F-Champigny-sur-Marne: Daudzdzīvokļu ēku un individuālo māju celtniecības darbi
Īss līguma vai iepirkuma(-u) apraksts: Construction de 52 logements locatifs PLUS/PLAI et de 7 maisons de ville destinées à l^apostrofs;accession sociale sur la ZAC Pompe Avenir située Chemin de la Pompe à La Queue en Brie (94510).
F-Champigny-sur-Marne: Daudzdzīvokļu ēku un individuālo māju celtniecības darbi
2008/S 238-316317
PAZIŅOJUMS PAR LĪGUMU
Būvdarbi
I IEDAĻA: LĪGUMSLĒDZĒJA IESTĀDE
I.1) NOSAUKUMS, ADRESES UN KONTAKTPUNKTS(-I):
SAHLM IDF HABITAT, 53, rue Pierre-Marie Derrien - BP 274, Ievērībai Benoît Garabedian, F-94502 Champigny-sur-Marne. Tālr. 01 55 12 13 60. E-pasts b.garabedian@idfhabitat.fr. Fakss 01 48 82 38 82.
Papildu informāciju var saņemt: Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os).
Specifikācijas un papildu dokumentāciju (ieskaitot dokumentus attiecībā uz cenu aptauju un dinamisko iepirkumu sistēmu) var saņemt: Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os).
Piedāvājumi vai dalības pieteikumi jānosūta: Iepriekš minētajam(-iem) kontaktpunktam(-iem).
I.2) LĪGUMSLĒDZĒJAS IESTĀDES VEIDS UN GALVENĀ DARBĪBAS JOMA VAI JOMAS:
Citas: ESH.
Dzīvokļu un komunālā saimniecība.
II IEDAĻA: LĪGUMA PRIEKŠMETS
II.1) APRAKSTS
II.1.1) Līguma nosaukums, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde:
Construction de 52 logements sociaux et de 7 maisons de ville.
II.1.2) Līguma veids un būvdarbu veikšanas, piegādes vai pakalpojumu sniegšanas vieta:
Būvdarbi.
Būvdarbu realizācija.
Galvenā būvdarbu veikšanas vieta: La Queue en Brie.
NUTS kods: FR107 .
II.1.3) Paziņojums paredz:
II.1.4) Informācija par pamatnolīgumu:
II.1.5) Īss līguma vai iepirkuma(-u) apraksts:
Construction de 52 logements locatifs PLUS/PLAI et de 7 maisons de ville destinées à l'accession sociale sur la ZAC Pompe Avenir située Chemin de la Pompe à La Queue en Brie (94510).
II.1.6) KOPĒJĀ PUBLISKĀ IEPIRKUMA VĀRDNĪCA (CPV):
45211000.
II.1.7) Līgums, uz kuru attiecas Valsts iepirkuma nolīgums (GPA - Government Procurement Agreement):
Nē
II.1.8) Sadalījums daļās:
Nē
II.1.9) Var iesniegt piedāvājumu variantus:
Jā
II.2) LĪGUMA APJOMS VAI ROBEŽAS
II.2.1) Kopējais apjoms vai galējās robežas:
Construction Tous corps d'Etat - Entreprise Générale ou groupement d'entreprises.
II.2.2) Iespējas:
II.3) LĪGUMA DARBĪBAS LAIKS VAI IZPILDES TERMIŅŠ:
Līguma darbības laiks mēnešos: 16 (no līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas brīža)
III IEDAĻA: JURIDISKĀ, SAIMNIECISKĀ, FINANSIĀLĀ UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III.1) NOSACĪJUMI ATTIECĪBĀ UZ LĪGUMU
III.1.1) Vajadzīgās iemaksas un garantijas:
Conformément au Réglement de consultation.
III.1.2) Galvenie finansiālie nosacījumi un noteikumi maksājumu jomā un/vai atsauce uz attiecīgajiem noteikumiem, kas tos regulē:
Conformément au Réglement de consultation.
