F-Vitry-sur-Seine: Jumta seguma uzklāšana
Termiņš - 15-02-2010 Īss līguma vai iepirkuma(-u) apraksts: Travaux d^apostrofs;entretien, de réparation et de réfection des toitures-terrasses et des chéneaux des bâtiments communaux et du Sidoresto (Syndicat intercommunal de restauration).
F-Vitry-sur-Seine: Jumta seguma uzklāšana
2010/S 1-000730
PAZIŅOJUMS PAR LĪGUMU
Pakalpojumi
I IEDAĻA: LĪGUMSLĒDZĒJA IESTĀDE
I.1) NOSAUKUMS, ADRESES UN KONTAKTPUNKTS(-I):
Ville de Vitry-sur-Seine, hôtel de ville, 2 avenue Youri Gagarine, Kontakti direction architecture, Ievērībai Frédéric Laubreaux, 94407 Vitry-sur-Seine, FRANCE. E-pasts frederic.laubreaux@mairie-vitry94.fr.
Interneta adrese(-s):
Pircēja profila adrese: http://vitry94.forsup.net.
Papildu informāciju var saņemt: Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os).
Specifikācijas un papildu dokumentāciju (ieskaitot dokumentus attiecībā uz cenu aptauju un dinamisko iepirkumu sistēmu) var saņemt: Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os).
Piedāvājumi vai dalības pieteikumi jānosūta: Iepriekš minētajam(-iem) kontaktpunktam(-iem).
I.2) LĪGUMSLĒDZĒJAS IESTĀDES VEIDS UN GALVENĀ DARBĪBAS JOMA VAI JOMAS:
Reģionāla vai vietēja iestāde.
II IEDAĻA: LĪGUMA PRIEKŠMETS
II.1) APRAKSTS
II.1.1) Līguma nosaukums, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde:
Travaux d'entretien, de réparation et de réfection des toitures-terrasses et des chéneaux des bâtiments communaux et du Sidoresto.
II.1.2) Līguma veids un būvdarbu veikšanas, piegādes vai pakalpojumu sniegšanas vieta:
Pakalpojumi.
Pakalpojumu kategorija Nr. 1.
Galvenā pakalpojumu sniegšanas vieta: Vitry sur Seine, 94407, FRANCE.
NUTS kods: FR107 .
II.1.3) Paziņojums paredz:
Pamatnolīguma izveidi
II.1.4) Informācija par pamatnolīgumu:
Pamatnolīgums ar vienu uzņēmēju.
Pamatnolīguma darbības laiks: gados: 4.
Paredzamā iepirkumu kopējā vērtība visā pamatnolīguma darbības laikā:
Paredzamā vērtība, bez PVN:
diapazons robežās: no 240 000 līdz 960 000 EUR.
II.1.5) Īss līguma vai iepirkuma(-u) apraksts:
Travaux d'entretien, de réparation et de réfection des toitures-terrasses et des chéneaux des bâtiments communaux et du Sidoresto (Syndicat intercommunal de restauration).
Travaux à réaliser dans le cadre d'un marché à bons de commande coomportant les montants annuels suivants :
— minimum : 60 000 EUR (HT),
— maximum : 240 000 EUR (HT).
Les bons de commande peuvent porter sur tous types de travaux concernant les toitures-terrasses et les chéneaux des bâtiments : travaux d'entretien, de grosses ou de petites réparartions, de réfection totale ou de remplacement.
II.1.6) KOPĒJĀ PUBLISKĀ IEPIRKUMA VĀRDNĪCA (CPV):
45261210, 45261221, 45261410, 45261920.
II.1.7) Līgums, uz kuru attiecas Valsts iepirkuma nolīgums (GPA - Government Procurement Agreement):
Jā
II.1.8) Sadalījums daļās:
Nē
II.1.9) Var iesniegt piedāvājumu variantus:
Nē
II.2) LĪGUMA APJOMS VAI ROBEŽAS
II.2.1) Kopējais apjoms vai galējās robežas:
II.2.2) Iespējas:
Jā.
