building.lv skaitļos

Lietotāji online0
Aktīvie uzņēmumi18981
Nozares raksti32973
I-Milāna: Pārbūves darbi : building.lv - par būvniecību Latvijā

I-Milāna: Pārbūves darbi

Dokumentu iesniegšanas termiņš - 10.02.2009. Īss līguma vai iepirkuma(-u) apraksts: L^apostrofs;appalto ha per oggetto: Lavori di manutenzione ordinaria degli stabili comunali scolastici e demaniali, urbani ed extraurbani ed interventi elettrici sugli immobili cimiteriali - opere edili ed affini (6 lotti) - Interventi per l^apostrofs;esecuzione di opere, prestazioni, somministazioni e presidi su chiamata e su ordine di lavoro occorrenti per la manutenzione ordinaria, predittiva e programmata degli impianti elettrici, ausiliari, telefonici interni e di evacuazione antincendio negli edifici demaniali, residenziali e cimiteriali di proprietà del^apostrofs;Amministrazione Comunale (2 lotti)- Interventi per l^apostrofs;esecuzione di opere, prestazioni, somministazioni su chiamata e su ordine di lavoro occorrenti per la manutenzione ordinaria, predittiva e programmata degli impianti elettrici, ausiliari, telefonici interni e di evacuazione antincendio negli edifici scolastici urbani ed extraurbani di proprietà del^apostrofs;Amministrazione Comunale (2 lotti).

I-Milāna: Pārbūves darbi

2009/S 1-000799

PAZIŅOJUMS PAR LĪGUMU

Būvdarbi

I IEDAĻA: LĪGUMSLĒDZĒJA IESTĀDE
I.1) NOSAUKUMS, ADRESES UN KONTAKTPUNKTS(-I):

Comune di Milano - Settore Gare e Contratti, via Pirelli, 39, Ievērībai dott.ssa Cosetta Fostini, I-20124 Milano. Tālr. (39) 02 88 45 32 14. E-pasts Cosetta.Fostini@comune.milano.it. Fakss (39) 02 88 45 62 20.

Interneta adrese(-s):

Pasūtītāja vispārējā adrese: www.comune.milano.it.

Papildu informāciju var saņemt: Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os).

Specifikācijas un papildu dokumentāciju (ieskaitot dokumentus attiecībā uz cenu aptauju un dinamisko iepirkumu sistēmu) var saņemt: Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os).

Piedāvājumi vai dalības pieteikumi jānosūta: Iepriekš minētajam(-iem) kontaktpunktam(-iem).
I.2) LĪGUMSLĒDZĒJAS IESTĀDES VEIDS UN GALVENĀ DARBĪBAS JOMA VAI JOMAS:
Reģionāla vai vietēja iestāde.
Vispārēji sabiedriskie pakalpojumi.
Līgumslēdzēja iestāde pērk citu līgumslēdzēju iestāžu vārdā: nē

II IEDAĻA: LĪGUMA PRIEKŠMETS
II.1) APRAKSTS
II.1.1) Līguma nosaukums, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde:
Lavori di manutenzione ordinaria degli stabili comunali scolastici e demaniali, urbani ed extraurbani, ed interventi elettrici sugli immobili cimiteriali - 10 lotti. Opere edili ed affini - 6 lotti. Manutenzione ordinaria degli impianti elettrici e presidi - 2 lotti. Manutenzione ordinaria degli impianti elettrici - 2 lotti.
II.1.2) Līguma veids un būvdarbu veikšanas, piegādes vai pakalpojumu sniegšanas vieta:
Būvdarbi.
Galvenā būvdarbu veikšanas vieta: Milano.

