building.lv skaitļos

Lietotāji online24
Aktīvie uzņēmumi18981
Nozares raksti32973
F-Caen: Arhitektūras, būvniecības, inženiertehniskie un pārbaudes pakalpojumi : building.lv - par būvniecību Latvijā

F-Caen: Arhitektūras, būvniecības, inženiertehniskie un pārbaudes pakalpojumi

Īss līguma vai iepirkuma(-u) apraksts: Missions de maîtrise d^apostrofs;oeuvre pour des travaux de conformité, de rénovation , recommandés et la maintenance de l^apostrofs;ensemble du parc des ascenseurs du CHU de Caen composé de 45 ascenseurs. Montant des travaux et de la maintenance évalués à 7.9 millions d^apostrofs;euros HT pour les trois sites.

F-Caen: Arhitektūras, būvniecības, inženiertehniskie un pārbaudes pakalpojumi

2008/S 231-307221

PAZIŅOJUMS PAR LĪGUMU

Pakalpojumi

I IEDAĻA: LĪGUMSLĒDZĒJA IESTĀDE
I.1) NOSAUKUMS, ADRESES UN KONTAKTPUNKTS(-I):

CHU de Caen, Direction du patrimoine et des infrastructures avenue de la Côte de Nacre, Ievērībai M. le Directeur Général, F-14033 Caen. Tālr. 02 31 06 53 33. E-pasts desaintroman-a@chu-caen.fr. Fakss 02 31 06 48 80.

Papildu informāciju var saņemt: Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os).

Specifikācijas un papildu dokumentāciju (ieskaitot dokumentus attiecībā uz cenu aptauju un dinamisko iepirkumu sistēmu) var saņemt: Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os).

Piedāvājumi vai dalības pieteikumi jānosūta: Iepriekš minētajam(-iem) kontaktpunktam(-iem).
I.2) LĪGUMSLĒDZĒJAS IESTĀDES VEIDS UN GALVENĀ DARBĪBAS JOMA VAI JOMAS:
Citas.
Veselība.
Līgumslēdzēja iestāde pērk citu līgumslēdzēju iestāžu vārdā: nē

II IEDAĻA: LĪGUMA PRIEKŠMETS
II.1) APRAKSTS
II.1.1) Līguma nosaukums, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde:
Maîtrise d'oeuvre pour des travaux de conformité de rénovation et pour la maintenance des ascenseurs.
II.1.2) Līguma veids un būvdarbu veikšanas, piegādes vai pakalpojumu sniegšanas vieta:
Pakalpojumi.
Pakalpojumu kategorija Nr. 12.
Galvenā pakalpojumu sniegšanas vieta: Multi sites: côte de nacre, clemenceau, la charité, F-14000 Caen.

NUTS kods: FR251 .
II.1.3) Paziņojums paredz:
Iepirkuma līgumu
II.1.4) Informācija par pamatnolīgumu:
II.1.5) Īss līguma vai iepirkuma(-u) apraksts:
Missions de maîtrise d'oeuvre pour des travaux de conformité, de rénovation , recommandés et la maintenance de l'ensemble du parc des ascenseurs du CHU de Caen composé de 45 ascenseurs.
Montant des travaux et de la maintenance évalués à 7.9 millions d'euros HT pour les trois sites.
II.1.6) KOPĒJĀ PUBLISKĀ IEPIRKUMA VĀRDNĪCA (CPV):

71000000.
II.1.7) Līgums, uz kuru attiecas Valsts iepirkuma nolīgums (GPA - Government Procurement Agreement):

II.1.8) Sadalījums daļās:

II.1.9) Var iesniegt piedāvājumu variantus:

II.2) LĪGUMA APJOMS VAI ROBEŽAS
II.2.1) Kopējais apjoms vai galējās robežas:
II.2.2) Iespējas:
II.3) LĪGUMA DARBĪBAS LAIKS VAI IZPILDES TERMIŅŠ:
Līguma darbības laiks mēnešos: 57 (no līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas brīža)

III IEDAĻA: JURIDISKĀ, SAIMNIECISKĀ, FINANSIĀLĀ UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III.1) NOSACĪJUMI ATTIECĪBĀ UZ LĪGUMU
III.1.1) Vajadzīgās iemaksas un garantijas:
Retenue de garantie de 5 % en application de l'article 101 du CMP.
III.1.2) Galvenie finansiālie nosacījumi un noteikumi maksājumu jomā un/vai atsauce uz attiecīgajiem noteikumiem, kas tos regulē:
Autofinancement 40 %.
Emprunt 60 %.
Paiement selon les modalités de l'article 87 du CMP.
III.1.3) Juridiskā forma, kādā jāapvienojas komersantu (uzņēmēju) grupai, kurai piešķirtas līguma slēgšanas tiesības:
Pas de forme juridique imposée.
III.1.4) Citi konkrēti nosacījumi, kas attiecināmi uz līguma izpildi:
Nē.
III.2) DALĪBAS NOSACĪJUMI
III.2.1) Komersantu (uzņēmēju) personiskais stāvoklis, ieskaitot prasības attiecībā uz iekļaušanu profesiju vai arodu reģistros:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: Lettre de candidature et habilitation du mandataire par ses co-traitants (ou DC 4).
Déclarations sur l'honneur (voir Dc5):
— Qu'il a satisfait aux obligations fiscales et sociales,
— Qu'il n'a pas fait l'objet d'une interdiction de concourir,
— Qu'il n'a pas fait l'objet, au cours des cinq dernières années, d'une condamnation inscrite au bulletin n° 2 du casier judiciaire pour les infractions visées aux articles L.324-9, L.324-10, L.341-6, L.125-1 et L.125-3.
Les cadres de réponse joints au dossier de candidature dûment remplis.
— Présentation d'une liste des principales fournitures ou des principaux services effectués au cours des trois dernières années, indiquant le montant, la date et le destinataire public ou privé. Les livraisons et les prestations de services,
— Indication des titres d'études et professionnels de l'opérateur économique et/ou des cadres de l'entreprise, et notamment des responsables de prestation de services de même nature que celle du marché.
III.2.2) Saimnieciskās un finansiālās spējas:
III.2.3) Tehniskās spējas:
III.2.4) Priviliģēto tiesību līgumi (Rezervēti līgumi):
Nē.
III.3) ĪPAŠI NOSACĪJUMI PAKALPOJUMULĪGUMIEM
III.3.1) Pakalpojuma izpildei nepieciešama konkrēta profesionālā kvalifikācija:
III.3.2) Juridiskām personām ir jānorāda par pakalpojumu izpildi atbildīgo darbinieku vārdi un profesionālā kvalifikācija:

IV IEDAĻA: PROCEDŪRA
IV.1) PROCEDŪRAS VEIDS
IV.1.1) Procedūras veids:
Atklāta.
IV.1.2) Ierobežojumi attiecībā uz uzņēmēju skaitu, kurus uzaicinās iesniegt piedāvājumus vai piedalīties:
IV.1.3) Uzņēmēju skaita samazināšana sarunu vai aptaujas laikā:
IV.2) PIEŠĶIRŠANAS KRITĒRIJI
IV.2.1) Piešķiršanas kritēriji:
Saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums, kas izvērtēts saskaņā ar zemāk minētajiem kritērijiem:
1. Valeur technique des prestations. Īpatsvars: 60.
2. prix. Īpatsvars: 40.
IV.2.2) Tiks piemērota elektroniskā izsole:
Nē.
IV.3) ADMINISTRATĪVĀ INFORMĀCIJA
IV.3.1) Identifikācijas numurs, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde:
DPI 2008-057.
IV.3.2) Iepriekšēja(-as) publikācija(-as) par šo pašu līgumu:
IV.3.3) Nosacījumi, lai saņemtu specifikācijas un papildu dokumentāciju vai aprakstošo dokumentu:
IV.3.4) Termiņš piedāvājumu vai dalības pieteikumu saņemšanai:
19.1.2009 - 12:00.
IV.3.5) Dalības vai piedāvājumu iesniegšanas uzaicinājumu nosūtīšanas datums atlasītajiem kandidātiem:
IV.3.6) Valoda(-s), kuru(-as) var izmantot piedāvājumā vai dalības pieteikumā:
Franču.
IV.3.7) Minimālais laika posms, kura laikā pretendentam jāuztur piedāvājums:
Darbības laiks dienās: 180 (no piedāvājuma saņemšanai noteiktā datuma)
IV.3.8) Nosacījumi piedāvājumu atvēršanai:

VI IEDAĻA: PAPILDU INFORMĀCIJA
VI.1) ŠIS IR KĀRTĒJAIS IEPIRKUMS:
VI.2) LĪGUMS IR SAISTĪTS AR PROJEKTU UN/VAI PROGRAMMU, KO FINANSĒ KOPIENAS FONDI:
VI.3) PAPILDU INFORMĀCIJA:
Les documents peuvent être demandés:
— Par fax au 02.31.06.48.80 à l'attention de Mme udol,

— Par mail à udol-a@chu-caen.fr ou.

desaintroman-a@chu-caen.fr
— Retirés directement au CHU - dpi - niveau 03 - porte 809 du lundi au vendredi et de 9 heures à 16 heures,

— Retirés sur la plateforme du CHU à l'adresse suivante : https://www.achats-chu.com.
Date d'envoi du présent avis au JOUE et au BOAMP: 25.11.2008.
Les offres seront analysées selon les sous critères suivants:1.valeur technique des prestations = 60 %.
Elle s'analyse grâce aux sous critères suivants:
— Qualité des moyens humains, techniques et méthodologiques mis en oeuvre et décrits dans la note méthodologique = 40 %,
— Adéquation du planning d'études par rapport aux missions à réaliser = 20 %.
2.Prix des prestations = 40 %
Il s'analyse grâce aux sous critères suivants:
— Montant forfaitaire global de rémunération provisoire 30 %.
Répartition du montant global des honoraires de l'équipe de maîtrise d'oeuvre par élément de mission = 10 %.
Une visite facultative sur site sera organisée du 8 au 12.12.2008, les candidats devront prendre contact avec Mr Cesari (tél:02.31.06.53.33).
Aucune autre visite ne sera réalisée en dehors de cette période.
Toute question lors de la visite devra être posée par écrit, une réponse sera apportée et diffusée à tous les candidats.
Le candidat retenu aura 12 semaines pour réaliser les pièces du marché de travaux de conformité, de rénovation et la maintenance des ascenseurs.
Date d'envoi du présent avis au JOUE et au BOAMP: 25.11.2008.
VI.4) PĀRSŪDZĪBAS PROCEDŪRAS
VI.4.1) Struktūra, kas atbildīga par pārsūdzības procedūrām:

Tribunal Administratif, 3 rue Arthur Leduc Bp 25086, F-14050 Caen. E-pasts greffe.tacaen@juradm.fr. Tālr. 02 31 70 72 72.
VI.4.2) Pārsūdzību iesniegšana:
VI.4.3) Iestādes, kur var saņemt informāciju par pārsūdzību iesniegšanu:

Tribunal Administratif, 3 rue Arthur Leduc Bp 25086, F-14050 Caen. Tālr. 02 31 70 72 72.
VI.5) ŠĀ PAZIŅOJUMA NOSŪTĪŠANAS DATUMS:
25.11.2008.

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.