Iespējamo atjaunošanas reižu skaits: 3.
II.3) LĪGUMA DARBĪBAS LAIKS VAI IZPILDES TERMIŅŠ:
Uzsākšana: 1.1.2010. izpilde: 31.12.2010.
III IEDAĻA: JURIDISKĀ, SAIMNIECISKĀ, FINANSIĀLĀ UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III.1) NOSACĪJUMI ATTIECĪBĀ UZ LĪGUMU
III.1.1) Vajadzīgās iemaksas un garantijas:
Une retenue de garantie de 5 % du montant de certains travaux pourra être demandée dans les conditions prévues aux articles 101 et 102 du code des marchés publics.
III.1.2) Galvenie finansiālie nosacījumi un noteikumi maksājumu jomā un/vai atsauce uz attiecīgajiem noteikumiem, kas tos regulē:
Financement sur le budget de la Ville.
Réglement sur la base des prix unitaires proposés.
Prix révisables.
Délais de paiement de 40 jours.
Paiement par virements administratifs versés après exécution des prestations.
Possibilité d'avance de 5 % du montant minimum annuel sous réserve de la production d'une garantie à première demande.
III.1.3) Juridiskā forma, kādā jāapvienojas komersantu (uzņēmēju) grupai, kurai piešķirtas līguma slēgšanas tiesības:
Le marché sera attribué à une entreprise unique ou à un groupement d'entreprises.
Le pouvoir adjudicateur interdit aux candidats, conformément à l'article 51-vi du codes des marchés publics, de présenter leurs offres en agissant à la fois :
1° En qualité de candidats individuels et de membres d'un ou plusieurs groupements;
2° En qualité de membres de plusieurs groupements.
En cas d'attribution à un groupement d'entreprises, celui-ci devra prendra la forme d'un groupement conjoint avec mandataire solidaire, forme qui sera exigée par le pouvoir adjudicateur après attribution.
III.1.4) Citi konkrēti nosacījumi, kas attiecināmi uz līguma izpildi:
Nē.
III.2) DALĪBAS NOSACĪJUMI
III.2.1) Komersantu (uzņēmēju) personiskais stāvoklis, ieskaitot prasības attiecībā uz iekļaušanu profesiju vai arodu reģistros:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: 1) Une lettre de candidature suivant le modèle formulaire DC4 (téléchargeable sur le site www.minefe.gouv.fr) ou équivalent;
2) Une déclaration de candidature suivant modèle formulaire DC5 (téléchargeable sur le site www.minefe.gouv.fr) ou équivalent;
3) Copie du ou des jugements prononcés si le candidat est en redressement judiciaire.
III.2.2) Saimnieciskās un finansiālās spējas:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: Chiffre d'affaire réalisé au cours des 3 derniers exercices.
III.2.3) Tehniskās spējas:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas:
Dossier de présentation de l'entreprise ou du groupement candidat comportant :
— moyens matériels, humains et techniques,
— références en travaux de nature et d'importance comparables à ceux faisant l'objet du marché.
III.2.4) Priviliģēto tiesību līgumi (Rezervēti līgumi):
III.3) ĪPAŠI NOSACĪJUMI PAKALPOJUMULĪGUMIEM
III.3.1) Pakalpojuma izpildei nepieciešama konkrēta profesionālā kvalifikācija:
III.3.2) Juridiskām personām ir jānorāda par pakalpojumu izpildi atbildīgo darbinieku vārdi un profesionālā kvalifikācija:
IV IEDAĻA: PROCEDŪRA
IV.1) PROCEDŪRAS VEIDS
IV.1.1) Procedūras veids:
Atklāta.
