I-Cavarzere: Ēku instalāciju remonta un uzturēšanas pakalpojumi
Dokumentu iesniegšanas termiņš - 21.03.2009. Īss līguma vai iepirkuma(-u) apraksts: Servizio di gestione calore (fornitura di combustibile, conduzione, manutenzione, reperibilità e pronto intervento), lavori di riqualificazione impiantistica e multiservizio tecnologico per gli immobili di proprietà e competenza del comune di Cavarzere.
I-Cavarzere: Ēku instalāciju remonta un uzturēšanas pakalpojumi
2009/S 13-018342
PAZIŅOJUMS PAR LĪGUMU
Pakalpojumi
I IEDAĻA: LĪGUMSLĒDZĒJA IESTĀDE
I.1) NOSAUKUMS, ADRESES UN KONTAKTPUNKTS(-I):
Comune di Cavarzere, via Umberto I, n. 2, Kontakti Responsabile del procedimento Arch. Eva Caporrella, Ievērībai Arch. Eva Caporrella, I-30014 Cavarzere. Tālr. +39 426317153. E-pasts lavoripubblici@comune.cavarzere.it. Fakss +39 42651170.
Interneta adrese(-s):
Pasūtītāja vispārējā adrese: www.comune.cavarzere.ve.it.
Papildu informāciju var saņemt: Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os).
Specifikācijas un papildu dokumentāciju (ieskaitot dokumentus attiecībā uz cenu aptauju un dinamisko iepirkumu sistēmu) var saņemt: Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os).
Piedāvājumi vai dalības pieteikumi jānosūta: Iepriekš minētajam(-iem) kontaktpunktam(-iem).
I.2) LĪGUMSLĒDZĒJAS IESTĀDES VEIDS UN GALVENĀ DARBĪBAS JOMA VAI JOMAS:
Reģionāla vai vietēja iestāde.
Vispārēji sabiedriskie pakalpojumi.
Līgumslēdzēja iestāde pērk citu līgumslēdzēju iestāžu vārdā: nē
II IEDAĻA: LĪGUMA PRIEKŠMETS
II.1) APRAKSTS
II.1.1) Līguma nosaukums, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde:
Appalto per la gestione del "Servizio Energia" con riqualificazione impiantistica delle centrali termiche degli edifici di pertinenza del Comune di Cavarzere (VE).
II.1.2) Līguma veids un būvdarbu veikšanas, piegādes vai pakalpojumu sniegšanas vieta:
Pakalpojumi.
Pakalpojumu kategorija Nr. 27.
Galvenā pakalpojumu sniegšanas vieta: Comune di Cavarzere (VE).
NUTS kods: ITD35 .
II.1.3) Paziņojums paredz:
Iepirkuma līgumu
II.1.4) Informācija par pamatnolīgumu:
II.1.5) Īss līguma vai iepirkuma(-u) apraksts:
Servizio di gestione calore (fornitura di combustibile, conduzione, manutenzione, reperibilità e pronto intervento), lavori di riqualificazione impiantistica e multiservizio tecnologico per gli immobili di proprietà e competenza del comune di Cavarzere.
II.1.6) KOPĒJĀ PUBLISKĀ IEPIRKUMA VĀRDNĪCA (CPV):
50700000, 50720000, 50730000, 45331000.
II.1.7) Līgums, uz kuru attiecas Valsts iepirkuma nolīgums (GPA - Government Procurement Agreement):
Nē
II.1.8) Sadalījums daļās:
Nē
II.1.9) Var iesniegt piedāvājumu variantus:
Jā
II.2) LĪGUMA APJOMS VAI ROBEŽAS
II.2.1) Kopējais apjoms vai galējās robežas:
L'importo a base di gara dell'appalto ammonta a complessivi € 2 189 917 (IVA esclusa) di cui € 12 000 (IVA esclusa) per oneri di sicurezza non soggetti a ribasso d'asta. Tale importo è così individuato:
— Per mesi 65 oggetto del contratto € 1 435 417 (gestione servizio energia più lavori di riqualificazione) di cui € 10 000 per oneri di sicurezza non soggetti a ribasso d'asta,
— Per anni 3 (mesi 36) per eventuale ripetizione di servizi analoghi € 754 500 (gestione servizio energia) di cui € 2 000 per oneri di sicurezza non soggetti a ribasso d'asta.
