building.lv skaitļos

Lietotāji online0
Aktīvie uzņēmumi18981
Nozares raksti32973
F-Brest: Grīdas seguma ieklāšana : building.lv - par būvniecību Latvijā

F-Brest: Grīdas seguma ieklāšana

Īss līguma vai iepirkuma(-u) apraksts: La réfection des revêtements de sol collés au sein des formations navigantes de l^apostrofs;arrondissement maritime de Brest.

F-Brest: Grīdas seguma ieklāšana

2008/S 238-316595

PAZIŅOJUMS PAR LĪGUMU

Pakalpojumi

I IEDAĻA: LĪGUMSLĒDZĒJA IESTĀDE
I.1) NOSAUKUMS, ADRESES UN KONTAKTPUNKTS(-I):

MINDEF/Marine/DCCM, Service du matériel commissariat de la marine B.P. 27, Ievērībai Chef du service du matériel du commissariat de la marine (SERMACOM Brest), F-29240 Brest Armées. Tālr. 02 98 14 09 44. E-pasts sermacom.brest.marches@dial.oleane.com. Fakss 02 98 22 20 51.

Papildu informāciju var saņemt: Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os).

Specifikācijas un papildu dokumentāciju (ieskaitot dokumentus attiecībā uz cenu aptauju un dinamisko iepirkumu sistēmu) var saņemt: Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os).

Piedāvājumi vai dalības pieteikumi jānosūta: Iepriekš minētajam(-iem) kontaktpunktam(-iem).
I.2) LĪGUMSLĒDZĒJAS IESTĀDES VEIDS UN GALVENĀ DARBĪBAS JOMA VAI JOMAS:
Ministrija vai jebkura cita valsts vai federāla iestāde, ieskaitot to reģionālās vai vietējās apakšnodaļas.

II IEDAĻA: LĪGUMA PRIEKŠMETS
II.1) APRAKSTS
II.1.1) Līguma nosaukums, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde:
La réfection des revêtements de sol collés au sein des formations navigantes de l'arrondissement maritime de Brest.
II.1.2) Līguma veids un būvdarbu veikšanas, piegādes vai pakalpojumu sniegšanas vieta:
Pakalpojumi.
Pakalpojumu kategorija Nr. 1.
Galvenā pakalpojumu sniegšanas vieta: Base navale de Brest, F-29240 Brest Armées.
II.1.3) Paziņojums paredz:
Pamatnolīguma izveidi
II.1.4) Informācija par pamatnolīgumu:
Pamatnolīguma, kura darbības laiks pārsniedz četrus gadus, pamatojums: Accord cadre au sens de la directive européenne, mais marché à bons de commande conformément à l'article 77 du Code des marchés publics.
II.1.5) Īss līguma vai iepirkuma(-u) apraksts:
La réfection des revêtements de sol collés au sein des formations navigantes de l'arrondissement maritime de Brest.
II.1.6) KOPĒJĀ PUBLISKĀ IEPIRKUMA VĀRDNĪCA (CPV):

45432130.
II.1.7) Līgums, uz kuru attiecas Valsts iepirkuma nolīgums (GPA - Government Procurement Agreement):

II.1.8) Sadalījums daļās:

II.1.9) Var iesniegt piedāvājumu variantus:

II.2) LĪGUMA APJOMS VAI ROBEŽAS
II.2.1) Kopējais apjoms vai galējās robežas:
À titre informatif 95 000 euro ht par an soit 380 000 euro ht sur l'ensemble du marché.
II.2.2) Iespējas:
II.3) LĪGUMA DARBĪBAS LAIKS VAI IZPILDES TERMIŅŠ:
Līguma darbības laiks mēnešos: 48 (no līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas brīža)

III IEDAĻA: JURIDISKĀ, SAIMNIECISKĀ, FINANSIĀLĀ UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III.1) NOSACĪJUMI ATTIECĪBĀ UZ LĪGUMU
III.1.1) Vajadzīgās iemaksas un garantijas:
III.1.2) Galvenie finansiālie nosacījumi un noteikumi maksājumu jomā un/vai atsauce uz attiecīgajiem noteikumiem, kas tos regulē:
Le financement se fait sur les ressources propres du ministère de la défense. Le titulaire sera réglé par mandat administratif sous 30 jours selon le délai global de paiement (décret no2008.407 du 28.4.08 et article 98 modifié du code des marchés publics).
III.1.3) Juridiskā forma, kādā jāapvienojas komersantu (uzņēmēju) grupai, kurai piešķirtas līguma slēgšanas tiesības:
III.1.4) Citi konkrēti nosacījumi, kas attiecināmi uz līguma izpildi:
III.2) DALĪBAS NOSACĪJUMI
III.2.1) Komersantu (uzņēmēju) personiskais stāvoklis, ieskaitot prasības attiecībā uz iekļaušanu profesiju vai arodu reģistros:
III.2.2) Saimnieciskās un finansiālās spējas:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: — La lettre de candidature Dc4 (imprimé mis à jour en avril 2007),
— La déclaration du candidat Dc5 (imprimé mis à jour en octobre 2008) comprenant toutes les déclarations et attestations sur l'honneur exigées aux articles 44 et 45 du code des marchés publics. En outre, les rubriques suivantes seront renseignées:
— Chiffre d'affaire (Ht) des 3 dernières années ou des derniers exercices clos,
— Nationalité du candidat,
— Droit de préférence (scop artisan).