IV.1.2) Ierobežojumi attiecībā uz uzņēmēju skaitu, kurus uzaicinās iesniegt piedāvājumus vai piedalīties:
IV.1.3) Uzņēmēju skaita samazināšana sarunu vai aptaujas laikā:
IV.2) PIEŠĶIRŠANAS KRITĒRIJI
IV.2.1) Piešķiršanas kritēriji:
Saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums, kas izvērtēts saskaņā ar zemāk minētajiem kritērijiem:
1. Valeur technique jugée sur la base du mémoire technique demandé à l'article 5-1 du règlement de la consultation (coefficient 2). Īpatsvars: pas de.
2. Valeur financière de l'offre jugée en fonction de l'analyse des bordereaux de prix unitaires et des prix portés dans le devis descriptif et estimatif détaillé (coefficient 1). Īpatsvars: pas de.
IV.2.2) Tiks piemērota elektroniskā izsole:
Nē.
IV.3) ADMINISTRATĪVĀ INFORMĀCIJA
IV.3.1) Identifikācijas numurs, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde:
IV.3.2) Iepriekšēja(-as) publikācija(-as) par šo pašu līgumu:
IV.3.3) Nosacījumi, lai saņemtu specifikācijas un papildu dokumentāciju vai aprakstošo dokumentu:
IV.3.4) Termiņš piedāvājumu vai dalības pieteikumu saņemšanai:
15.2.2010 - 17:00.
IV.3.5) Dalības vai piedāvājumu iesniegšanas uzaicinājumu nosūtīšanas datums atlasītajiem kandidātiem:
IV.3.6) Valoda(-s), kuru(-as) var izmantot piedāvājumā vai dalības pieteikumā:
Franču.
IV.3.7) Minimālais laika posms, kura laikā pretendentam jāuztur piedāvājums:
Darbības laiks dienās: 120 (no piedāvājuma saņemšanai noteiktā datuma)
IV.3.8) Nosacījumi piedāvājumu atvēršanai:
VI IEDAĻA: PAPILDU INFORMĀCIJA
VI.1) ŠIS IR KĀRTĒJAIS IEPIRKUMS:
VI.2) LĪGUMS IR SAISTĪTS AR PROJEKTU UN/VAI PROGRAMMU, KO FINANSĒ KOPIENAS FONDI:
Nē.
VI.3) PAPILDU INFORMĀCIJA:
Le dossier de consultation peut être retiré gratuitement à la Mairie de Vitry sur Seine, 2 avenue Youri Gagarine, 94407 Vitry sur Seine, FRANCE (direction architecture).
Le dossier est également disponible par voie électronique sur le site http://vitry94.forsup.net accessible depuis le site Internet de la Ville de Vitry sur Seine ( www.mairie-vitry94.fr) rubrique Marchés publics.
Sous format papier, les offres doivent être placées sous enveloppe cachetée portant la mention "Travaux d'entretien, de réparation et de réfection des toitures-terrasses et des chéneaux des bâtiments communaux et du Sidoresto - ne pas ouvrir ". Elles doivent être remises à l'adresse ci-dessus contre récépissé ou transmises par pli recommandé avec avis de réception postal.
L'enveloppe doit contenir :
1) les documents à produire indiqués aux conditions de participation.
2) les pièces visés à l'article 5.1 du réglement de la consultation qui constituent l'offre.
Les candidats ont la possibilté de transmettre leur offre par voie électronique directement sur le site:
http://vitry94.forsup.net.
Date d'envoi du présent avis au JOUE et au BOAMP : 31.12.2009.
VI.4) PĀRSŪDZĪBAS PROCEDŪRAS
VI.4.1) Struktūra, kas atbildīga par pārsūdzības procedūrām:
Tribunal administratif de Melun, 43 avenue du Général de Gaulle, 77000 Melun, FRANCE.
VI.4.2) Pārsūdzību iesniegšana:
VI.4.3) Iestādes, kur var saņemt informāciju par pārsūdzību iesniegšanu:
Greffe du Tribunal administratif de Melun, 43 avenue du Général de Gaulle, 77000 Melun, FRANCE.