III.1.3) Juridiskā forma, kādā jāapvienojas komersantu (uzņēmēju) grupai, kurai piešķirtas līguma slēgšanas tiesības:
Conformément au Réglement de consultation.
III.1.4) Citi konkrēti nosacījumi, kas attiecināmi uz līguma izpildi:
Nē.
III.2) DALĪBAS NOSACĪJUMI
III.2.1) Komersantu (uzņēmēju) personiskais stāvoklis, ieskaitot prasības attiecībā uz iekļaušanu profesiju vai arodu reģistros:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: — Lettre de candidature (DC4), — DC5 + DC7, — Attestations des administrations, organismes et comptables chargés de l’assiette et du recouvrement des impôts et cotisations de sécurité sociale et d’allocations familiales, de congés payés et de chômage intempérie établi postérieurement au 31 décembre de l’année précédant la présente consultation (art. R 433.9 du CCH), — Les documents et attestations figurant à l’article R 324.4 du Code du Travail, — Extrait Kbis datant de moins de 3 mois, — Copie du ou des jugements prononcés si le candidat est en redressement judiciaire, — Attestations d’assurances civiles et décennales pour l’année en cours.
III.2.2) Saimnieciskās un finansiālās spējas:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: — Extrait du bilan de la société sur les 3 derniers exercices, — Une feuille papier en tête originale rayée de la mention "annulée", — Un RIB ou RIP, — Numéro de TVA Intracommunautaire.
III.2.3) Tehniskās spējas:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: — Note sur les moyens techniques et humains de l’entreprise, — Présentation des principales références de même nature et d’importance similaire à l’opération de moins de 5 ans avec attestations de bonne exécution, — Certificats et qualifications professionnelles.
III.2.4) Priviliģēto tiesību līgumi (Rezervēti līgumi):
III.3) ĪPAŠI NOSACĪJUMI PAKALPOJUMULĪGUMIEM
III.3.1) Pakalpojuma izpildei nepieciešama konkrēta profesionālā kvalifikācija:
III.3.2) Juridiskām personām ir jānorāda par pakalpojumu izpildi atbildīgo darbinieku vārdi un profesionālā kvalifikācija:
IV IEDAĻA: PROCEDŪRA
IV.1) PROCEDŪRAS VEIDS
IV.1.1) Procedūras veids:
Sarunu procedūra.
Kandidāti jau ir atlasīti: nē
IV.1.2) Ierobežojumi attiecībā uz uzņēmēju skaitu, kurus uzaicinās iesniegt piedāvājumus vai piedalīties:
Paredzētais minimālais skaits: 3. Maksimālais skaits: 5.
IV.1.3) Uzņēmēju skaita samazināšana sarunu vai aptaujas laikā:
IV.2) PIEŠĶIRŠANAS KRITĒRIJI
IV.2.1) Piešķiršanas kritēriji:
Saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums, kas izvērtēts saskaņā ar kritēriji, kas noteikti specifikācijās, uzaicinājumā iesniegt piedāvājumus vai uzsākt sarunas, vai aprakstošā dokumetā
IV.2.2) Tiks piemērota elektroniskā izsole:
IV.3) ADMINISTRATĪVĀ INFORMĀCIJA
IV.3.1) Identifikācijas numurs, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde:
525 - Residence de la Brie.
IV.3.2) Iepriekšēja(-as) publikācija(-as) par šo pašu līgumu:
Nē.
IV.3.3) Nosacījumi, lai saņemtu specifikācijas un papildu dokumentāciju vai aprakstošo dokumentu:
IV.3.4) Termiņš piedāvājumu vai dalības pieteikumu saņemšanai:
16.1.2009 - 16:00.
IV.3.5) Dalības vai piedāvājumu iesniegšanas uzaicinājumu nosūtīšanas datums atlasītajiem kandidātiem:
IV.3.6) Valoda(-s), kuru(-as) var izmantot piedāvājumā vai dalības pieteikumā:
Franču.
