Flīžu modes 2009 gada tendences (2. daļa)
Oktobra beigās arhitekti un interjera dizaineri tika pulcēti uz semināru Interjera un delikatešu centrā mc², lai iepazīstinātu ar flīžu modes jaunumiem, kas aktualizēti starptautiskajās izstādē Cerasaie 2009.
Oktobra beigās arhitekti un interjera dizaineri tika pulcēti uz semināru Interjera un delikatešu centrā mc², lai iepazīstinātu ar flīžu modes jaunumiem, kas aktualizēti starptautiskajās izstādē Cerasaie 2009.
Dizaineris ir skaistuma tulkotājs – ar šādiem vārdiem Alessandro Belvedere iesāka savu prezentāciju seminārā, iepazīstinot publiku ar flīžu ražotāju Gardenia Orchidea (Itālija) un Isla Tiles (Itālija) jaunumiem un nedaudz pieskaroties arī flīžu jutīgajam eksporta tirgum.
Gardenia Orchidea ir ekskluzīvā zīmola Versace pārstāvis, piedāvājot izsmalcinātas sienas un grīdas flīžu kolekcijas. Zinot kaprīzo šī zīmola patērētāju, tiek ieturēti visaugstākie estētikas un kvalitāte standarti. Flīzes tiek izgatavotas no augstvērtīga baltā māla, turklāt katru flīzi apstrādā ar rokām, noslīpējot maliņu, lai sasniegtu vēlamo perfekciju.
Flīžu ražotājs Isla Tiles savu darbību sāka 1973. gada kā maza fabriciņa, kas orientējas uz tikai sienas flīžu ražošanu, lielu uzmanību pievēršot tieši dizainam. Šobrīd jau iekarota popularitāte daudzos Eiropas valstu tirgos.
Isla Tiles kolekcijām ir raksturīga dekorativitāte, košas krāsas, elegtants dizains, kas ierakstāms luksus kategorijā. Flīžu dekors tiek veidots, izmantojot jaunākās datorizētās tehnoloģijas, zīmējumu "iekodinot" virsmā. Šādas flīzes nemēdz zaudēt estētiku dēļ nodiluma – tās gadiem ilgi izskatās kā tikko ražotas. Datorizētā apstrāde ļauj radīt dabīgā marmora vai akmens faktūras efektu, īpaši publikas iecienītas ir flīzes ar baltā marmora faktūras efektu.
Bildes no Gardenia Orchidea (Itālija) un Isla Tiles (Itālija) prezentāciju materiāla.
www.reaton.lv/f/_articles/news/GO.pdf
www.reaton.lv/f/_articles/news/ISLA_Reaton_09.pdf
Dizaineris ir skaistuma tulkotājs – ar šādiem vārdiem Alessandro Belvedere iesāka savu prezentāciju seminārā, iepazīstinot publiku ar flīžu ražotāju Gardenia Orchidea (Itālija) un Isla Tiles (Itālija) jaunumiem un nedaudz pieskaroties arī flīžu jutīgajam eksporta tirgum.
Gardenia Orchidea ir ekskluzīvā zīmola Versace pārstāvis, piedāvājot izsmalcinātas sienas un grīdas flīžu kolekcijas. Zinot kaprīzo šī zīmola patērētāju, tiek ieturēti visaugstākie estētikas un kvalitāte standarti. Flīzes tiek izgatavotas no augstvērtīga baltā māla, turklāt katru flīzi apstrādā ar rokām, noslīpējot maliņu, lai sasniegtu vēlamo perfekciju.
Foto: Flīžu modes 2009 gada tendences (2. daļa); autors: Flīžu modes 2009 gada tendences (2. daļa)
Foto: Flīžu modes 2009 gada tendences (2. daļa); autors: Flīžu modes 2009 gada tendences (2. daļa)
Flīžu ražotājs Isla Tiles savu darbību sāka 1973. gada kā maza fabriciņa, kas orientējas uz tikai sienas flīžu ražošanu, lielu uzmanību pievēršot tieši dizainam. Šobrīd jau iekarota popularitāte daudzos Eiropas valstu tirgos.
Isla Tiles kolekcijām ir raksturīga dekorativitāte, košas krāsas, elegtants dizains, kas ierakstāms luksus kategorijā. Flīžu dekors tiek veidots, izmantojot jaunākās datorizētās tehnoloģijas, zīmējumu "iekodinot" virsmā. Šādas flīzes nemēdz zaudēt estētiku dēļ nodiluma – tās gadiem ilgi izskatās kā tikko ražotas. Datorizētā apstrāde ļauj radīt dabīgā marmora vai akmens faktūras efektu, īpaši publikas iecienītas ir flīzes ar baltā marmora faktūras efektu.
Bildes no Gardenia Orchidea (Itālija) un Isla Tiles (Itālija) prezentāciju materiāla.
www.reaton.lv/f/_articles/news/GO.pdf
www.reaton.lv/f/_articles/news/ISLA_Reaton_09.pdf
Foto: Flīžu modes 2009 gada tendences (2. daļa); autors: Flīžu modes 2009 gada tendences (2. daļa)