VI.5) ŠĀ PAZIŅOJUMA NOSŪTĪŠANAS DATUMS:
31.12.2009.
2010/S 1-000730
PAZIŅOJUMS PAR LĪGUMU
Pakalpojumi
I IEDAĻA: LĪGUMSLĒDZĒJA IESTĀDE
I.1) NOSAUKUMS, ADRESES UN KONTAKTPUNKTS(-I):
Ville de Vitry-sur-Seine, hôtel de ville, 2 avenue Youri Gagarine, Kontakti direction architecture, Ievērībai Frédéric Laubreaux, 94407 Vitry-sur-Seine, FRANCE. E-pasts frederic.laubreaux@mairie-vitry94.fr.
Interneta adrese(-s):
Pircēja profila adrese: http://vitry94.forsup.net.
Papildu informāciju var saņemt: Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os).
Specifikācijas un papildu dokumentāciju (ieskaitot dokumentus attiecībā uz cenu aptauju un dinamisko iepirkumu sistēmu) var saņemt: Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os).
Piedāvājumi vai dalības pieteikumi jānosūta: Iepriekš minētajam(-iem) kontaktpunktam(-iem).
I.2) LĪGUMSLĒDZĒJAS IESTĀDES VEIDS UN GALVENĀ DARBĪBAS JOMA VAI JOMAS:
Reģionāla vai vietēja iestāde.
II IEDAĻA: LĪGUMA PRIEKŠMETS
II.1) APRAKSTS
II.1.1) Līguma nosaukums, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde:
Travaux d'entretien, de réparation et de réfection des toitures-terrasses et des chéneaux des bâtiments communaux et du Sidoresto.
II.1.2) Līguma veids un būvdarbu veikšanas, piegādes vai pakalpojumu sniegšanas vieta:
Pakalpojumi.
Pakalpojumu kategorija Nr. 1.
Galvenā pakalpojumu sniegšanas vieta: Vitry sur Seine, 94407, FRANCE.
NUTS kods: FR107 .
II.1.3) Paziņojums paredz:
Pamatnolīguma izveidi
II.1.4) Informācija par pamatnolīgumu:
Pamatnolīgums ar vienu uzņēmēju.
Pamatnolīguma darbības laiks: gados: 4.
Paredzamā iepirkumu kopējā vērtība visā pamatnolīguma darbības laikā:
Paredzamā vērtība, bez PVN:
diapazons robežās: no 240 000 līdz 960 000 EUR.
II.1.5) Īss līguma vai iepirkuma(-u) apraksts:
Travaux d'entretien, de réparation et de réfection des toitures-terrasses et des chéneaux des bâtiments communaux et du Sidoresto (Syndicat intercommunal de restauration).
Travaux à réaliser dans le cadre d'un marché à bons de commande coomportant les montants annuels suivants :
— minimum : 60 000 EUR (HT),
— maximum : 240 000 EUR (HT).
Les bons de commande peuvent porter sur tous types de travaux concernant les toitures-terrasses et les chéneaux des bâtiments : travaux d'entretien, de grosses ou de petites réparartions, de réfection totale ou de remplacement.
II.1.6) KOPĒJĀ PUBLISKĀ IEPIRKUMA VĀRDNĪCA (CPV):
45261210, 45261221, 45261410, 45261920.
II.1.7) Līgums, uz kuru attiecas Valsts iepirkuma nolīgums (GPA - Government Procurement Agreement):
Jā
II.1.8) Sadalījums daļās:
Nē
II.1.9) Var iesniegt piedāvājumu variantus:
Nē
II.2) LĪGUMA APJOMS VAI ROBEŽAS
II.2.1) Kopējais apjoms vai galējās robežas:
II.2.2) Iespējas:
Jā.
Iespējamo atjaunošanas reižu skaits: 3.