Paredzamā vērtība, bez PVN: 2 189 917 EUR.
II.2.2) Iespējas:
Jā.
Šo iespēju apraksts: Ripetizione di servizi analoghi per anni 3 (mesi 36) (gestione servizio energia) per € 754 500 di cui € 2 000 per oneri di sicurezza non soggetti a ribasso d'asta.
Provizorisks laika grafiks šo iespēju izmantošanai: mēnešos: 36 (no līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas brīža)
II.3) LĪGUMA DARBĪBAS LAIKS VAI IZPILDES TERMIŅŠ:
Līguma darbības laiks mēnešos: 101 (no līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas brīža)
III IEDAĻA: JURIDISKĀ, SAIMNIECISKĀ, FINANSIĀLĀ UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III.1) NOSACĪJUMI ATTIECĪBĀ UZ LĪGUMU
III.1.1) Vajadzīgās iemaksas un garantijas:
— L'offerta dei concorrenti deve essere corredata da una cauzione provvisoria pari al 2 % dell'importo complessivo dell'appalto, costituita con le modalità e nel rispetto delle prescrizioni di cui all'art. 75 del D.Lgs. 12/04/06 n° 163,
— L'aggiudicatario deve prestare cauzione definitiva nella misura e nei modi previsti dall'art. 113 del D.Lgs. 12/04/06 n° 163.
III.1.2) Galvenie finansiālie nosacījumi un noteikumi maksājumu jomā un/vai atsauce uz attiecīgajiem noteikumiem, kas tos regulē:
Fondi di bilancio comunale. i pagamenti saranno effettuati con le modalità previste dall'art. 17 del C.S.A.
III.1.3) Juridiskā forma, kādā jāapvienojas komersantu (uzņēmēju) grupai, kurai piešķirtas līguma slēgšanas tiesības:
Sono ammessi a partecipare alla gara i soggetti di cui all'art. 34 del D.Lgs. 12/04/08 n° 163, nonchè concorrenti con sede in altri stati diversi dall'Italia, ex art. 47 del Codice dei contratti pubblici. Ai soggetti che intendano riunirsi o consorziarsi si applicano le disposizioni di cui all'art. 37 del D.Lgs. 12/04/06 n° 163.
III.1.4) Citi konkrēti nosacījumi, kas attiecināmi uz līguma izpildi:
Nē.
III.2) DALĪBAS NOSACĪJUMI
III.2.1) Komersantu (uzņēmēju) personiskais stāvoklis, ieskaitot prasības attiecībā uz iekļaušanu profesiju vai arodu reģistros:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: I partecipanti devono essere in possesso dei requisiti di ordine generale, di idoneità professionale e di qualificazione di cui agli artt. 38, 39, 41 e 42 del D.Lgs. 12/04/06 n° 163, oltre a quelli prescritti e specificati nel disciplinare. In particolare i concorrenti dovranno essere iscritti alla Camera di commercio per attività coincidente con quella oggetto del presente appalto o in un registro professionale o commerciale dello Stato di residenza.
III.2.2) Saimnieciskās un finansiālās spējas:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: Vedere disciplinare di gara.
III.2.3) Tehniskās spējas:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: Vedere disciplinare di gara.
III.2.4) Priviliģēto tiesību līgumi (Rezervēti līgumi):
Nē.
III.3) ĪPAŠI NOSACĪJUMI PAKALPOJUMULĪGUMIEM
III.3.1) Pakalpojuma izpildei nepieciešama konkrēta profesionālā kvalifikācija:
Jā.
Possesso dei requisiti di cui al D.M. 37/08 e del D.Lgs. 152/06.