NUTS kods: ITC45 .
II.1.3) Paziņojums paredz:
Iepirkuma līgumu
II.1.4) Informācija par pamatnolīgumu:
II.1.5) Īss līguma vai iepirkuma(-u) apraksts:
L'appalto ha per oggetto: Lavori di manutenzione ordinaria degli stabili comunali scolastici e demaniali, urbani ed extraurbani ed interventi elettrici sugli immobili cimiteriali - opere edili ed affini (6 lotti) - Interventi per l'esecuzione di opere, prestazioni, somministazioni e presidi su chiamata e su ordine di lavoro occorrenti per la manutenzione ordinaria, predittiva e programmata degli impianti elettrici, ausiliari, telefonici interni e di evacuazione antincendio negli edifici demaniali, residenziali e cimiteriali di proprietà del'Amministrazione Comunale (2 lotti)- Interventi per l'esecuzione di opere, prestazioni, somministazioni su chiamata e su ordine di lavoro occorrenti per la manutenzione ordinaria, predittiva e programmata degli impianti elettrici, ausiliari, telefonici interni e di evacuazione antincendio negli edifici scolastici urbani ed extraurbani di proprietà del'Amministrazione Comunale (2 lotti).
II.1.6) KOPĒJĀ PUBLISKĀ IEPIRKUMA VĀRDNĪCA (CPV):

45454000.
II.1.7) Līgums, uz kuru attiecas Valsts iepirkuma nolīgums (GPA - Government Procurement Agreement):

II.1.8) Sadalījums daļās:
Jā.
Piedāvājumi jāiesniedz par: vienu vai vairākām daļām
II.1.9) Var iesniegt piedāvājumu variantus:

II.2) LĪGUMA APJOMS VAI ROBEŽAS
II.2.1) Kopējais apjoms vai galējās robežas:
25 825 422,01.
II.2.2) Iespējas:
Nē.
II.3) LĪGUMA DARBĪBAS LAIKS VAI IZPILDES TERMIŅŠ:
Uzsākšana: 1.6.2009. izpilde: 30.6.2011.

INFORMĀCIJA PAR DAĻĀM
DAĻA NR. 1 NOSAUKUMS: APPLTO N. 98/2008
1) ĪSS APRAKSTS:
Lavori di manutenzione ordinaria degli stabili comunali scolastici e demaniali, urbani ed extraurbani, ed interventi elettrici sugli immobili cimiteriali - stabili scolastici zone di dec. 1-5-6- opere da imprenditore edile ed affini - periodo dalla data del verbale di consegna al 30/6/2011.
2) KOPĒJĀ PUBLISKĀ IEPIRKUMA VĀRDNĪCA (CPV):

45262522.
3) APJOMS VAI ROBEŽAS:
Paredzamās izmaksas, bez PVN: 3 737 000 EUR.
4) NORĀDE UZ LĪGUMA ATŠĶIRĪGU DARBĪBAS LAIKU VAI ATŠĶIRĪGU UZSĀKŠANU/PABEIGŠANU:
uzsākšana: 1.6.2009 pabeigšana: 30.6.2011.
5) PAPILDU INFORMĀCIJA PAR DAĻĀM:
Capacità tecnica ed economica e finanziaria richiesta: attestato SOA con categoria OG1 con classifica V ovvero categoria OG1 con classifica IV + categoria OS6 con classifica III + categoria OS7 con classifica II + categoria OS3 con classifica II o documentazione equipollente per stati UE e idoneo volume d'affari. La data indicata come data di inizio lavori e da ritenersi presunta quale data di consegna lavori.
DAĻA NR. 2 NOSAUKUMS: Appalto n. 99/2008
1) ĪSS APRAKSTS:
Lavori di manutenzione ordinaria degli stabili comunali scolastici e demaniali, urbani ed extraurbani, ed interventi elettrici sugli immobili cimiteriali - stabili scolastici zone di dec. 7-8 - opere da imprenditore edile ed affini - periodo dalla data del verbale di consegna AL 30/6/2011.
2) KOPĒJĀ PUBLISKĀ IEPIRKUMA VĀRDNĪCA (CPV):

