F-Poitiers: Gāzes ierīču uzstādīšana
Termiņš - 22-07-2009 Īss līguma vai iepirkuma(-u) apraksts: Travaux de réseaux gaz, éclairage public (en coordination avec d^apostrofs;autres réseaux) et entretien des réseaux électriques et gaz.
F-Poitiers: Gāzes ierīču uzstādīšana
2009/S 121-176714
PAZIŅOJUMS PAR LĪGUMU – SABIEDRISKIE PAKALPOJUMI
Būvdarbi
I IEDAĻA: LĪGUMSLĒDZĒJS
I.1) NOSAUKUMS, ADRESE(-S) UN KONTAKTPUNKTS(-I):
Soregies SAEML, DASA - Division Achats, 78 avenue Jacques Coeur, Ievērībai Madame la Directrice des Affaires Sociales et Administratives, F-86068 Poitiers. Tālr. +33 549447073. E-pasts martine.pilot@soregies.fr. Fakss +33 549447049.
Interneta adrese(-es):
Līgumslēdzēja vispārējā adrese: www.soregies.fr.
Papildu informāciju var saņemt: Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os).
Specifikācijas un papildu dokumentāciju (ieskaitot dokumentus attiecībā uz dinamisko iepirkumu sistēmu) var saņemt: Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os).
Piedāvājumi vai dalības pieteikumi jānosūta: Iepriekš minētajam(-iem) kontaktpunktam(-iem).
I.2) LĪGUMSLĒDZĒJA GALVENĀ DARBĪBAS JOMA VAI JOMAS:
Gāzes un siltuma ražošana, pārvade un sadale
Elektroenerģijas apgāde
II IEDAĻA: LĪGUMA PRIEKŠMETS
II.1) APRAKSTS
II.1.1) Līguma nosaukums, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde:
Travaux de réseaux gaz, éclairage public (en coordination avec d'autres réseaux) et entretien des réseaux électriques et gaz.
II.1.2) Līguma veids un būvdarbu veikšanas, piegādes vai pakalpojumu sniegšanas vieta:
Būvdarbi.
Realizācija.
Galvenā būvdarbu veikšanas vieta: Département de la Vienne.
II.1.3) Paziņojums paredz:
II.1.4) Informācija par pamatnolīgumu:
II.1.5) Īss līguma vai iepirkuma(-u) apraksts:
Travaux de réseaux gaz, éclairage public (en coordination avec d'autres réseaux) et entretien des réseaux électriques et gaz.
II.1.6) Kopējā publiskā iepirkuma vārdnīca (CPV):
45333000, 45316110, 50000000.
II.1.7) Līgums, uz kuru attiecas Valsts iepirkuma nolīgums (GPA - Government Procurement Agreement):
II.1.8) Sadalījums daļās:
Jā.
Piedāvājumi jāiesniedz par: vienu vai vairākām daļām
II.1.9) Var iesniegt piedāvājuma variantus:
Nē
II.2) LĪGUMA APJOMS VAI ROBEŽAS
II.2.1) Kopējais apjoms vai galējās robežas:
Montant annuel HT estimé pour l'ensemble des lots : 1 000 000 EUR environ.
II.2.2) Iespējas:
II.3) LĪGUMA DARBĪBAS LAIKS VAI IZPILDES TERMIŅŠ:
INFORMĀCIJA PAR DAĻĀM
DAĻA NR. 01 NOSAUKUMS Ouest
1) ĪSS APRAKSTS:
Travaux de réseaux gaz, éclairage public (en coordination avec d'autres réseaux) et entretien des réseaux électriques et gaz.
2) KOPĒJĀ PUBLISKĀ IEPIRKUMA VĀRDNĪCA (CPV):
45333000, 45316110, 50000000.
3) APJOMS VAI ROBEŽAS:
Montant annuel HT estimé : 200 000 EUR environ.
DAĻA NR. 02 NOSAUKUMS Nord
1) ĪSS APRAKSTS:
Travaux de réseaux gaz, éclairage public (en coordination avec d'autres réseaux) et entretien des réseaux électriques et gaz.
2) KOPĒJĀ PUBLISKĀ IEPIRKUMA VĀRDNĪCA (CPV):
45333000, 45316110, 50000000.