IV.3.7) Minimālais laika posms, kura laikā pretendentam jāuztur piedāvājums:
IV.3.8) Nosacījumi piedāvājumu atvēršanai:
VI IEDAĻA: PAPILDU INFORMĀCIJA
VI.1) ŠIS IR KĀRTĒJAIS IEPIRKUMS:
Nē.
VI.2) LĪGUMS IR SAISTĪTS AR PROJEKTU UN/VAI PROGRAMMU, KO FINANSĒ KOPIENAS FONDI:
Nē.
VI.3) PAPILDU INFORMĀCIJA:
Justifications à produire quant aux qualités et capacités du candidat: — Lettre de candidature (DC4), — DC5 + DC7, — Attestations des administrations, organismes et comptables chargés de l’assiette et du recouvrement des impôts et cotisations de sécurité sociale et d’allocations familiales, de congés payés et de chômage intempérie établi postérieurement au 31 décembre de l’année précédant la présente consultation (art. R 433.9 du CCH).
— Les documents et attestations figurant à l’article R 324.4 du Code du Travail, — Extrait Kbis datant de moins de 3 mois, — Copie du ou des jugements prononcés si le candidat est en redressement judiciaire, — Attestations d’assurances civiles et décennales pour l’année en cours, — Note sur les moyens techniques et humains de l’entreprise, — Présentation des principales références de même nature et d’importance similaire à l’opération de moins de 5 ans avec attestations de bonne exécution,, — Certificats et qualifications professionnelles, — Extrait du bilan de la société sur les 3 derniers exercices, — Une feuille papier en tête originale rayée de la mention "annulée" • Un RIB ou RIP, — Numéro de TVA Intracommunautaire Il est précisé que tout dossier incomplet ou transmis dans les conditions autres que celles prévues entraînera l'éviction du candidat.
VI.4) PĀRSŪDZĪBAS PROCEDŪRAS
VI.4.1) Struktūra, kas atbildīga par pārsūdzības procedūrām:
VI.4.2) Pārsūdzību iesniegšana:
VI.4.3) Iestādes, kur var saņemt informāciju par pārsūdzību iesniegšanu:
VI.5) ŠĀ PAZIŅOJUMA NOSŪTĪŠANAS DATUMS:
3.12.2008.
2008/S 238-316317
PAZIŅOJUMS PAR LĪGUMU
Būvdarbi
I IEDAĻA: LĪGUMSLĒDZĒJA IESTĀDE
I.1) NOSAUKUMS, ADRESES UN KONTAKTPUNKTS(-I):
SAHLM IDF HABITAT, 53, rue Pierre-Marie Derrien - BP 274, Ievērībai Benoît Garabedian, F-94502 Champigny-sur-Marne. Tālr. 01 55 12 13 60. E-pasts b.garabedian@idfhabitat.fr. Fakss 01 48 82 38 82.
Papildu informāciju var saņemt: Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os).
Specifikācijas un papildu dokumentāciju (ieskaitot dokumentus attiecībā uz cenu aptauju un dinamisko iepirkumu sistēmu) var saņemt: Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os).
Piedāvājumi vai dalības pieteikumi jānosūta: Iepriekš minētajam(-iem) kontaktpunktam(-iem).
I.2) LĪGUMSLĒDZĒJAS IESTĀDES VEIDS UN GALVENĀ DARBĪBAS JOMA VAI JOMAS:
Citas: ESH.
Dzīvokļu un komunālā saimniecība.
II IEDAĻA: LĪGUMA PRIEKŠMETS
II.1) APRAKSTS
II.1.1) Līguma nosaukums, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde:
Construction de 52 logements sociaux et de 7 maisons de ville.
II.1.2) Līguma veids un būvdarbu veikšanas, piegādes vai pakalpojumu sniegšanas vieta:
Būvdarbi.
Būvdarbu realizācija.
Galvenā būvdarbu veikšanas vieta: La Queue en Brie.
NUTS kods: FR107 .