II.3) LĪGUMA DARBĪBAS LAIKS VAI IZPILDES TERMIŅŠ:
Uzsākšana: 1.1.2010. izpilde: 31.12.2010.
III IEDAĻA: JURIDISKĀ, SAIMNIECISKĀ, FINANSIĀLĀ UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III.1) NOSACĪJUMI ATTIECĪBĀ UZ LĪGUMU
III.1.1) Vajadzīgās iemaksas un garantijas:
Une retenue de garantie de 5 % du montant de certains travaux pourra être demandée dans les conditions prévues aux articles 101 et 102 du code des marchés publics.
III.1.2) Galvenie finansiālie nosacījumi un noteikumi maksājumu jomā un/vai atsauce uz attiecīgajiem noteikumiem, kas tos regulē:
Financement sur le budget de la Ville.
Réglement sur la base des prix unitaires proposés.
Prix révisables.
Délais de paiement de 40 jours.
Paiement par virements administratifs versés après exécution des prestations.
Possibilité d'avance de 5 % du montant minimum annuel sous réserve de la production d'une garantie à première demande.
III.1.3) Juridiskā forma, kādā jāapvienojas komersantu (uzņēmēju) grupai, kurai piešķirtas līguma slēgšanas tiesības:
Le marché sera attribué à une entreprise unique ou à un groupement d'entreprises.
Le pouvoir adjudicateur interdit aux candidats, conformément à l'article 51-vi du codes des marchés publics, de présenter leurs offres en agissant à la fois :
1° En qualité de candidats individuels et de membres d'un ou plusieurs groupements;
2° En qualité de membres de plusieurs groupements.
En cas d'attribution à un groupement d'entreprises, celui-ci devra prendra la forme d'un groupement conjoint avec mandataire solidaire, forme qui sera exigée par le pouvoir adjudicateur après attribution.
III.1.4) Citi konkrēti nosacījumi, kas attiecināmi uz līguma izpildi:
Nē.
III.2) DALĪBAS NOSACĪJUMI
III.2.1) Komersantu (uzņēmēju) personiskais stāvoklis, ieskaitot prasības attiecībā uz iekļaušanu profesiju vai arodu reģistros:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: 1) Une lettre de candidature suivant le modèle formulaire DC4 (téléchargeable sur le site www.minefe.gouv.fr) ou équivalent;
2) Une déclaration de candidature suivant modèle formulaire DC5 (téléchargeable sur le site www.minefe.gouv.fr) ou équivalent;
3) Copie du ou des jugements prononcés si le candidat est en redressement judiciaire.
III.2.2) Saimnieciskās un finansiālās spējas:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: Chiffre d'affaire réalisé au cours des 3 derniers exercices.
III.2.3) Tehniskās spējas:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas:
Dossier de présentation de l'entreprise ou du groupement candidat comportant :
— moyens matériels, humains et techniques,
— références en travaux de nature et d'importance comparables à ceux faisant l'objet du marché.
III.2.4) Priviliģēto tiesību līgumi (Rezervēti līgumi):
III.3) ĪPAŠI NOSACĪJUMI PAKALPOJUMULĪGUMIEM
III.3.1) Pakalpojuma izpildei nepieciešama konkrēta profesionālā kvalifikācija:
III.3.2) Juridiskām personām ir jānorāda par pakalpojumu izpildi atbildīgo darbinieku vārdi un profesionālā kvalifikācija:
IV IEDAĻA: PROCEDŪRA
IV.1) PROCEDŪRAS VEIDS
IV.1.1) Procedūras veids:
Atklāta.
IV.1.2) Ierobežojumi attiecībā uz uzņēmēju skaitu, kurus uzaicinās iesniegt piedāvājumus vai piedalīties:
IV.1.3) Uzņēmēju skaita samazināšana sarunu vai aptaujas laikā:
IV.2) PIEŠĶIRŠANAS KRITĒRIJI
IV.2.1) Piešķiršanas kritēriji:
Saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums, kas izvērtēts saskaņā ar zemāk minētajiem kritērijiem:
1. Valeur technique jugée sur la base du mémoire technique demandé à l'article 5-1 du règlement de la consultation (coefficient 2). Īpatsvars: pas de.