III.3.2) Juridiskām personām ir jānorāda par pakalpojumu izpildi atbildīgo darbinieku vārdi un profesionālā kvalifikācija:
Nē
IV IEDAĻA: PROCEDŪRA
IV.1) PROCEDŪRAS VEIDS
IV.1.1) Procedūras veids:
Atklāta.
IV.1.2) Ierobežojumi attiecībā uz uzņēmēju skaitu, kurus uzaicinās iesniegt piedāvājumus vai piedalīties:
IV.1.3) Uzņēmēju skaita samazināšana sarunu vai aptaujas laikā:
IV.2) PIEŠĶIRŠANAS KRITĒRIJI
IV.2.1) Piešķiršanas kritēriji:
Saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums, kas izvērtēts saskaņā ar kritēriji, kas noteikti specifikācijās, uzaicinājumā iesniegt piedāvājumus vai uzsākt sarunas, vai aprakstošā dokumetā
IV.2.2) Tiks piemērota elektroniskā izsole:
Nē.
IV.3) ADMINISTRATĪVĀ INFORMĀCIJA
IV.3.1) Identifikācijas numurs, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde:
IV.3.2) Iepriekšēja(-as) publikācija(-as) par šo pašu līgumu:
Nē.
IV.3.3) Nosacījumi, lai saņemtu specifikācijas un papildu dokumentāciju vai aprakstošo dokumentu:
Termiņš dokumentu pieprasījumu saņemšanai vai piekļuvei dokumentiem: 20.3.2009 - 12:00.
Dokumentus izsniedz par samaksu: nē
IV.3.4) Termiņš piedāvājumu vai dalības pieteikumu saņemšanai:
21.3.2009 - 12:00.
IV.3.5) Dalības vai piedāvājumu iesniegšanas uzaicinājumu nosūtīšanas datums atlasītajiem kandidātiem:
IV.3.6) Valoda(-s), kuru(-as) var izmantot piedāvājumā vai dalības pieteikumā:
Itāļu.
IV.3.7) Minimālais laika posms, kura laikā pretendentam jāuztur piedāvājums:
Darbības laiks dienās: 180 (no piedāvājuma saņemšanai noteiktā datuma)
IV.3.8) Nosacījumi piedāvājumu atvēršanai:
Datums: 23.3.2009 - 10:00.
Vieta: Sala convegni di Palazzo Danielato, via Roma, n. 8, I-30014 Cavarzere (VE).
Personas, kurām ir atļauts piedalīties piedāvājumu atvēršanā: jā.
Legali rappresentanti delle imprese partecipanti o loro delegati muniti di apposita delega.
VI IEDAĻA: PAPILDU INFORMĀCIJA
VI.1) ŠIS IR KĀRTĒJAIS IEPIRKUMS:
Nē.
VI.2) LĪGUMS IR SAISTĪTS AR PROJEKTU UN/VAI PROGRAMMU, KO FINANSĒ KOPIENAS FONDI:
Nē.
VI.3) PAPILDU INFORMĀCIJA:
— Si fa presente che come indicato al precedente punto IV.3.8, la prima seduta pubblica sarà il giorno 23.3.2009 (10:00); le sedute successive sono indicate in disciplinare di gara,
— Requisiti del progettista: in disciplinare di gara,
— Ammesso avvalimento ex art. 49 D.Lgs. 163/06, alle condizioni a con i limiti previsti dal diplinare di gara;,
— Verifica delle offerte anomale ex art. 86, comma 2, 87 e 88 D.Lgs. 163/06; offerte corredate di giustificazioni ex art. 86, comma 5 D.Lgs. 163/06,
— Si procederà all'aggiudicazione in presenza di una sola offerta valida ex art. 55, comma 4 D.Lgs. 163/06,
— Gli importi dichiarati da operatori economici stabiliti in Stati diversi dall'Italia (art. 47 D.Lgs. 163/06), qualora espressi in altra valuta dovranno essere convertiti in euro,
— La Stazione Appaltante provvede al pagamento diretto dei subappaltatori (art. 118 D.lgs. 163/06),
— Obbligo di allegare prova documentale di avvenuto pagamento di euro 70 (settanta euro e zero centesimi) a favore dell'Autorità per la vigilanza sui contratti pubblici, mediante versamento on-line al portale http://riscossione.avlp.it previa registrazione oppure sul c/c postale n° 73582561 inestato a "AUT. CONTR. PUBB." Via di Ripetta, 246, I-00186 Roma, indicando codice fiscale e il CIG 02367479CB,
— I dati raccolti saranno trattati ex D.Lgs. 196/2003 esclusivamente nell'ambito della presente gara,
— Controversie contrattuali deferite all'Autorità giudiziaria del Foro di Venezia,
— Documentazione complementare: C.S.A. con allegati, disciplinare e modelli di gara scaricabili da: www.comune.cavarzere.ve.it,
— Procedura indetta con determinazione del responsabile del settore lavori pubblici n° 4 del 19.1.2009,
— Responsabile del procedimento: Arch. Eva Caporrella, recapiti come punto I.1),
— CUP: H79E08000060004.