45262522.
3) APJOMS VAI ROBEŽAS:
Paredzamās izmaksas, bez PVN: 3 737 000 EUR.
4) NORĀDE UZ LĪGUMA ATŠĶIRĪGU DARBĪBAS LAIKU VAI ATŠĶIRĪGU UZSĀKŠANU/PABEIGŠANU:
uzsākšana: 1.6.2009 pabeigšana: 30.11.2011.
5) PAPILDU INFORMĀCIJA PAR DAĻĀM:
Capacità tecnica ed economica e finanziaria richiesta: attestato SOA con categoria OG1 con classifica V ovvero categoria OG1 con classifica IV + categoria OS6 con classifica III + categoria OS7 con classifica II + categoria OS3 con classifica II o documentazione equipollente per stati UE e idoneo volume d'affari. La data indicata come data di inizio lavori e da ritenersi presunta quale data di consegna lavori.
DAĻA NR. 3 NOSAUKUMS: Appalto 100/2008
1) ĪSS APRAKSTS:
Lavori di manutenzione ordinaria degli stabili comunali scolastici e demaniali, urbani ed extraurbani, ed interventi elettrici sugli immobili cimiteriali - stabili scolastici zone di dec. 2-9 e colonie - opere da imprenditore edile ed affini - periodo dalla data del verbale di consegna al 30/6/2011.
2) KOPĒJĀ PUBLISKĀ IEPIRKUMA VĀRDNĪCA (CPV):

45262522.
3) APJOMS VAI ROBEŽAS:
Paredzamās izmaksas, bez PVN: 3 315 000 EUR.
4) NORĀDE UZ LĪGUMA ATŠĶIRĪGU DARBĪBAS LAIKU VAI ATŠĶIRĪGU UZSĀKŠANU/PABEIGŠANU:
uzsākšana: 1.6.2009 pabeigšana: 30.6.2011.
5) PAPILDU INFORMĀCIJA PAR DAĻĀM:
Capacità tecnica ed economica e finanziaria richiesta: attestato SOA con categoria OG1 con classifica V ovvero categoria OG1 con classifica IV + categoria OS6 con classifica III + categoria OS7 con classifica II + categoria OS3 con classifica II o documentazione equipollente per stati UE e idoneo volume d'affari. La data indicata come data di inizio lavori e da ritenersi presunta quale data di consegna lavori.
DAĻA NR. 4 NOSAUKUMS: Appalto 101/2008
1) ĪSS APRAKSTS:
Lavori di manutenzione ordinaria degli stabili comunali scolastici e demaniali, urbani ed extraurbani, ed interventi elettrici sugli immobili cimiteriali - stabili scolastici zone di dec. 3-4 e colonie - opere da imprenditore edile ed affini - periodo dalla data del verbale di consegna al 30/6/2011.
2) KOPĒJĀ PUBLISKĀ IEPIRKUMA VĀRDNĪCA (CPV):

45262522.
3) APJOMS VAI ROBEŽAS:
Paredzamās izmaksas, bez PVN: 3 315 000 EUR.
4) NORĀDE UZ LĪGUMA ATŠĶIRĪGU DARBĪBAS LAIKU VAI ATŠĶIRĪGU UZSĀKŠANU/PABEIGŠANU:
uzsākšana: 1.6.2009 pabeigšana: 30.6.2011.
5) PAPILDU INFORMĀCIJA PAR DAĻĀM:
Capacità tecnica ed economica e finanziaria richiesta: attestato SOA con categoria OG1 con classifica V ovvero categoria OG1 con classifica IV + categoria OS6 con classifica III + categoria OS7 con classifica II + categoria OS3 con classifica II o documentazione equipollente per stati UE e idoneo volume d'affari. La data indicata come data di inizio lavori e da ritenersi presunta quale data di consegna lavori.
DAĻA NR. 5 NOSAUKUMS: Appalto 102/2008
1) ĪSS APRAKSTS:
Lavori di manutenzione ordinaria degli stabili comunali scolastici e demaniali, urbani ed extraurbani, ed interventi elettrici sugli immobili cimiteriali - stabili demaniali zone di dec. 1-2-9- opere da imprenditore edile ed affini - periodo dalla data del verbale di consegna al 30/6/2011.
2) KOPĒJĀ PUBLISKĀ IEPIRKUMA VĀRDNĪCA (CPV):