3) APJOMS VAI ROBEŽAS:
Montant annuel HT estimé : 200 000 EUR environ.
DAĻA NR. 03 NOSAUKUMS SUD-EST
1) ĪSS APRAKSTS:
Travaux de réseaux gaz, éclairage public (en coordination avec d'autres réseaux) et entretien des réseaux électriques et gaz.
2) KOPĒJĀ PUBLISKĀ IEPIRKUMA VĀRDNĪCA (CPV):
45333000, 45316110, 50000000.
3) APJOMS VAI ROBEŽAS:
Montant annuel HT estimé : 200 000 EUR environ.
DAĻA NR. 04 NOSAUKUMS Sud-Ouest
1) ĪSS APRAKSTS:
Travaux de réseaux gaz, éclairage public (en coordination avec d'autres réseaux) et entretien des réseaux électriques et gaz.
2) KOPĒJĀ PUBLISKĀ IEPIRKUMA VĀRDNĪCA (CPV):
45333000, 45316110, 50000000.
3) APJOMS VAI ROBEŽAS:
Montant annuel HT estimé : 200 000 EUR environ.
DAĻA NR. 05 NOSAUKUMS Centre (Axe RN10)
1) ĪSS APRAKSTS:
Travaux de réseaux gaz, éclairage public (en coordination avec d'autres réseaux) et entretien des réseaux électriques et gaz.
2) KOPĒJĀ PUBLISKĀ IEPIRKUMA VĀRDNĪCA (CPV):
45333000, 45316110, 50000000.
3) APJOMS VAI ROBEŽAS:
Montant annuel HT estimé : 200 000 EUR environ.
III IEDAĻA: JURIDISKĀ, SAIMNIECISKĀ, FINANSIĀLĀ UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III.1) NOSACĪJUMI ATTIECĪBĀ UZ LĪGUMU
III.1.1) Vajadzīgās iemaksas un garantijas:
III.1.2) Galvenie finansiālie nosacījumi un noteikumi maksājumu jomā un/vai atsauce uz attiecīgajiem noteikumiem, kas tos regulē:
III.1.3) Juridiskā forma, kādā jāapvienojas komersantu(uzņēmēju) grupai, kurai tiks piešķirtas līgumu slēgšanas tiesības:
Le contrat sera attribué à une entreprise ou à un groupement d'entreprises solidaires.
III.1.4) Citi konkrēti nosacījumi, kas attiecināmi uz līguma izpildi:
III.2) DALĪBAS NOSACĪJUMI
III.2.1) Komersantu (uzņēmēju) personiskais stāvoklis, ieskaitot prasības attiecībā uz iekļaušanu profesiju vai arodu reģistros:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: . Inscription au répertoire des métiers ou au registre du commerces et des sociétés, ou pour les candidats établis à l’étranger, tout autre registre équivalent.
Attestations d’assurances responsabilité civile, décennale, génie civil, en cours de validité.
III.2.2) Saimnieciskās un finansiālās spējas:
Attestation sur l’honneur datée et signée de moins de 12 mois, attestant que le candidat a satisfait aux obligations fiscales et sociales ou le formulaire DC7 en cours de validité. A fournir lors de l’envoi de la candidature.
III.2.3) Tehniskās spējas:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: Présentation Société. Moyens techniques & humains.
III.2.4) Priviliģēto tiesību līgumi (Rezervēti līgumi):
III.3) ĪPAŠI NOSACĪJUMI PAKALPOJUMU LĪGUMIEM
III.3.1) Pakalpojuma izpildei nepieciešama konkrēta profesionālā kvalifikācija:
III.3.2) Juridiskām personām ir jānorāda par pakalpojumu izpildi atbildīgo darbinieku vārdi un profesionālā kvalifikācija:
IV IEDAĻA: PROCEDŪRA
IV.1) PROCEDŪRAS VEIDS
IV.1.1) Procedūras veids:
Sarunu procedūra
IV.2) PIEŠĶIRŠANAS KRITĒRIJI
IV.2.1) Piešķiršanas kritēriji:
Saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums,kas izvērtēts saskaņā ar kritērijiem, kas noteikti specifikācijās, uzaicinājumā iesniegt piedāvājumus vai uzsākt sarunas
IV.2.2) Tiks piemērota elektroniskā izsole:
Nē.