VI.4) PĀRSŪDZĪBAS PROCEDŪRAS
VI.4.1) Struktūra, kas atbildīga par pārsūdzības procedūrām:
T.A.R. (Tribunale Amministrativo Regionale) per il Veneto, sede di Venezia, Cannaregio n. 2277, I-30121 Venezia. Tālr. +39 412403911.
VI.4.2) Pārsūdzību iesniegšana:
Precīza informācija par termiņu(-iem), lai iesniegtu pārsūdzību: a) Entro 60 giorni dalla pubblicazione del presente bando per motivi che ostano alla partecipazione;
b) Entro 60 giorni dalla conoscenza del provvedimento di esclusione;
c) Entro 60 giorni dalla conoscenza del provvedimento di aggiudicazione.
VI.4.3) Iestādes, kur var saņemt informāciju par pārsūdzību iesniegšanu:
Responsabile del Procedimento Arch. Eva Caporrella, via Umberto I, n. 2, I-30014 Cavarzere. E-pasts lavoripubblici@comune.cavarzere.ve.it. Tālr. +39 426317153. URL: www.comune.cavarzere.ve.it. Fakss +39 42651170.
VI.5) ŠĀ PAZIŅOJUMA NOSŪTĪŠANAS DATUMS:
19.1.2009.
2009/S 13-018342
PAZIŅOJUMS PAR LĪGUMU
Pakalpojumi
I IEDAĻA: LĪGUMSLĒDZĒJA IESTĀDE
I.1) NOSAUKUMS, ADRESES UN KONTAKTPUNKTS(-I):
Comune di Cavarzere, via Umberto I, n. 2, Kontakti Responsabile del procedimento Arch. Eva Caporrella, Ievērībai Arch. Eva Caporrella, I-30014 Cavarzere. Tālr. +39 426317153. E-pasts lavoripubblici@comune.cavarzere.it. Fakss +39 42651170.
Interneta adrese(-s):
Pasūtītāja vispārējā adrese: www.comune.cavarzere.ve.it.
Papildu informāciju var saņemt: Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os).
Specifikācijas un papildu dokumentāciju (ieskaitot dokumentus attiecībā uz cenu aptauju un dinamisko iepirkumu sistēmu) var saņemt: Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os).
Piedāvājumi vai dalības pieteikumi jānosūta: Iepriekš minētajam(-iem) kontaktpunktam(-iem).
I.2) LĪGUMSLĒDZĒJAS IESTĀDES VEIDS UN GALVENĀ DARBĪBAS JOMA VAI JOMAS:
Reģionāla vai vietēja iestāde.
Vispārēji sabiedriskie pakalpojumi.
Līgumslēdzēja iestāde pērk citu līgumslēdzēju iestāžu vārdā: nē
II IEDAĻA: LĪGUMA PRIEKŠMETS
II.1) APRAKSTS
II.1.1) Līguma nosaukums, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde:
Appalto per la gestione del "Servizio Energia" con riqualificazione impiantistica delle centrali termiche degli edifici di pertinenza del Comune di Cavarzere (VE).