II.1.3) Paziņojums paredz:
II.1.4) Informācija par pamatnolīgumu:
II.1.5) Īss līguma vai iepirkuma(-u) apraksts:
Construction de 52 logements locatifs PLUS/PLAI et de 7 maisons de ville destinées à l'accession sociale sur la ZAC Pompe Avenir située Chemin de la Pompe à La Queue en Brie (94510).
II.1.6) KOPĒJĀ PUBLISKĀ IEPIRKUMA VĀRDNĪCA (CPV):
45211000.
II.1.7) Līgums, uz kuru attiecas Valsts iepirkuma nolīgums (GPA - Government Procurement Agreement):
Nē
II.1.8) Sadalījums daļās:
Nē
II.1.9) Var iesniegt piedāvājumu variantus:
Jā
II.2) LĪGUMA APJOMS VAI ROBEŽAS
II.2.1) Kopējais apjoms vai galējās robežas:
Construction Tous corps d'Etat - Entreprise Générale ou groupement d'entreprises.
II.2.2) Iespējas:
II.3) LĪGUMA DARBĪBAS LAIKS VAI IZPILDES TERMIŅŠ:
Līguma darbības laiks mēnešos: 16 (no līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas brīža)
III IEDAĻA: JURIDISKĀ, SAIMNIECISKĀ, FINANSIĀLĀ UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III.1) NOSACĪJUMI ATTIECĪBĀ UZ LĪGUMU
III.1.1) Vajadzīgās iemaksas un garantijas:
Conformément au Réglement de consultation.
III.1.2) Galvenie finansiālie nosacījumi un noteikumi maksājumu jomā un/vai atsauce uz attiecīgajiem noteikumiem, kas tos regulē:
Conformément au Réglement de consultation.
III.1.3) Juridiskā forma, kādā jāapvienojas komersantu (uzņēmēju) grupai, kurai piešķirtas līguma slēgšanas tiesības:
Conformément au Réglement de consultation.
III.1.4) Citi konkrēti nosacījumi, kas attiecināmi uz līguma izpildi:
Nē.
III.2) DALĪBAS NOSACĪJUMI
III.2.1) Komersantu (uzņēmēju) personiskais stāvoklis, ieskaitot prasības attiecībā uz iekļaušanu profesiju vai arodu reģistros:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: — Lettre de candidature (DC4), — DC5 + DC7, — Attestations des administrations, organismes et comptables chargés de l’assiette et du recouvrement des impôts et cotisations de sécurité sociale et d’allocations familiales, de congés payés et de chômage intempérie établi postérieurement au 31 décembre de l’année précédant la présente consultation (art. R 433.9 du CCH), — Les documents et attestations figurant à l’article R 324.4 du Code du Travail, — Extrait Kbis datant de moins de 3 mois, — Copie du ou des jugements prononcés si le candidat est en redressement judiciaire, — Attestations d’assurances civiles et décennales pour l’année en cours.
III.2.2) Saimnieciskās un finansiālās spējas:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: — Extrait du bilan de la société sur les 3 derniers exercices, — Une feuille papier en tête originale rayée de la mention "annulée", — Un RIB ou RIP, — Numéro de TVA Intracommunautaire.
III.2.3) Tehniskās spējas:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: — Note sur les moyens techniques et humains de l’entreprise, — Présentation des principales références de même nature et d’importance similaire à l’opération de moins de 5 ans avec attestations de bonne exécution, — Certificats et qualifications professionnelles.
III.2.4) Priviliģēto tiesību līgumi (Rezervēti līgumi):
III.3) ĪPAŠI NOSACĪJUMI PAKALPOJUMULĪGUMIEM
III.3.1) Pakalpojuma izpildei nepieciešama konkrēta profesionālā kvalifikācija:
III.3.2) Juridiskām personām ir jānorāda par pakalpojumu izpildi atbildīgo darbinieku vārdi un profesionālā kvalifikācija:
IV IEDAĻA: PROCEDŪRA
IV.1) PROCEDŪRAS VEIDS
IV.1.1) Procedūras veids:
Sarunu procedūra.
