building.lv skaitļos

Lietotāji online0
Aktīvie uzņēmumi18981
Nozares raksti32973
F-Clermont-Ferrand: Arhitektūras, būvniecības, inženiertehniskie un pārbaudes pakalpojumi : building.lv - par būvniecību Latvijā

F-Clermont-Ferrand: Arhitektūras, būvniecības, inženiertehniskie un pārbaudes pakalpojumi

Dokumentu iesniegšanas termiņš - 18.03.2009. Īss līguma vai iepirkuma(-u) apraksts: Le présent marché porte sur la réalisation d^apostrofs;une mission de coordination en matière de sécurité et de protection de la santé des travailleurs (Sps) pour les phases de conception et de réalisation, relative à la conception et l^apostrofs;exécution des travaux de réhabilitation de deux immeubles de bureaux pour l^apostrofs;installation du nouveau siège de la CRAM Auvergne.

F-Clermont-Ferrand: Arhitektūras, būvniecības, inženiertehniskie un pārbaudes pakalpojumi

2009/S 13-018303

PAZIŅOJUMS PAR LĪGUMU

Pakalpojumi

I IEDAĻA: LĪGUMSLĒDZĒJA IESTĀDE
I.1) NOSAUKUMS, ADRESES UN KONTAKTPUNKTS(-I):

CRAM Auvergne, Cité Administrative - rue Pélissier, Kontakti Secrétariat de Direction, Ievērībai M. Yves Gales, F-63036 Clermont-Ferrand. Tālr. +33 473428205. E-pasts yves.gales@cram-auvergne.fr. Fakss +33 473428998.

Papildu informāciju var saņemt: CRAM Auvergne, Cité Administrative - rue Pélissier, Ievērībai M. le Directeur de la CRAM Auvergne, F-63036 Clermont-Ferrand Cedex 9. Tālr. +33 473428205. E-pasts yves.gales@cram-auvergne.fr. Fakss +33 473428998.

Specifikācijas un papildu dokumentāciju (ieskaitot dokumentus attiecībā uz cenu aptauju un dinamisko iepirkumu sistēmu) var saņemt: CRAM Auvergne, Cité Administrative - rue Pélissier, Ievērībai M. le Directeur de la CRAM Auvergne, F-63036 Clermont-Ferrand Cedex 9. Tālr. +33 473428205. E-pasts yves.gales@cram-auvergne.fr. Fakss +33 473428998.

Piedāvājumi vai dalības pieteikumi jānosūta: CRAM Auvergne, Cité Administrative - rue Pélissier, Kontakti Service Gestion Budgets et Moyens (4ème étage-bureau 420), Ievērībai M. le Directeur de la CRAM Auvergne, F-63036 Clermont-Ferrand Cedex 9.
I.2) LĪGUMSLĒDZĒJAS IESTĀDES VEIDS UN GALVENĀ DARBĪBAS JOMA VAI JOMAS:
Sociālā aizsardzība.
Līgumslēdzēja iestāde pērk citu līgumslēdzēju iestāžu vārdā: nē

II IEDAĻA: LĪGUMA PRIEKŠMETS
II.1) APRAKSTS
II.1.1) Līguma nosaukums, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde:
Coordination en matière de Sécurité et de Protection de la Santé des travailleurs (Sps) pour les travaux de réhabilitation de deux immeubles de bureaux pour l'installation du nouveau siège de la CRAM Auvergne.
II.1.2) Līguma veids un būvdarbu veikšanas, piegādes vai pakalpojumu sniegšanas vieta:
Pakalpojumi.
Pakalpojumu kategorija Nr. 12.
Galvenā pakalpojumu sniegšanas vieta: 5, rue Entre les Deux Villes, F-63000 Clermont-Ferrand

NUTS kods: FR724 .
II.1.3) Paziņojums paredz:
Iepirkuma līgumu
II.1.4) Informācija par pamatnolīgumu:
II.1.5) Īss līguma vai iepirkuma(-u) apraksts:
Le présent marché porte sur la réalisation d'une mission de coordination en matière de sécurité et de protection de la santé des travailleurs (Sps) pour les phases de conception et de réalisation, relative à la conception et l'exécution des travaux de réhabilitation de deux immeubles de bureaux pour l'installation du nouveau siège de la CRAM Auvergne.
II.1.6) KOPĒJĀ PUBLISKĀ IEPIRKUMA VĀRDNĪCA (CPV):

71000000.
II.1.7) Līgums, uz kuru attiecas Valsts iepirkuma nolīgums (GPA - Government Procurement Agreement):

II.1.8) Sadalījums daļās:

II.1.9) Var iesniegt piedāvājumu variantus:

II.2) LĪGUMA APJOMS VAI ROBEŽAS
II.2.1) Kopējais apjoms vai galējās robežas:
La valeur des travaux est estimée par le Maître d'ouvrage à 11 125 500 euroht.
Les travaux portent sur une superficie de plus ou moins 12 000 m2 de bureau réparti sur un bâtiment R+1 et un bâtiment R+5.
II.2.2) Iespējas:
Nē.
II.3) LĪGUMA DARBĪBAS LAIKS VAI IZPILDES TERMIŅŠ:
Līguma darbības laiks mēnešos: 36 (no līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas brīža)

III IEDAĻA: JURIDISKĀ, SAIMNIECISKĀ, FINANSIĀLĀ UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III.1) NOSACĪJUMI ATTIECĪBĀ UZ LĪGUMU
III.1.1) Vajadzīgās iemaksas un garantijas:
Le marché est dispensé de cautionnement et garantie.
III.1.2) Galvenie finansiālie nosacījumi un noteikumi maksājumu jomā un/vai atsauce uz attiecīgajiem noteikumiem, kas tos regulē:
L'opération projetée a fait l'objet d'une inscription aux plans immobiliers de la CNAMTS et de la CNAVTS qui financent la réhabilitation.
Le paiement des acomptes et du solde interviendra 30 j au plus tard après la réception de la demande adressée par le prestataire SPS au Maître d'ouvrage en application de l'article 6 du CCP et conformément au décret n° 2008-407 du 28.4.2008.
Le prix est révisable suivant les modalités fixées à l'article 5.7 du CCP.
III.1.3) Juridiskā forma, kādā jāapvienojas komersantu (uzņēmēju) grupai, kurai piešķirtas līguma slēgšanas tiesības:
En cas de groupement, la forme de groupement solidaire avec la désignation d'un mandataire unique sera imposée.
III.1.4) Citi konkrēti nosacījumi, kas attiecināmi uz līguma izpildi:
Nē.
III.2) DALĪBAS NOSACĪJUMI
III.2.1) Komersantu (uzņēmēju) personiskais stāvoklis, ieskaitot prasības attiecībā uz iekļaušanu profesiju vai arodu reģistros:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: Les concurrents auront à produire un dossier complet en langue française comprenant les pièces suivantes telles que définies à l'article 3 du Règlement de Consultation :
— Une lettre de candidature (imprimé Dc4 date de mise à jour 5.4.2007), mentionnant si le candidat se présente seul ou en groupement.
Chaque candidat ou membre d'un groupement le cas échéant, doit fournir les renseignements et pièces demandées.
— La déclaration du candidat (DC5 date de mise à jour 17.11.2008) et/ou les renseignements suivants :
1 - Une déclaration sur l'honneur, datée et signée, par la personne habilitée à engager l'entreprise certifiant que :
A/ Le candidat a satisfait à ses obligations en matière d'impôts, taxes et cotisations sociales au 31.12.2008.
B/ Le candidat n'a pas fait l'objet d'une interdiction de concourir.
2 - Si le candidat est en redressement judiciaire, la copie du ou des jugements prononcés à cet effet.
III.2.2) Saimnieciskās un finansiālās spējas:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: Déclaration du candidat DC5 ou autre document fournissant les informations suivantes :
1 - Déclaration concernant le chiffre d'affaire global et le chiffre d'affaire concernant les services objet du marché réalisés au cours des 3 derniers exercices disponibles;
2 - une déclaration appropriée de banque ou preuve d'une assurance pour les risques professionnels.
III.2.3) Tehniskās spējas:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: Déclaration du candidat DC5 ou autre document fournissant les informations suivantes :
1 - Déclaration indiquant les effectifs moyens annuels du candidat et l'importance du personnel d'encadrement pour chacune des 3 dernières années;
2- Présentation d'une liste des principaux services effectués au cours des 3 dernières années, indiquant le montant, la date et le destinataire public ou privé. Les livraisons et les prestations de services sont prouvées par des attestations du destinataire ou, à défaut par une déclaration de l'opérateur économique;
3 - Indication des titres d'études et professionnels de l'opérateur économique et/ou des cadres de l'entreprise, et notamment des responsables de prestation de service ou de conduite de travaux de même nature que celle du marché;
4 - Certificat de qualification professionnelle. Le pouvoir adjudicateur dans ce cas précise que la preuve de la capacité du candidat peut être apportée par tout moyen, notamment par des certificats d'identité professionnelle ou des références de travaux attestant de la compétence de l'opérateur économique à réaliser la prestation pour laquelle il se porte candidat.
III.2.4) Priviliģēto tiesību līgumi (Rezervēti līgumi):
Nē.
III.3) ĪPAŠI NOSACĪJUMI PAKALPOJUMULĪGUMIEM
III.3.1) Pakalpojuma izpildei nepieciešama konkrēta profesionālā kvalifikācija:
Jā.
Loi n° 93-1418 du 31.12.1993 définissant les missions de la coordination SPS et le code du travail.
III.3.2) Juridiskām personām ir jānorāda par pakalpojumu izpildi atbildīgo darbinieku vārdi un profesionālā kvalifikācija:


IV IEDAĻA: PROCEDŪRA
IV.1) PROCEDŪRAS VEIDS
IV.1.1) Procedūras veids:
Atklāta.
IV.1.2) Ierobežojumi attiecībā uz uzņēmēju skaitu, kurus uzaicinās iesniegt piedāvājumus vai piedalīties:
IV.1.3) Uzņēmēju skaita samazināšana sarunu vai aptaujas laikā:
IV.2) PIEŠĶIRŠANAS KRITĒRIJI
IV.2.1) Piešķiršanas kritēriji:
Saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums, kas izvērtēts saskaņā ar zemāk minētajiem kritērijiem:
1. Prix. Īpatsvars: 60.
2. Les methodes et les moyens que le candidat se propose d'adopter pour l'exécution de sa mission. Īpatsvars: 40.
IV.2.2) Tiks piemērota elektroniskā izsole:
Nē.
IV.3) ADMINISTRATĪVĀ INFORMĀCIJA
IV.3.1) Identifikācijas numurs, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde:
OXALIS 01-01/2009.
IV.3.2) Iepriekšēja(-as) publikācija(-as) par šo pašu līgumu:
Nē.
IV.3.3) Nosacījumi, lai saņemtu specifikācijas un papildu dokumentāciju vai aprakstošo dokumentu:
Dokumentus izsniedz par samaksu: nē
IV.3.4) Termiņš piedāvājumu vai dalības pieteikumu saņemšanai:
18.3.2009 - 16:00.
IV.3.5) Dalības vai piedāvājumu iesniegšanas uzaicinājumu nosūtīšanas datums atlasītajiem kandidātiem:
IV.3.6) Valoda(-s), kuru(-as) var izmantot piedāvājumā vai dalības pieteikumā:
Franču.
IV.3.7) Minimālais laika posms, kura laikā pretendentam jāuztur piedāvājums:
Darbības laiks dienās: 180 (no piedāvājuma saņemšanai noteiktā datuma)
IV.3.8) Nosacījumi piedāvājumu atvēršanai:

VI IEDAĻA: PAPILDU INFORMĀCIJA
VI.1) ŠIS IR KĀRTĒJAIS IEPIRKUMS:
Nē.
VI.2) LĪGUMS IR SAISTĪTS AR PROJEKTU UN/VAI PROGRAMMU, KO FINANSĒ KOPIENAS FONDI:
Nē.
VI.3) PAPILDU INFORMĀCIJA:

1 - Les imprimés DC4 et DC5 sont téléchargeables à l'adresse Internet suivante : http://www.minefi.gouv.fr/themes/marche_publics/formulaires/index.htm.

2 - Le dossier de consultation peut être retiré sur le site de : https://www.meoss.fr. Le dossier de consultation (sous forme papier)peut également être adressé aux candidats qui en font la demande écrite.

3 - Pour la remise des offres : le candidat peut opter soit pour un envoi sous la forme papier, soit pour un envoi sous la forme dématérialisée en déposant son offre sur la plateforme de dématérialisation : https://www.meoss.fr selon les modalités définies à l'article 6 du Règlement de Consultation.
4 - Une visite est obligatoire, préalable à la remise des offres dans les conditions fixées au Règlement de Consultation. Date d'envoi du présent avis au JOUE et au BOAMP : 16.1.2009.
Date d'envoi du présent avis au JOUE et au BOAMP : 16.1.2009.
VI.4) PĀRSŪDZĪBAS PROCEDŪRAS
VI.4.1) Struktūra, kas atbildīga par pārsūdzības procedūrām:

Greffe du Tribunal de Grande Instance, 16, place de l'Etoile, F-63000 Clermont-Ferrand. Tālr. +33 473317700.
VI.4.2) Pārsūdzību iesniegšana:
Precīza informācija par termiņu(-iem), lai iesniegtu pārsūdzību: Le référé précontractuel est possible et doit être introduit depuis le début de la procédure jusqu'à la signature du marché devant le président du tribunal de Grande Instance.
VI.4.3) Iestādes, kur var saņemt informāciju par pārsūdzību iesniegšanu:
VI.5) ŠĀ PAZIŅOJUMA NOSŪTĪŠANAS DATUMS:
16.1.2009.

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.