II.1.2) Līguma veids un būvdarbu veikšanas, piegādes vai pakalpojumu sniegšanas vieta:
Pakalpojumi.
Pakalpojumu kategorija Nr. 27.
Galvenā pakalpojumu sniegšanas vieta: Comune di Cavarzere (VE).
NUTS kods: ITD35 .
II.1.3) Paziņojums paredz:
Iepirkuma līgumu
II.1.4) Informācija par pamatnolīgumu:
II.1.5) Īss līguma vai iepirkuma(-u) apraksts:
Servizio di gestione calore (fornitura di combustibile, conduzione, manutenzione, reperibilità e pronto intervento), lavori di riqualificazione impiantistica e multiservizio tecnologico per gli immobili di proprietà e competenza del comune di Cavarzere.
II.1.6) KOPĒJĀ PUBLISKĀ IEPIRKUMA VĀRDNĪCA (CPV):
50700000, 50720000, 50730000, 45331000.
II.1.7) Līgums, uz kuru attiecas Valsts iepirkuma nolīgums (GPA - Government Procurement Agreement):
Nē
II.1.8) Sadalījums daļās:
Nē
II.1.9) Var iesniegt piedāvājumu variantus:
Jā
II.2) LĪGUMA APJOMS VAI ROBEŽAS
II.2.1) Kopējais apjoms vai galējās robežas:
L'importo a base di gara dell'appalto ammonta a complessivi € 2 189 917 (IVA esclusa) di cui € 12 000 (IVA esclusa) per oneri di sicurezza non soggetti a ribasso d'asta. Tale importo è così individuato:
— Per mesi 65 oggetto del contratto € 1 435 417 (gestione servizio energia più lavori di riqualificazione) di cui € 10 000 per oneri di sicurezza non soggetti a ribasso d'asta,
— Per anni 3 (mesi 36) per eventuale ripetizione di servizi analoghi € 754 500 (gestione servizio energia) di cui € 2 000 per oneri di sicurezza non soggetti a ribasso d'asta.
Paredzamā vērtība, bez PVN: 2 189 917 EUR.
II.2.2) Iespējas:
Jā.
Šo iespēju apraksts: Ripetizione di servizi analoghi per anni 3 (mesi 36) (gestione servizio energia) per € 754 500 di cui € 2 000 per oneri di sicurezza non soggetti a ribasso d'asta.
Provizorisks laika grafiks šo iespēju izmantošanai: mēnešos: 36 (no līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas brīža)
II.3) LĪGUMA DARBĪBAS LAIKS VAI IZPILDES TERMIŅŠ:
Līguma darbības laiks mēnešos: 101 (no līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas brīža)
III IEDAĻA: JURIDISKĀ, SAIMNIECISKĀ, FINANSIĀLĀ UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III.1) NOSACĪJUMI ATTIECĪBĀ UZ LĪGUMU
III.1.1) Vajadzīgās iemaksas un garantijas:
— L'offerta dei concorrenti deve essere corredata da una cauzione provvisoria pari al 2 % dell'importo complessivo dell'appalto, costituita con le modalità e nel rispetto delle prescrizioni di cui all'art. 75 del D.Lgs. 12/04/06 n° 163,
— L'aggiudicatario deve prestare cauzione definitiva nella misura e nei modi previsti dall'art. 113 del D.Lgs. 12/04/06 n° 163.
III.1.2) Galvenie finansiālie nosacījumi un noteikumi maksājumu jomā un/vai atsauce uz attiecīgajiem noteikumiem, kas tos regulē:
Fondi di bilancio comunale. i pagamenti saranno effettuati con le modalità previste dall'art. 17 del C.S.A.
III.1.3) Juridiskā forma, kādā jāapvienojas komersantu (uzņēmēju) grupai, kurai piešķirtas līguma slēgšanas tiesības:
Sono ammessi a partecipare alla gara i soggetti di cui all'art. 34 del D.Lgs. 12/04/08 n° 163, nonchè concorrenti con sede in altri stati diversi dall'Italia, ex art. 47 del Codice dei contratti pubblici. Ai soggetti che intendano riunirsi o consorziarsi si applicano le disposizioni di cui all'art. 37 del D.Lgs. 12/04/06 n° 163.
