Horvātijas uzņēmums "Industrogradnja" neizslēdz iespēju apstrīdēt Dienvidu tilta celtniecības konkursa rezultātus
Horvātijas uzņēmums "Industrogradnja" neizslēdz iespēju apstrīdēt konkursa rezultātus par Dienvidu tilta celtniecību Rīgā, aģentūrai LETA atzina "Industrogradnja" pārstāvja Latvijā uzņēmuma "A.R.T. Kompānija" direktors Gunārs Avens.
Horvātijas uzņēmums "Industrogradnja" neizslēdz iespēju apstrīdēt konkursa rezultātus par Dienvidu tilta celtniecību Rīgā, aģentūrai LETA atzina "Industrogradnja" pārstāvja Latvijā uzņēmuma "A.R.T. Kompānija" direktors Gunārs Avens.
Avens sacīja, ka uzņēmums iepazīsies ar konkursa rezultātiem un lems par to apstrīdēšanu. Konkursa rezultātu izvērtēšanā plānots piesaistīt "Industrogradnja" pārstāvjus.
Tilta celtniecību nolemts uzticēt līgumsabiedrībai, kurā nevienam no tajā esošajiem uzņēmumiem nav pieredzes šādu projektu realizācijā, piebilda Avens.
"A.R.T. Kompānija" ir projekta ģenerālais apakšuzņēmējs, kas apvieno 15 Latvijas uzņēmumus, kuri piedalītos minētā projekta realizācijā. Horvātijas uzņēmums izstrādātu tilta tehnisko projektu un uzraudzītu tā realizācijas gaitu, bet Latvijas uzņēmumi veiktu celtniecības darbus, skaidroja Avens.
Pēc "A.R.T. Kompānija" direktora vārdiem, "Industrogradnja" ir viens no lielākajiem tiltu būves uzņēmumiem Eiropā. Tam ir liela pieredze līdzīgu projektu īstenošanā Eiropā, kā arī Irākā.
Kā ziņots, pilnsabiedrība "Dienvidu tilts", kas uzvarēja konkursā par tiesībām projektēt un būvēt Dienvidu tiltu Rīgā pār Daugavu, paredzējusi projektu īstenot par 85 119 393 latiem.
Otrs konkursa dalībnieks - Horvātijas uzņēmuma "Industrogradnja" filiāle - piedāvāja projektu īstenot par 89 842 388 latiem.
Pilnsabiedrībā "Dienvidu tilts" apvienojušās sešas Latvijas kompānijas - AS "BMGS", AS "Latvijas tilti", SIA "Rīgas tilti", SIA "Skonto būve", SIA "Tilts" un SIA "Viadukts". Pilnsabiedrība tika izveidota 2002.gada jūlijā.
Kaspars Martinsons LETA
Copyright © LETA
Avens sacīja, ka uzņēmums iepazīsies ar konkursa rezultātiem un lems par to apstrīdēšanu. Konkursa rezultātu izvērtēšanā plānots piesaistīt "Industrogradnja" pārstāvjus.
Tilta celtniecību nolemts uzticēt līgumsabiedrībai, kurā nevienam no tajā esošajiem uzņēmumiem nav pieredzes šādu projektu realizācijā, piebilda Avens.
"A.R.T. Kompānija" ir projekta ģenerālais apakšuzņēmējs, kas apvieno 15 Latvijas uzņēmumus, kuri piedalītos minētā projekta realizācijā. Horvātijas uzņēmums izstrādātu tilta tehnisko projektu un uzraudzītu tā realizācijas gaitu, bet Latvijas uzņēmumi veiktu celtniecības darbus, skaidroja Avens.
Pēc "A.R.T. Kompānija" direktora vārdiem, "Industrogradnja" ir viens no lielākajiem tiltu būves uzņēmumiem Eiropā. Tam ir liela pieredze līdzīgu projektu īstenošanā Eiropā, kā arī Irākā.
Kā ziņots, pilnsabiedrība "Dienvidu tilts", kas uzvarēja konkursā par tiesībām projektēt un būvēt Dienvidu tiltu Rīgā pār Daugavu, paredzējusi projektu īstenot par 85 119 393 latiem.
Otrs konkursa dalībnieks - Horvātijas uzņēmuma "Industrogradnja" filiāle - piedāvāja projektu īstenot par 89 842 388 latiem.
Pilnsabiedrībā "Dienvidu tilts" apvienojušās sešas Latvijas kompānijas - AS "BMGS", AS "Latvijas tilti", SIA "Rīgas tilti", SIA "Skonto būve", SIA "Tilts" un SIA "Viadukts". Pilnsabiedrība tika izveidota 2002.gada jūlijā.
Kaspars Martinsons LETA
Copyright © LETA