45262522.
3) APJOMS VAI ROBEŽAS:
Paredzamās izmaksas, bez PVN: 3 022 000 EUR.
4) NORĀDE UZ LĪGUMA ATŠĶIRĪGU DARBĪBAS LAIKU VAI ATŠĶIRĪGU UZSĀKŠANU/PABEIGŠANU:
uzsākšana: 1.6.2009 pabeigšana: 30.6.2011.
5) PAPILDU INFORMĀCIJA PAR DAĻĀM:
Capacità tecnica ed economica e finanziaria richiesta: attestato SOA con categoria OG1 con classifica IV ovvero categoria OG1 con classifica IV + categoria OS6 con classifica III + categoria OS7 con classifica II + categoria OS3 con classifica II o documentazione equipollente per stati UE e idoneo volume d'affari. La data indicata come data di inizio lavori e da ritenersi presunta quale data di consegna lavori.
DAĻA NR. 6 NOSAUKUMS: Appalto n. 103/2008
1) ĪSS APRAKSTS:
Lavori di manutenzione ordinaria degli stabili comunali scolastici e demaniali, urbani ed extraurbani, ed interventi elettrici sugli immobili cimiteriali - stabili demaniali zone di dec. 3-4-5-6-7-8- opere da imprenditore edile ed affini - periodo dalla data del verbale di consegna al 30/6/2011.
2) KOPĒJĀ PUBLISKĀ IEPIRKUMA VĀRDNĪCA (CPV):

45262522.
3) APJOMS VAI ROBEŽAS:
Paredzamās izmaksas, bez PVN: 3 022 000 EUR.
4) NORĀDE UZ LĪGUMA ATŠĶIRĪGU DARBĪBAS LAIKU VAI ATŠĶIRĪGU UZSĀKŠANU/PABEIGŠANU:
uzsākšana: 1.6.2009 pabeigšana: 30.6.2011.
5) PAPILDU INFORMĀCIJA PAR DAĻĀM:
Capacità tecnica ed economica e finanziaria richiesta: attestato SOA con categoria OG1 con classifica IV ovvero categoria OG1 con classifica IV + categoria OS6 con classifica III + categoria OS7 con classifica II + categoria OS3 con classifica II o documentazione equipollente per stati UE e idoneo volume d'affari. La data indicata come data di inizio lavori e da ritenersi presunta quale data di consegna lavori.
DAĻA NR. 7 NOSAUKUMS: Appalto 104/2008
1) ĪSS APRAKSTS:
Interventi per l'esecuzione di opere, prestazioni, somministrazioni e presidi, su chiamata e su ordine di lavoro occorrenti per la manutenzione ordinaria predittiva e programmata degli impianti elettrici, ausiliari, telefonici interni e di evacuazione antincendio negli edifici demaniali, residenziali e cimiteriali di proprieta' dell'amministrazione comunale - lotto 7 - zone di decentramento 1-2-9. periodo dalla dalla data del verbale di consegna al 30/06/2011.
2) KOPĒJĀ PUBLISKĀ IEPIRKUMA VĀRDNĪCA (CPV):

45311200.
3) APJOMS VAI ROBEŽAS:
Paredzamās izmaksas, bez PVN: 1 699 420,50 EUR.
4) NORĀDE UZ LĪGUMA ATŠĶIRĪGU DARBĪBAS LAIKU VAI ATŠĶIRĪGU UZSĀKŠANU/PABEIGŠANU:
uzsākšana: 1.6.2009 pabeigšana: 30.6.2011.
5) PAPILDU INFORMĀCIJA PAR DAĻĀM:
Per i lavori: capacità tecnica ed economica e finanziaria richiesta: attestato SOA con categoria OS30 con classifica III o documentazione equipollente per stati UE e idoneo volume d'affari. Per i servizi: capacità economica e finanziaria richiesta: idoneità economica e finanziaria attestata da istituti di credito e possesso di un fatturato per presidi elettricisti per importo indicato nel bando di gara; capacità tecnica richiesta: precedenti servizi di presidio elettricisti per importo indicato nel bando di gara. la data indicata come data di inizio lavori e da ritenersi presunta quale data di consegna lavori.
DAĻA NR. 8 NOSAUKUMS: Appalto N. 105/2008
1) ĪSS APRAKSTS:
Interventi per l'esecuzione di opere, prestazioni, somministrazioni e presidi, su chiamata e su ordine di lavoro occorrenti per la manutenzione ordinaria predittiva e programmata degli impianti elettrici, ausiliari, telefonici interni e di evaquazione antincendio negli edifici demaniali, residenziali e cimiteriali di proprieta' dell'amministrazione comunale - lotto 8 - zone di decentramento 3-4-5-6-7-8. periodo dalla dalla data del verbale di consegna al 30/06/2011.
2) KOPĒJĀ PUBLISKĀ IEPIRKUMA VĀRDNĪCA (CPV):