III.1.4) Citi konkrēti nosacījumi, kas attiecināmi uz līguma izpildi:
Nē.
III.2) DALĪBAS NOSACĪJUMI
III.2.1) Komersantu (uzņēmēju) personiskais stāvoklis, ieskaitot prasības attiecībā uz iekļaušanu profesiju vai arodu reģistros:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: I partecipanti devono essere in possesso dei requisiti di ordine generale, di idoneità professionale e di qualificazione di cui agli artt. 38, 39, 41 e 42 del D.Lgs. 12/04/06 n° 163, oltre a quelli prescritti e specificati nel disciplinare. In particolare i concorrenti dovranno essere iscritti alla Camera di commercio per attività coincidente con quella oggetto del presente appalto o in un registro professionale o commerciale dello Stato di residenza.
III.2.2) Saimnieciskās un finansiālās spējas:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: Vedere disciplinare di gara.
III.2.3) Tehniskās spējas:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: Vedere disciplinare di gara.
III.2.4) Priviliģēto tiesību līgumi (Rezervēti līgumi):
Nē.
III.3) ĪPAŠI NOSACĪJUMI PAKALPOJUMULĪGUMIEM
III.3.1) Pakalpojuma izpildei nepieciešama konkrēta profesionālā kvalifikācija:
Jā.
Possesso dei requisiti di cui al D.M. 37/08 e del D.Lgs. 152/06.
III.3.2) Juridiskām personām ir jānorāda par pakalpojumu izpildi atbildīgo darbinieku vārdi un profesionālā kvalifikācija:
Nē
IV IEDAĻA: PROCEDŪRA
IV.1) PROCEDŪRAS VEIDS
IV.1.1) Procedūras veids:
Atklāta.
IV.1.2) Ierobežojumi attiecībā uz uzņēmēju skaitu, kurus uzaicinās iesniegt piedāvājumus vai piedalīties:
IV.1.3) Uzņēmēju skaita samazināšana sarunu vai aptaujas laikā:
IV.2) PIEŠĶIRŠANAS KRITĒRIJI
IV.2.1) Piešķiršanas kritēriji:
Saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums, kas izvērtēts saskaņā ar kritēriji, kas noteikti specifikācijās, uzaicinājumā iesniegt piedāvājumus vai uzsākt sarunas, vai aprakstošā dokumetā
IV.2.2) Tiks piemērota elektroniskā izsole:
Nē.
IV.3) ADMINISTRATĪVĀ INFORMĀCIJA
IV.3.1) Identifikācijas numurs, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde:
IV.3.2) Iepriekšēja(-as) publikācija(-as) par šo pašu līgumu:
Nē.
IV.3.3) Nosacījumi, lai saņemtu specifikācijas un papildu dokumentāciju vai aprakstošo dokumentu:
Termiņš dokumentu pieprasījumu saņemšanai vai piekļuvei dokumentiem: 20.3.2009 - 12:00.
Dokumentus izsniedz par samaksu: nē
IV.3.4) Termiņš piedāvājumu vai dalības pieteikumu saņemšanai:
21.3.2009 - 12:00.
IV.3.5) Dalības vai piedāvājumu iesniegšanas uzaicinājumu nosūtīšanas datums atlasītajiem kandidātiem:
IV.3.6) Valoda(-s), kuru(-as) var izmantot piedāvājumā vai dalības pieteikumā:
Itāļu.
IV.3.7) Minimālais laika posms, kura laikā pretendentam jāuztur piedāvājums:
Darbības laiks dienās: 180 (no piedāvājuma saņemšanai noteiktā datuma)
IV.3.8) Nosacījumi piedāvājumu atvēršanai:
Datums: 23.3.2009 - 10:00.
Vieta: Sala convegni di Palazzo Danielato, via Roma, n. 8, I-30014 Cavarzere (VE).
