Iedzīvotāju interese par Dienvidu tilta projekta sabiedrisko apspriešanu nav liela
Dienvidu tilta celtniecības sarkano līniju korekcijas projekta sabiedriskajā apspriešanā piedalījies neliels skaits rīdzinieku, aģentūru LETA informēja apspriedes rīkotāja - SIA "Nams" direktors Māris Malahovskis.
Dienvidu tilta celtniecības sarkano līniju korekcijas projekta sabiedriskajā apspriešanā piedalījies neliels skaits rīdzinieku, aģentūru LETA informēja apspriedes rīkotāja - SIA "Nams" direktors Māris Malahovskis.
Apspriedē galvenokārt piedalījušies tie iedzīvotāji, kuru nekustamais īpašums atrodas plānotā tilta apkārtnē, teritorijā no Slāvu apļa līdz Bauskas ielai.
Sanāksmes laikā neviens nav iebildis pret izstrādāto sarkano līniju korekcijas projektu, apgalvoja Malahovskis. Lielāka interese izrādīta nevis par sarkano līniju korekciju, bet par paša Dienvidu tilta celtniecību.
Sarkano līniju korekcijas pārsvarā skars Rīgas domes īpašumā esošos zemes gabalus. Vietām būs nepieciešams sarkano līniju zonu paplašināt, bet vietām sašaurināt, skaidroja SIA "Nams" vadītājs.
Kā ziņots, konkursā par Dienvidu tilta pār Daugavu 1.kārtas tehniskā projekta izstrādāšanu un būvniecību uzvarēja pilnsabiedrība "Dienvidu tilts", kuras iesniegtais priekšlikums par tilta celtniecību par 85 119 393 latiem tika atzīts par saimnieciski izdevīgāko Rīgas pilsētai.
Pilnsabiedrībā "Dienvidu tilts" apvienojušās sešas Latvijas kompānijas - AS "BMGS", AS "Latvijas tilti", SIA "Rīgas tilti", SIA "Skonto būve", SIA "Tilts" un SIA "Viadukts". Pilnsabiedrība tika izveidota 2002.gada jūlijā.
Kaspars Martinsons LETA
Copyright © LETA
Apspriedē galvenokārt piedalījušies tie iedzīvotāji, kuru nekustamais īpašums atrodas plānotā tilta apkārtnē, teritorijā no Slāvu apļa līdz Bauskas ielai.
Sanāksmes laikā neviens nav iebildis pret izstrādāto sarkano līniju korekcijas projektu, apgalvoja Malahovskis. Lielāka interese izrādīta nevis par sarkano līniju korekciju, bet par paša Dienvidu tilta celtniecību.
Sarkano līniju korekcijas pārsvarā skars Rīgas domes īpašumā esošos zemes gabalus. Vietām būs nepieciešams sarkano līniju zonu paplašināt, bet vietām sašaurināt, skaidroja SIA "Nams" vadītājs.
Kā ziņots, konkursā par Dienvidu tilta pār Daugavu 1.kārtas tehniskā projekta izstrādāšanu un būvniecību uzvarēja pilnsabiedrība "Dienvidu tilts", kuras iesniegtais priekšlikums par tilta celtniecību par 85 119 393 latiem tika atzīts par saimnieciski izdevīgāko Rīgas pilsētai.
Pilnsabiedrībā "Dienvidu tilts" apvienojušās sešas Latvijas kompānijas - AS "BMGS", AS "Latvijas tilti", SIA "Rīgas tilti", SIA "Skonto būve", SIA "Tilts" un SIA "Viadukts". Pilnsabiedrība tika izveidota 2002.gada jūlijā.
Kaspars Martinsons LETA
Copyright © LETA