Kandidāti jau ir atlasīti: nē
IV.1.2) Ierobežojumi attiecībā uz uzņēmēju skaitu, kurus uzaicinās iesniegt piedāvājumus vai piedalīties:
Paredzētais minimālais skaits: 3. Maksimālais skaits: 5.
IV.1.3) Uzņēmēju skaita samazināšana sarunu vai aptaujas laikā:
IV.2) PIEŠĶIRŠANAS KRITĒRIJI
IV.2.1) Piešķiršanas kritēriji:
Saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums, kas izvērtēts saskaņā ar kritēriji, kas noteikti specifikācijās, uzaicinājumā iesniegt piedāvājumus vai uzsākt sarunas, vai aprakstošā dokumetā
IV.2.2) Tiks piemērota elektroniskā izsole:
IV.3) ADMINISTRATĪVĀ INFORMĀCIJA
IV.3.1) Identifikācijas numurs, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde:
525 - Residence de la Brie.
IV.3.2) Iepriekšēja(-as) publikācija(-as) par šo pašu līgumu:
Nē.
IV.3.3) Nosacījumi, lai saņemtu specifikācijas un papildu dokumentāciju vai aprakstošo dokumentu:
IV.3.4) Termiņš piedāvājumu vai dalības pieteikumu saņemšanai:
16.1.2009 - 16:00.
IV.3.5) Dalības vai piedāvājumu iesniegšanas uzaicinājumu nosūtīšanas datums atlasītajiem kandidātiem:
IV.3.6) Valoda(-s), kuru(-as) var izmantot piedāvājumā vai dalības pieteikumā:
Franču.
IV.3.7) Minimālais laika posms, kura laikā pretendentam jāuztur piedāvājums:
IV.3.8) Nosacījumi piedāvājumu atvēršanai:
VI IEDAĻA: PAPILDU INFORMĀCIJA
VI.1) ŠIS IR KĀRTĒJAIS IEPIRKUMS:
Nē.
VI.2) LĪGUMS IR SAISTĪTS AR PROJEKTU UN/VAI PROGRAMMU, KO FINANSĒ KOPIENAS FONDI:
Nē.
VI.3) PAPILDU INFORMĀCIJA:
Justifications à produire quant aux qualités et capacités du candidat: — Lettre de candidature (DC4), — DC5 + DC7, — Attestations des administrations, organismes et comptables chargés de l’assiette et du recouvrement des impôts et cotisations de sécurité sociale et d’allocations familiales, de congés payés et de chômage intempérie établi postérieurement au 31 décembre de l’année précédant la présente consultation (art. R 433.9 du CCH).
— Les documents et attestations figurant à l’article R 324.4 du Code du Travail, — Extrait Kbis datant de moins de 3 mois, — Copie du ou des jugements prononcés si le candidat est en redressement judiciaire, — Attestations d’assurances civiles et décennales pour l’année en cours, — Note sur les moyens techniques et humains de l’entreprise, — Présentation des principales références de même nature et d’importance similaire à l’opération de moins de 5 ans avec attestations de bonne exécution,, — Certificats et qualifications professionnelles, — Extrait du bilan de la société sur les 3 derniers exercices, — Une feuille papier en tête originale rayée de la mention "annulée" • Un RIB ou RIP, — Numéro de TVA Intracommunautaire Il est précisé que tout dossier incomplet ou transmis dans les conditions autres que celles prévues entraînera l'éviction du candidat.
VI.4) PĀRSŪDZĪBAS PROCEDŪRAS
VI.4.1) Struktūra, kas atbildīga par pārsūdzības procedūrām:
VI.4.2) Pārsūdzību iesniegšana:
VI.4.3) Iestādes, kur var saņemt informāciju par pārsūdzību iesniegšanu:
VI.5) ŠĀ PAZIŅOJUMA NOSŪTĪŠANAS DATUMS:
3.12.2008.