Personas, kurām ir atļauts piedalīties piedāvājumu atvēršanā: jā.
Legali rappresentanti delle imprese partecipanti o loro delegati muniti di apposita delega.
VI IEDAĻA: PAPILDU INFORMĀCIJA
VI.1) ŠIS IR KĀRTĒJAIS IEPIRKUMS:
Nē.
VI.2) LĪGUMS IR SAISTĪTS AR PROJEKTU UN/VAI PROGRAMMU, KO FINANSĒ KOPIENAS FONDI:
Nē.
VI.3) PAPILDU INFORMĀCIJA:
— Si fa presente che come indicato al precedente punto IV.3.8, la prima seduta pubblica sarà il giorno 23.3.2009 (10:00); le sedute successive sono indicate in disciplinare di gara,
— Requisiti del progettista: in disciplinare di gara,
— Ammesso avvalimento ex art. 49 D.Lgs. 163/06, alle condizioni a con i limiti previsti dal diplinare di gara;,
— Verifica delle offerte anomale ex art. 86, comma 2, 87 e 88 D.Lgs. 163/06; offerte corredate di giustificazioni ex art. 86, comma 5 D.Lgs. 163/06,
— Si procederà all'aggiudicazione in presenza di una sola offerta valida ex art. 55, comma 4 D.Lgs. 163/06,
— Gli importi dichiarati da operatori economici stabiliti in Stati diversi dall'Italia (art. 47 D.Lgs. 163/06), qualora espressi in altra valuta dovranno essere convertiti in euro,
— La Stazione Appaltante provvede al pagamento diretto dei subappaltatori (art. 118 D.lgs. 163/06),
— Obbligo di allegare prova documentale di avvenuto pagamento di euro 70 (settanta euro e zero centesimi) a favore dell'Autorità per la vigilanza sui contratti pubblici, mediante versamento on-line al portale http://riscossione.avlp.it previa registrazione oppure sul c/c postale n° 73582561 inestato a "AUT. CONTR. PUBB." Via di Ripetta, 246, I-00186 Roma, indicando codice fiscale e il CIG 02367479CB,
— I dati raccolti saranno trattati ex D.Lgs. 196/2003 esclusivamente nell'ambito della presente gara,
— Controversie contrattuali deferite all'Autorità giudiziaria del Foro di Venezia,
— Documentazione complementare: C.S.A. con allegati, disciplinare e modelli di gara scaricabili da: www.comune.cavarzere.ve.it,
— Procedura indetta con determinazione del responsabile del settore lavori pubblici n° 4 del 19.1.2009,
— Responsabile del procedimento: Arch. Eva Caporrella, recapiti come punto I.1),
— CUP: H79E08000060004.
VI.4) PĀRSŪDZĪBAS PROCEDŪRAS
VI.4.1) Struktūra, kas atbildīga par pārsūdzības procedūrām:
T.A.R. (Tribunale Amministrativo Regionale) per il Veneto, sede di Venezia, Cannaregio n. 2277, I-30121 Venezia. Tālr. +39 412403911.
VI.4.2) Pārsūdzību iesniegšana:
Precīza informācija par termiņu(-iem), lai iesniegtu pārsūdzību: a) Entro 60 giorni dalla pubblicazione del presente bando per motivi che ostano alla partecipazione;
b) Entro 60 giorni dalla conoscenza del provvedimento di esclusione;
c) Entro 60 giorni dalla conoscenza del provvedimento di aggiudicazione.
VI.4.3) Iestādes, kur var saņemt informāciju par pārsūdzību iesniegšanu:
Responsabile del Procedimento Arch. Eva Caporrella, via Umberto I, n. 2, I-30014 Cavarzere. E-pasts lavoripubblici@comune.cavarzere.ve.it. Tālr. +39 426317153. URL: www.comune.cavarzere.ve.it. Fakss +39 42651170.
VI.5) ŠĀ PAZIŅOJUMA NOSŪTĪŠANAS DATUMS:
19.1.2009.