45311200.
3) APJOMS VAI ROBEŽAS:
Paredzamās izmaksas, bez PVN: 1 000 002,22 EUR.
4) NORĀDE UZ LĪGUMA ATŠĶIRĪGU DARBĪBAS LAIKU VAI ATŠĶIRĪGU UZSĀKŠANU/PABEIGŠANU:
uzsākšana: 1.6.2009 pabeigšana: 30.6.2011.
5) PAPILDU INFORMĀCIJA PAR DAĻĀM:
Per i lavori: capacità tecnica ed economica e finanziaria richiesta: attestato SOA con categoria OS30 classifica III o documentazione equipollente per stati UE e idoneo volume d'affari. Per i servizi: capacità economica finanziaria richiesta: idoneità economica e finanziaria attestata da istituti di credito e possesso di un fatturato per presidi elettricisti per impoprto indicato nel bando di gara; capacità tecnica richiesta: precedenti servizi di presidio elettricisti per importo indicato nel bando di gara. La data indicata come data di inizio lavori e da ritenersi presunta quale data di consegna lavori.
DAĻA NR. 9 NOSAUKUMS: Appalto N. 106/2008
1) ĪSS APRAKSTS:
Interventi per l'esecuzione di opere, prestazioni e somministrazioni, su chiamata e su ordine di lavoro occorrenti per la manutenzione ordinaria predittiva e programmata degli impianti elettrici, ausiliari, telefonici interni e di evaquazione antincendio negli edifici scolastici urbani ed extraurbani di proprieta' dell'amministrazione comunale - lotto 9 - zone di decentramento 1-2-7-8-9 e colonie. periodo dalla dalla data del verbale di consegna al 30/06/2011.
2) KOPĒJĀ PUBLISKĀ IEPIRKUMA VĀRDNĪCA (CPV):

45311200.
3) APJOMS VAI ROBEŽAS:
Paredzamās izmaksas, bez PVN: 1 627 999,77 EUR.
4) NORĀDE UZ LĪGUMA ATŠĶIRĪGU DARBĪBAS LAIKU VAI ATŠĶIRĪGU UZSĀKŠANU/PABEIGŠANU:
uzsākšana: 1.6.2009 pabeigšana: 30.6.2011.
5) PAPILDU INFORMĀCIJA PAR DAĻĀM:
Capacità tecnica ed economica e finanziaria richiesta: attestato SOA con categoria OS30 classifica IV o documentazione equipollente per stati UE e idoneo volume d'affari. La data indicata come data di inizio lavori e da ritenersi presunta quale data di consegna lavori.
DAĻA NR. 10 NOSAUKUMS: Appalto N. 107/2008
1) ĪSS APRAKSTS:
Interventi per l'esecuzione di opere, prestazioni e somministrazioni, su chiamata e su ordine di lavoro occorrenti per la manutenzione ordinaria predittiva e programmata degli impianti elettrici, ausiliari, telefonici interni e di evacuazione antincendio negli edifici scolastici urbani ed extraurbani di proprieta' dell'amministrazione comunale - lotto 10 - zone di decentramento 3-4-5-6 e colonie. periodo dalla dalla data del verbale di consegna al 30/06/2011.
2) KOPĒJĀ PUBLISKĀ IEPIRKUMA VĀRDNĪCA (CPV):