IV.3) ADMINISTRATĪVĀ INFORMĀCIJA
IV.3.1) Identifikācijas numurs, ko līgumslēdzējs piešķīris:
IV.3.2) Iepriekšējās publikācijas par šo pašu līgumu:
IV.3.3) Nosacījumi, lai saņemtu specifikācijas un papildu dokumentāciju:
IV.3.4) Termiņš piedāvājumu vai dalības pieteikumu saņemšanai:
22.7.2009 - 10:00.
IV.3.5) Valoda(-s), kuru(-as) var izmantot piedāvājumā vai dalības pieteikumā:
Franču.
IV.3.6) Minimālais laika posms, kura laikā pretendentam jāuztur piedāvājums:
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršanas nosacījumi:
VI IEDAĻA: PAPILDU INFORMĀCIJA
VI.1) ŠIS IR KĀRTĒJAIS IEPIRKUMS:
VI.2) LĪGUMS(-I) SAISTĪTS AR POJEKTU UN/VAI PROGRAMMU, KO FINANSĒ KOPIENAS FONDI:
VI.3) PAPILDU INFORMĀCIJA:
Les candidatures pourront être transmises par voie électronique (adresse : alice.elliott@soregies.fr avec copie obligatoire à christine.david@soregies.fr) ou par télécopie : +33 549447049 ou par courrier.
Date limite de réception des candidatures : 22.7.2009 à 10:00.
Date limite de réception des offres : 30.9.2009 à 16:00.
Renseignements d'ordre administratif :
Mme Droin / Acheteur - Tél. +33 549886506.
Renseignements d'ordre technique :
M. Defaix / Directeur de l'Ingénierie et des Services
Tél. +33 549447920.
VI.4) PĀRSŪDZĪBAS PROCEDŪRAS
VI.4.1) Struktūra, kas atbildīga par pārsūdzības procedūrām:
VI.4.2) Pārsūdzību iesniegšana:
VI.4.3) Iestāde, kur var saņemt informāciju par pārsūdzību iesniegšanu:
VI.5) ŠĀ PAZIŅOJUMA NOSŪTĪŠANAS DATUMS:
25.6.2009.
2009/S 121-176714
PAZIŅOJUMS PAR LĪGUMU – SABIEDRISKIE PAKALPOJUMI
Būvdarbi
I IEDAĻA: LĪGUMSLĒDZĒJS
I.1) NOSAUKUMS, ADRESE(-S) UN KONTAKTPUNKTS(-I):
Soregies SAEML, DASA - Division Achats, 78 avenue Jacques Coeur, Ievērībai Madame la Directrice des Affaires Sociales et Administratives, F-86068 Poitiers. Tālr. +33 549447073. E-pasts martine.pilot@soregies.fr. Fakss +33 549447049.
Interneta adrese(-es):
Līgumslēdzēja vispārējā adrese: www.soregies.fr.
Papildu informāciju var saņemt: Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os).
Specifikācijas un papildu dokumentāciju (ieskaitot dokumentus attiecībā uz dinamisko iepirkumu sistēmu) var saņemt: Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os).
Piedāvājumi vai dalības pieteikumi jānosūta: Iepriekš minētajam(-iem) kontaktpunktam(-iem).
I.2) LĪGUMSLĒDZĒJA GALVENĀ DARBĪBAS JOMA VAI JOMAS:
Gāzes un siltuma ražošana, pārvade un sadale
Elektroenerģijas apgāde
II IEDAĻA: LĪGUMA PRIEKŠMETS
II.1) APRAKSTS
II.1.1) Līguma nosaukums, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde:
Travaux de réseaux gaz, éclairage public (en coordination avec d'autres réseaux) et entretien des réseaux électriques et gaz.
II.1.2) Līguma veids un būvdarbu veikšanas, piegādes vai pakalpojumu sniegšanas vieta:
Būvdarbi.
Realizācija.
Galvenā būvdarbu veikšanas vieta: Département de la Vienne.
