building.lv skaitļos

Lietotāji online37
Aktīvie uzņēmumi1696
Nozares raksti32879
Flīžu modes 2009 gada tendences (1. daļa) : building.lv - par būvniecību Latvijā

Flīžu modes 2009 gada tendences (1. daļa)

Flīžu modes 2009 gada tendences (1. daļa)

Oktobra beigās arhitekti un interjera dizaineri tika pulcēti uz semināru Interjera un delikatešu centrā mc², lai iepazīstinātu ar flīžu modes jaunumiem, kas aktualizēti starptautiskajās izstādē Cerasaie 2009.

autors: Flīžu modes 2009 gada tendences (1. daļa)
Foto: Flīžu modes 2009 gada tendences (1. daļa); autors: Flīžu modes 2009 gada tendences (1. daļa)
Oktobra beigās arhitekti un interjera dizaineri tika pulcēti uz semināru Interjera un delikatešu centrā mc², lai iepazīstinātu ar flīžu modes jaunumiem, kas aktualizēti starptautiskajā izstādē Cerasaie 2009.

Otra lielākā Eiropas rūpnīca flīžu ražotāju kontekstā ir Imola Ceramica (Itālija) un kā jau piedienas lieliem un vareniem, rūpnīcas dizaineri diktē arī aktuālās tendences un stilu flīžu modē. Rūpnīcas produkcija tiek eksportēta uz vairāk kā 130 valstīm, tas nozīmē, ka jebkurš flīžu jaunums iegūst milzīgu popularitāti.

Prasme, pieredze, perfekta stila izjūta ļāvusi uzņēmumam veiksmīgi darboties 135 gadu garumā un šogad svinēt jubileju. Kompānija ražo keramiskās un granīta flīzes, kuras izmantojamas sienu un grīdu apdarei privātajos un sabiedriskajos interjeros.

Starptautiskajā Cersaie 2009 izstādē Imola Ceramica prezentēja inovatīvu flīžu dizaina jaunumu, kas paredz flīžu virsmu apdrukāt ar digitālo metodi, ļaujot imitēt visdažādākās dabiskās faktūras un veidot uz flīžu virsmas sarežģītus zīmējumus plašā toņu gammā.


autors: Flīžu modes 2009 gada tendences (1. daļa)
Foto: Flīžu modes 2009 gada tendences (1. daļa); autors: Flīžu modes 2009 gada tendences (1. daļa)
Vēl viens jaunums – nopietna tehnoloģiska pētījuma rezultātā radīta izteikti plānas keramikas flīzes ar biezumu 5 m, nesamazinot flīžu izturību. Ieguvumi ir vairāki – tiek ekonomētas izejvielas, šādas flīzes mazāk sver un tās ir vieglāk piestiprināt virsmai.


autors: Flīžu modes 2009 gada tendences (1. daļa)
Foto: Flīžu modes 2009 gada tendences (1. daļa); autors: Flīžu modes 2009 gada tendences (1. daļa)
autors: Flīžu modes 2009 gada tendences (1. daļa)
Foto: Flīžu modes 2009 gada tendences (1. daļa); autors: Flīžu modes 2009 gada tendences (1. daļa)

Bildes no Imola Ceramica (Itālija) prezentācijas materiāla. www.reaton.lv/interior/architects/exhibition_news/

Turpinājums sekos.

Banner 280x280

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.