45311200.
3) APJOMS VAI ROBEŽAS:
Paredzamās izmaksas, bez PVN: 1 349 999,52 EUR.
4) NORĀDE UZ LĪGUMA ATŠĶIRĪGU DARBĪBAS LAIKU VAI ATŠĶIRĪGU UZSĀKŠANU/PABEIGŠANU:
uzsākšana: 1.6.2009 pabeigšana: 30.6.2011.
5) PAPILDU INFORMĀCIJA PAR DAĻĀM:
Capacità tecnica ed economica e finanziaria richiesta: attestato SOA con categoria OS30 classifica IV o documentazione equipollente per stati UE e idoneo volume d'affari. La data indicata come data di inizio lavori e da ritenersi presunta quale data di consegna lavori.

III IEDAĻA: JURIDISKĀ, SAIMNIECISKĀ, FINANSIĀLĀ UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III.1) NOSACĪJUMI ATTIECĪBĀ UZ LĪGUMU
III.1.1) Vajadzīgās iemaksas un garantijas:
Cauzioni provvisoria di importo pari a per l’appalto n. 98/2008 € 74.740,00 per l’appalto n. 99/2008 € 74.740,00 per l’appalto n. 100/2008 € 66.300,00 per l’appalto n. 101/2008 € 66.300,00 per l’appalto n. 102/2008 € 60.440,00 per l’appalto n. 103/2008 € 60.440,00 per l’appalto n. 104/2008 € 33.988,41 per l’appalto n. 105/2008 € 20.000,04 per l’appalto n. 106/2008 € 32.560,00 per l’appalto n. 107/2008 € 26.999,99 valida per 180 gg. dala data di scadenza per la presentazione delle offerte. In fase di esecuzione verrà richiesta cauzione difinitiva mediante polizza bancaria o assicurativa, oltre che polizza assicurativa per rischi di esecuzione e responsabilità civile terzi, come stabilito nei capitolati speciali d'appalto di ciascun lotto.
III.1.2) Galvenie finansiālie nosacījumi un noteikumi maksājumu jomā un/vai atsauce uz attiecīgajiem noteikumiem, kas tos regulē:
L'appalto è finanziato con mezzi correnti di bilancio.
III.1.3) Juridiskā forma, kādā jāapvienojas komersantu (uzņēmēju) grupai, kurai piešķirtas līguma slēgšanas tiesības:
Associazione temporanea di impresa redatta con atto notarile.
III.1.4) Citi konkrēti nosacījumi, kas attiecināmi uz līguma izpildi:
Nē.
III.2) DALĪBAS NOSACĪJUMI
III.2.1) Komersantu (uzņēmēju) personiskais stāvoklis, ieskaitot prasības attiecībā uz iekļaušanu profesiju vai arodu reģistros:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: Il concorrente non deve trovarsi nelle cause di esclusione di cui all'art. 45 della direttiva 2004/18/CEE e all'art 38 del Codice dei Contratti.
III.2.2) Saimnieciskās un finansiālās spējas:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: Per i lavori: attestazione SOA per categorie e classifiche adeguate e idoneo volume d'affari Per i servizi:appalti 104/2008 e 105/2008 idoneità economica e finanziaria dell'operatore economico attestata da istituti di credito e possesso di un fatturato per presidi elettricisti per importo indicato nel bando di gara.
Minimālās prasības standartiem, kas varētu būt jāizpilda: Livelli minimi indicati nel bando integrale di gara specificati in ciascuna scheda allegata.
III.2.3) Tehniskās spējas:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: Per i lavori:attestazione SOA per categorie e classifiche adeguate Per i servizi: appalti 104/2008 e 105/2008 precedenti servizi di presidio elettricisti per importo indicato nel bando di gara.
Minimālās prasības standartiem, kas varētu būt jāizpilda: Come sopra.
III.2.4) Priviliģēto tiesību līgumi (Rezervēti līgumi):
Nē.
III.3) ĪPAŠI NOSACĪJUMI PAKALPOJUMULĪGUMIEM
III.3.1) Pakalpojuma izpildei nepieciešama konkrēta profesionālā kvalifikācija:
III.3.2) Juridiskām personām ir jānorāda par pakalpojumu izpildi atbildīgo darbinieku vārdi un profesionālā kvalifikācija:

IV IEDAĻA: PROCEDŪRA
IV.1) PROCEDŪRAS VEIDS
IV.1.1) Procedūras veids:
Atklāta.
IV.1.2) Ierobežojumi attiecībā uz uzņēmēju skaitu, kurus uzaicinās iesniegt piedāvājumus vai piedalīties:
IV.1.3) Uzņēmēju skaita samazināšana sarunu vai aptaujas laikā:
IV.2) PIEŠĶIRŠANAS KRITĒRIJI
IV.2.1) Piešķiršanas kritēriji:
Piedāvājums ar viszemāko cenu
IV.2.2) Tiks piemērota elektroniskā izsole:
Nē.
IV.3) ADMINISTRATĪVĀ INFORMĀCIJA
IV.3.1) Identifikācijas numurs, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde:
appalti nn. 98-99-100-101-102-103-104-105-106-107/2008.
IV.3.2) Iepriekšēja(-as) publikācija(-as) par šo pašu līgumu:
Nē.
IV.3.3) Nosacījumi, lai saņemtu specifikācijas un papildu dokumentāciju vai aprakstošo dokumentu:
Termiņš dokumentu pieprasījumu saņemšanai vai piekļuvei dokumentiem: 10.2.2009 - 12:00.
Dokumentus izsniedz par samaksu: nē
IV.3.4) Termiņš piedāvājumu vai dalības pieteikumu saņemšanai:
10.2.2009 - 12:00.
IV.3.5) Dalības vai piedāvājumu iesniegšanas uzaicinājumu nosūtīšanas datums atlasītajiem kandidātiem:
IV.3.6) Valoda(-s), kuru(-as) var izmantot piedāvājumā vai dalības pieteikumā:
Itāļu.
IV.3.7) Minimālais laika posms, kura laikā pretendentam jāuztur piedāvājums:
Darbības laiks dienās: 180 (no piedāvājuma saņemšanai noteiktā datuma)
IV.3.8) Nosacījumi piedāvājumu atvēršanai:
Datums: 11.2.2009 - 09:30.
Vieta: Comune di Milano - via Pirelli 39 - 20124 Milano - Sala Appalti - 11° piano.
Personas, kurām ir atļauts piedalīties piedāvājumu atvēršanā: jā.
Seduta pubblica aperta a tutti.

VI IEDAĻA: PAPILDU INFORMĀCIJA
VI.1) ŠIS IR KĀRTĒJAIS IEPIRKUMS:
Nē.
VI.2) LĪGUMS IR SAISTĪTS AR PROJEKTU UN/VAI PROGRAMMU, KO FINANSĒ KOPIENAS FONDI:
Nē.
VI.3) PAPILDU INFORMĀCIJA:
La data indicata al punto II.3) (durata dell'appalto o termine di esecuzione) come data di inizio lavori è da considerare data presunta di consegna dei lavori. Gli appalti 104/2008 e 105/2008 sono appalti misti di lavori e servizi.
VI.4) PĀRSŪDZĪBAS PROCEDŪRAS
VI.4.1) Struktūra, kas atbildīga par pārsūdzības procedūrām:

T.A.R. per la Lombardia di Milano, Via Conservatorio, 13, I-20122 Milano.
VI.4.2) Pārsūdzību iesniegšana:
Precīza informācija par termiņu(-iem), lai iesniegtu pārsūdzību: I ricorsi avverso il presente bando di gara possono essere notificati alla stazione appaltante entro 60 gg dalla data di pubblicazione. Avverso alle eventuali esclusioni conseguenti all'applicazione del bando di gara, il ricorso potrà essere notificato entro 60 gg. dalla data effettiva conoscenza dell'esclusione dalla gara d'appalto.
VI.4.3) Iestādes, kur var saņemt informāciju par pārsūdzību iesniegšanu:
VI.5) ŠĀ PAZIŅOJUMA NOSŪTĪŠANAS DATUMS:
30.12.2008.

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.