II.1.3) Paziņojums paredz:
II.1.4) Informācija par pamatnolīgumu:
II.1.5) Īss līguma vai iepirkuma(-u) apraksts:
Travaux de réseaux gaz, éclairage public (en coordination avec d'autres réseaux) et entretien des réseaux électriques et gaz.
II.1.6) Kopējā publiskā iepirkuma vārdnīca (CPV):
45333000, 45316110, 50000000.
II.1.7) Līgums, uz kuru attiecas Valsts iepirkuma nolīgums (GPA - Government Procurement Agreement):
II.1.8) Sadalījums daļās:
Jā.
Piedāvājumi jāiesniedz par: vienu vai vairākām daļām
II.1.9) Var iesniegt piedāvājuma variantus:
Nē
II.2) LĪGUMA APJOMS VAI ROBEŽAS
II.2.1) Kopējais apjoms vai galējās robežas:
Montant annuel HT estimé pour l'ensemble des lots : 1 000 000 EUR environ.
II.2.2) Iespējas:
II.3) LĪGUMA DARBĪBAS LAIKS VAI IZPILDES TERMIŅŠ:
INFORMĀCIJA PAR DAĻĀM
DAĻA NR. 01 NOSAUKUMS Ouest
1) ĪSS APRAKSTS:
Travaux de réseaux gaz, éclairage public (en coordination avec d'autres réseaux) et entretien des réseaux électriques et gaz.
2) KOPĒJĀ PUBLISKĀ IEPIRKUMA VĀRDNĪCA (CPV):
45333000, 45316110, 50000000.
3) APJOMS VAI ROBEŽAS:
Montant annuel HT estimé : 200 000 EUR environ.
DAĻA NR. 02 NOSAUKUMS Nord
1) ĪSS APRAKSTS:
Travaux de réseaux gaz, éclairage public (en coordination avec d'autres réseaux) et entretien des réseaux électriques et gaz.
2) KOPĒJĀ PUBLISKĀ IEPIRKUMA VĀRDNĪCA (CPV):
45333000, 45316110, 50000000.
3) APJOMS VAI ROBEŽAS:
Montant annuel HT estimé : 200 000 EUR environ.
DAĻA NR. 03 NOSAUKUMS SUD-EST
1) ĪSS APRAKSTS:
Travaux de réseaux gaz, éclairage public (en coordination avec d'autres réseaux) et entretien des réseaux électriques et gaz.
2) KOPĒJĀ PUBLISKĀ IEPIRKUMA VĀRDNĪCA (CPV):
45333000, 45316110, 50000000.
3) APJOMS VAI ROBEŽAS:
Montant annuel HT estimé : 200 000 EUR environ.
DAĻA NR. 04 NOSAUKUMS Sud-Ouest
1) ĪSS APRAKSTS:
Travaux de réseaux gaz, éclairage public (en coordination avec d'autres réseaux) et entretien des réseaux électriques et gaz.
2) KOPĒJĀ PUBLISKĀ IEPIRKUMA VĀRDNĪCA (CPV):
45333000, 45316110, 50000000.
3) APJOMS VAI ROBEŽAS:
Montant annuel HT estimé : 200 000 EUR environ.
DAĻA NR. 05 NOSAUKUMS Centre (Axe RN10)
1) ĪSS APRAKSTS:
Travaux de réseaux gaz, éclairage public (en coordination avec d'autres réseaux) et entretien des réseaux électriques et gaz.
2) KOPĒJĀ PUBLISKĀ IEPIRKUMA VĀRDNĪCA (CPV):
45333000, 45316110, 50000000.
3) APJOMS VAI ROBEŽAS:
Montant annuel HT estimé : 200 000 EUR environ.
III IEDAĻA: JURIDISKĀ, SAIMNIECISKĀ, FINANSIĀLĀ UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III.1) NOSACĪJUMI ATTIECĪBĀ UZ LĪGUMU
III.1.1) Vajadzīgās iemaksas un garantijas:
III.1.2) Galvenie finansiālie nosacījumi un noteikumi maksājumu jomā un/vai atsauce uz attiecīgajiem noteikumiem, kas tos regulē:
III.1.3) Juridiskā forma, kādā jāapvienojas komersantu(uzņēmēju) grupai, kurai tiks piešķirtas līgumu slēgšanas tiesības:
Le contrat sera attribué à une entreprise ou à un groupement d'entreprises solidaires.