2. Valeur financière de l'offre jugée en fonction de l'analyse des bordereaux de prix unitaires et des prix portés dans le devis descriptif et estimatif détaillé (coefficient 1). Īpatsvars: pas de.
IV.2.2) Tiks piemērota elektroniskā izsole:
Nē.
IV.3) ADMINISTRATĪVĀ INFORMĀCIJA
IV.3.1) Identifikācijas numurs, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde:
IV.3.2) Iepriekšēja(-as) publikācija(-as) par šo pašu līgumu:
IV.3.3) Nosacījumi, lai saņemtu specifikācijas un papildu dokumentāciju vai aprakstošo dokumentu:
IV.3.4) Termiņš piedāvājumu vai dalības pieteikumu saņemšanai:
15.2.2010 - 17:00.
IV.3.5) Dalības vai piedāvājumu iesniegšanas uzaicinājumu nosūtīšanas datums atlasītajiem kandidātiem:
IV.3.6) Valoda(-s), kuru(-as) var izmantot piedāvājumā vai dalības pieteikumā:
Franču.
IV.3.7) Minimālais laika posms, kura laikā pretendentam jāuztur piedāvājums:
Darbības laiks dienās: 120 (no piedāvājuma saņemšanai noteiktā datuma)
IV.3.8) Nosacījumi piedāvājumu atvēršanai:
VI IEDAĻA: PAPILDU INFORMĀCIJA
VI.1) ŠIS IR KĀRTĒJAIS IEPIRKUMS:
VI.2) LĪGUMS IR SAISTĪTS AR PROJEKTU UN/VAI PROGRAMMU, KO FINANSĒ KOPIENAS FONDI:
Nē.
VI.3) PAPILDU INFORMĀCIJA:
Le dossier de consultation peut être retiré gratuitement à la Mairie de Vitry sur Seine, 2 avenue Youri Gagarine, 94407 Vitry sur Seine, FRANCE (direction architecture).
Le dossier est également disponible par voie électronique sur le site http://vitry94.forsup.net accessible depuis le site Internet de la Ville de Vitry sur Seine ( www.mairie-vitry94.fr) rubrique Marchés publics.
Sous format papier, les offres doivent être placées sous enveloppe cachetée portant la mention "Travaux d'entretien, de réparation et de réfection des toitures-terrasses et des chéneaux des bâtiments communaux et du Sidoresto - ne pas ouvrir ". Elles doivent être remises à l'adresse ci-dessus contre récépissé ou transmises par pli recommandé avec avis de réception postal.
L'enveloppe doit contenir :
1) les documents à produire indiqués aux conditions de participation.
2) les pièces visés à l'article 5.1 du réglement de la consultation qui constituent l'offre.
Les candidats ont la possibilté de transmettre leur offre par voie électronique directement sur le site:
http://vitry94.forsup.net.
Date d'envoi du présent avis au JOUE et au BOAMP : 31.12.2009.
VI.4) PĀRSŪDZĪBAS PROCEDŪRAS
VI.4.1) Struktūra, kas atbildīga par pārsūdzības procedūrām:
Tribunal administratif de Melun, 43 avenue du Général de Gaulle, 77000 Melun, FRANCE.
VI.4.2) Pārsūdzību iesniegšana:
VI.4.3) Iestādes, kur var saņemt informāciju par pārsūdzību iesniegšanu:
Greffe du Tribunal administratif de Melun, 43 avenue du Général de Gaulle, 77000 Melun, FRANCE.
VI.5) ŠĀ PAZIŅOJUMA NOSŪTĪŠANAS DATUMS:
31.12.2009.