Ces imprimés DC peuvent être obtenus auprès de l'imprimerie nationale, service de diffusion, B.P. 514, 59505 Douai Cedex, dans les chambres de commerce et d'industrie (Cci) ou par réseau internet, http://www.minefe.gouv.fr (puis Thème/Marchés publics/formulaires).
— Le dossier de présentation synthétique de la société,
— Le candidat retenu devra, s'il ne l'a pas fait dans le cadre de son dossier de candidature, fournir préalablement à la notification du marché, dans un délai qui sera fixé par la personne publique, une copie de l'état annuel des certificats (Dc7) ou des certificats fiscaux et sociaux (certifiés conforme à l'original) à jour du dernier exercice comptable clos ou pour un candidat étranger, les documents équivalent prévus par la législation en vigueur dans son pays.
III.2.3) Tehniskās spējas:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: Les rubriques du DC seront renseignées:
— Renseignements relatifs aux moyens du candidat (en matériel et en personnel),
— Mesures relatives à la qualité.
Au vu des renseignements demandés au paragraphe III 2.2 et III 2.3, les critères de sélection des candidatures seront :
— Irrecevabilité des candidatures en application des articles 44 et 45 du code des marchés publics,
— Capacités professionnelle, techniques et financière insuffisantes (cf : Règlement de consultation).
III.2.4) Priviliģēto tiesību līgumi (Rezervēti līgumi):
Nē.
III.3) ĪPAŠI NOSACĪJUMI PAKALPOJUMULĪGUMIEM
III.3.1) Pakalpojuma izpildei nepieciešama konkrēta profesionālā kvalifikācija:
III.3.2) Juridiskām personām ir jānorāda par pakalpojumu izpildi atbildīgo darbinieku vārdi un profesionālā kvalifikācija:

IV IEDAĻA: PROCEDŪRA
IV.1) PROCEDŪRAS VEIDS
IV.1.1) Procedūras veids:
Atklāta.
IV.1.2) Ierobežojumi attiecībā uz uzņēmēju skaitu, kurus uzaicinās iesniegt piedāvājumus vai piedalīties:
IV.1.3) Uzņēmēju skaita samazināšana sarunu vai aptaujas laikā:
IV.2) PIEŠĶIRŠANAS KRITĒRIJI
IV.2.1) Piešķiršanas kritēriji:
Saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums, kas izvērtēts saskaņā ar zemāk minētajiem kritērijiem:
1. prix. Īpatsvars: 60.
2. valeur technique : étendue de la gamme 26 points, disponibilité des fournitures 14 points. Īpatsvars: 40.
IV.2.2) Tiks piemērota elektroniskā izsole:
IV.3) ADMINISTRATĪVĀ INFORMĀCIJA
IV.3.1) Identifikācijas numurs, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde:
A00 93/08.
IV.3.2) Iepriekšēja(-as) publikācija(-as) par šo pašu līgumu:
IV.3.3) Nosacījumi, lai saņemtu specifikācijas un papildu dokumentāciju vai aprakstošo dokumentu:
IV.3.4) Termiņš piedāvājumu vai dalības pieteikumu saņemšanai:
28.1.2009 - 17:00.
IV.3.5) Dalības vai piedāvājumu iesniegšanas uzaicinājumu nosūtīšanas datums atlasītajiem kandidātiem:
IV.3.6) Valoda(-s), kuru(-as) var izmantot piedāvājumā vai dalības pieteikumā:
Franču.
IV.3.7) Minimālais laika posms, kura laikā pretendentam jāuztur piedāvājums:
Darbības laiks dienās: 120 (no piedāvājuma saņemšanai noteiktā datuma)
IV.3.8) Nosacījumi piedāvājumu atvēršanai:

VI IEDAĻA: PAPILDU INFORMĀCIJA
VI.1) ŠIS IR KĀRTĒJAIS IEPIRKUMS:
Nē.
VI.2) LĪGUMS IR SAISTĪTS AR PROJEKTU UN/VAI PROGRAMMU, KO FINANSĒ KOPIENAS FONDI:
Nē.
VI.3) PAPILDU INFORMĀCIJA:
Le dossier de consultation sera:

— Soit téléchargé sur le site http://www.achats.defense.gouv.fr à la rubrique " marchés et opportunités ". Afin de décompresser et lire les documents mis à leur disposition par la personne publique, les soumissionnaires devront disposer des logiciels permettant de lire les documents suivants : document (.doc) tableur (.xls) et les fichiers compressés au format Zip (.zip),
— Soit remis gratuitement par courrier sur demande par télécopie au 02 98 22 20 51,
— Soit retiré dans les locaux du SERMACOM de Brest.
Les plis (candidatures et offres) seront soit déposés contre récépissé, soit transmis par voie postale ou par voie électronique selon les modalités précisées dans le dossier de consultation.
Date d'envoi du présent avis au JOUE et au BOAMP: 4.12.2008.
VI.4) PĀRSŪDZĪBAS PROCEDŪRAS
VI.4.1) Struktūra, kas atbildīga par pārsūdzības procedūrām:

Tribunal administratif de Rennes, hôtel de Bizien 3 contour de la Motte, F-35044 Rennes Cedex.
VI.4.2) Pārsūdzību iesniegšana:
VI.4.3) Iestādes, kur var saņemt informāciju par pārsūdzību iesniegšanu:

Greffe du tribunal administratif de Rennes, 3 contour de la Motte, F-35044 Rennes Cedex. Tālr. 02 23 21 28 28. Fakss 02 99 63 56 84.
VI.5) ŠĀ PAZIŅOJUMA NOSŪTĪŠANAS DATUMS:
4.12.2008.

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.