III.1.4) Citi konkrēti nosacījumi, kas attiecināmi uz līguma izpildi:
III.2) DALĪBAS NOSACĪJUMI
III.2.1) Komersantu (uzņēmēju) personiskais stāvoklis, ieskaitot prasības attiecībā uz iekļaušanu profesiju vai arodu reģistros:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: . Inscription au répertoire des métiers ou au registre du commerces et des sociétés, ou pour les candidats établis à l’étranger, tout autre registre équivalent.
Attestations d’assurances responsabilité civile, décennale, génie civil, en cours de validité.
III.2.2) Saimnieciskās un finansiālās spējas:
Attestation sur l’honneur datée et signée de moins de 12 mois, attestant que le candidat a satisfait aux obligations fiscales et sociales ou le formulaire DC7 en cours de validité. A fournir lors de l’envoi de la candidature.
III.2.3) Tehniskās spējas:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: Présentation Société. Moyens techniques & humains.
III.2.4) Priviliģēto tiesību līgumi (Rezervēti līgumi):
III.3) ĪPAŠI NOSACĪJUMI PAKALPOJUMU LĪGUMIEM
III.3.1) Pakalpojuma izpildei nepieciešama konkrēta profesionālā kvalifikācija:
III.3.2) Juridiskām personām ir jānorāda par pakalpojumu izpildi atbildīgo darbinieku vārdi un profesionālā kvalifikācija:
IV IEDAĻA: PROCEDŪRA
IV.1) PROCEDŪRAS VEIDS
IV.1.1) Procedūras veids:
Sarunu procedūra
IV.2) PIEŠĶIRŠANAS KRITĒRIJI
IV.2.1) Piešķiršanas kritēriji:
Saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums,kas izvērtēts saskaņā ar kritērijiem, kas noteikti specifikācijās, uzaicinājumā iesniegt piedāvājumus vai uzsākt sarunas
IV.2.2) Tiks piemērota elektroniskā izsole:
Nē.
IV.3) ADMINISTRATĪVĀ INFORMĀCIJA
IV.3.1) Identifikācijas numurs, ko līgumslēdzējs piešķīris:
IV.3.2) Iepriekšējās publikācijas par šo pašu līgumu:
IV.3.3) Nosacījumi, lai saņemtu specifikācijas un papildu dokumentāciju:
IV.3.4) Termiņš piedāvājumu vai dalības pieteikumu saņemšanai:
22.7.2009 - 10:00.
IV.3.5) Valoda(-s), kuru(-as) var izmantot piedāvājumā vai dalības pieteikumā:
Franču.
IV.3.6) Minimālais laika posms, kura laikā pretendentam jāuztur piedāvājums:
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršanas nosacījumi:
VI IEDAĻA: PAPILDU INFORMĀCIJA
VI.1) ŠIS IR KĀRTĒJAIS IEPIRKUMS:
VI.2) LĪGUMS(-I) SAISTĪTS AR POJEKTU UN/VAI PROGRAMMU, KO FINANSĒ KOPIENAS FONDI:
VI.3) PAPILDU INFORMĀCIJA:
Les candidatures pourront être transmises par voie électronique (adresse : alice.elliott@soregies.fr avec copie obligatoire à christine.david@soregies.fr) ou par télécopie : +33 549447049 ou par courrier.
Date limite de réception des candidatures : 22.7.2009 à 10:00.
Date limite de réception des offres : 30.9.2009 à 16:00.
Renseignements d'ordre administratif :
Mme Droin / Acheteur - Tél. +33 549886506.
Renseignements d'ordre technique :
M. Defaix / Directeur de l'Ingénierie et des Services
Tél. +33 549447920.
VI.4) PĀRSŪDZĪBAS PROCEDŪRAS
VI.4.1) Struktūra, kas atbildīga par pārsūdzības procedūrām:
VI.4.2) Pārsūdzību iesniegšana:
VI.4.3) Iestāde, kur var saņemt informāciju par pārsūdzību iesniegšanu:
VI.5) ŠĀ PAZIŅOJUMA NOSŪTĪŠANAS DATUMS:
25.6.2009.