Gūs miljonus, nomainot «Rīgas» vārdu
Daudzfunkcionālās halles "Arēna Rīga" nosaukums izlikts pārdošanā, un daudzi starptautiski pazīstami uzņēmumi jau izrādījuši interesi nosaukumu pārpirkt. "Šobrīd "Arēnas Rīga" nosaukums popularizē Latvijas galvaspilsētas vārdu pasaulē, bet pilsētas dome neizrāda interesi, lai nosaukums tiktu saglabāts.
Daudzfunkcionālās halles "Arēna Rīga" nosaukums izlikts pārdošanā, un daudzi starptautiski pazīstami uzņēmumi jau izrādījuši interesi nosaukumu pārpirkt. "Šobrīd "Arēnas Rīga" nosaukums popularizē Latvijas galvaspilsētas vārdu pasaulē, bet pilsētas dome neizrāda interesi, lai nosaukums tiktu saglabāts. Neliela pretimnākšana bija nekustamā īpašuma nodokļa samazināšana par 2007. gadu. Tāpēc, lai uzlabotu finansiālos rādītājus, arēnas nosaukums tiek pārdots. Nosaukums maksās vairākus miljonus un tiks pārdots uz vismaz sešiem gadiem," pastāstīja daudzfunkcionālās halles "Arēna Rīga" valdes priekšsēdētājs Arnolds Babris.
Kā skaidroja "Arēna Rīga" direktors Edgars Buncis, arēnu vārdi ir vieni no tiem, kas ilgi paliek atmiņā, un tāpēc tos izmanto reklāmas izvietošanai, proti, nosaukumu pārdod pazīstamam zīmolam. "Līdz šim Latvijā lielākā multifunkcionālā arēna neapšaubāmi veicinājusi valsts galvaspilsētas atpazīstamību ar nosaukuma "Arēna Rīga" palīdzību," apstiprināja Rīgas Kultūras aģentūras direktore Brigita Rozenbrika.
"Manuprāt, arēnai līdzšinējais nosaukums ir piemērots. Tomēr mums ir jāņem vērā, ka "Arēna Rīga" ir privātīpašums un privātīpašnieks ar savu īpašumu var rīkoties pēc saviem ieskatiem, tai skaitā pārdot tā nosaukumu," secināja B. Rozenbrika.
Kā skaidroja "Arēna Rīga" direktors Edgars Buncis, arēnu vārdi ir vieni no tiem, kas ilgi paliek atmiņā, un tāpēc tos izmanto reklāmas izvietošanai, proti, nosaukumu pārdod pazīstamam zīmolam. "Līdz šim Latvijā lielākā multifunkcionālā arēna neapšaubāmi veicinājusi valsts galvaspilsētas atpazīstamību ar nosaukuma "Arēna Rīga" palīdzību," apstiprināja Rīgas Kultūras aģentūras direktore Brigita Rozenbrika.
"Manuprāt, arēnai līdzšinējais nosaukums ir piemērots. Tomēr mums ir jāņem vērā, ka "Arēna Rīga" ir privātīpašums un privātīpašnieks ar savu īpašumu var rīkoties pēc saviem ieskatiem, tai skaitā pārdot tā nosaukumu," secināja B. Rozenbrika.