kas izvērtēts saskaņā ar zemāk minētajiem kritērijiem:
1. Prix des prestations. Īpatsvars: 55.
2. Valeur technique de l'offre. Īpatsvars: 45.
IV.2.2) Tiks piemērota elektroniskā izsole:
IV.3) ADMINISTRATĪVĀ INFORMĀCIJA
IV.3.1) Identifikācijas numurs, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde:
opacoise-noyon85.
IV.3.2) Iepriekšēja(-as) publikācija(-as) par šo pašu līgumu:
Nē.
IV.3.3) Nosacījumi, lai saņemtu specifikācijas un papildu dokumentāciju vai aprakstošo dokumentu:
Termiņš dokumentu pieprasījumu saņemšanai vai piekļuvei dokumentiem: 9.2.2009 - 12:00.
Dokumentus izsniedz par samaksu: nē
IV.3.4) Termiņš piedāvājumu vai dalības pieteikumu saņemšanai:
16.2.2009 - 12:00.
IV.3.5) Dalības vai piedāvājumu iesniegšanas uzaicinājumu nosūtīšanas datums atlasītajiem kandidātiem:
IV.3.6) Valoda(-s), kuru(-as) var izmantot piedāvājumā vai dalības pieteikumā:
Franču.
IV.3.7) Minimālais laika posms, kura laikā pretendentam jāuztur piedāvājums:
Darbības laiks dienās: 180 (no piedāvājuma saņemšanai noteiktā datuma)
IV.3.8) Nosacījumi piedāvājumu atvēršanai:

VI IEDAĻA: PAPILDU INFORMĀCIJA
VI.1) ŠIS IR KĀRTĒJAIS IEPIRKUMS:
Nē.
VI.2) LĪGUMS IR SAISTĪTS AR PROJEKTU UN/VAI PROGRAMMU, KO FINANSĒ KOPIENAS FONDI:
Nē.
VI.3) PAPILDU INFORMĀCIJA:
Le délai global d'éxecution est de 19 mois, hors intempéries, compris congés payés, à compter de la date portée sur le récepissé de l'envoi recommandé accompagnant l'ordre de service prescrivant de commencer les travaux.
Les travaux font l'objet d'une tranche unique. Début prévisionnel de commencement des travaux : juin 2009.
L'expérience, les capacités professionnelles, techniques et financières des candidats seront appréciées en fonction des pièces énoncées à la rubrique 3.2.1.
Le dossier pourra être retiré à l'adresse indiquée au point I.1) du lundi au vendredi de 9 heures à 12 heures et de 14 heures à 17 heures et ce, jusqu'à la date limite de réception des offres sauf en cas d'envoi postal (voir date mentionnée à la rubrique IV.3.3).
Le candidat a le choix entre l'envoi par courrier recommandé ou remise contre récépissé ou encore la transmission électronique. Nota : la transmission des offres sur un support physique électronique (CD Rom, DVD Rom, clé USB, disquette ou autre support matériel) est autorisée exclusivement pour la copie de sauvegarde. Ce pli portera l'indication : appel d'offres ouvert + intitulé de l'opération + ne pas ouvrir.
Réponse par voie dématérialisée sur le site achatpublic.com (sous la référence indiquée au point IV.3.1).
1) Documents acceptés sous extension .doc, .xls, .pps, .jpeg, .pdf;
2) Signature électronique sécurisée reconnue par le MINEFE;
3) Archivage de sécurité pour tout document électronique contenant un virus;
4) Dispositif d'horodatage précisé sur le site;
5) Fuseau horaire de référence : Paris.
Unité monétaire utilisée : l'euro.
Date d'envoi du présent avis au JOUE et au BOAMP : 4.12.2008.
VI.4) PĀRSŪDZĪBAS PROCEDŪRAS
VI.4.1) Struktūra, kas atbildīga par pārsūdzības procedūrām:

Tribunal Administratif d'Amiens, 14, rue Lemerchier, F-80011 Amiens Cedex 01. E-pasts greffe.ta-amiens@juradm.fr. Tālr. (33) 322 33 61 70. Fakss (33) 322 33 61 71.

Struktūra, kas atbildīga par starpniecības procedūrām:

Comité Consultatif de Règlement Amiable des Différends (CCRA), Préfecture de Meurthe-et-Moselle - 1, rue du Préfet Claude Erignac, F-54038 Nancy Cedex. Tālr. (33) 383 34 25 62. Fakss (33) 383 34 22 24.
VI.4.2) Pārsūdzību iesniegšana:
VI.4.3) Iestādes, kur var saņemt informāciju par pārsūdzību iesniegšanu:

Tribunal Administratif d'Amiens, 14, rue Lemerchier, F-80011 Amiens Cedex 01. E-pasts greffe.ta-amiens@juradm.fr. Tālr. (33) 322 33 61 70. Fakss (33) 322 33 61 71.
VI.5) ŠĀ PAZIŅOJUMA NOSŪTĪŠANAS DATUMS:
4.12.2008.
Banner 280x280

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.