Iepazīstinās ar paplašināto tirdzniecības centru "Spice"
Šodien tiks prezentēta tirdzniecības centra "Spice" jaunizbūvētā otrā kārta, aģentūru LETA informēja centra sabiedrisko attiecību pārstāve Elīna Dubava.
Šodien tiks prezentēta tirdzniecības centra "Spice" jaunizbūvētā otrā kārta, aģentūru LETA informēja centra sabiedrisko attiecību pārstāve Elīna Dubava.
Lai plašāk informētu par "Spices" paplašināšanos - investīcijām, centra platību, veikalu skaitu, jaunajiem zīmoliem, īpašo piedāvājumu bērniem un citiem jaunumiem, plkst.11 tirdzniecības centrā notiks preses konference.
Preses konferencē piedalīsies "Spices" direktore Iveta Lāce un "Lido" prezidents Gunārs Ķirsons.
Jau ziņots, ka, pabeidzot rekonstrukcijas otro kārtu, tirdzniecības centrs "Spice" kļūs par trešo lielāko tirdzniecības centru Latvijā.
Pēc rekonstrukcijas "Spices" kopējā platība būs 50 000 kvadrātmetru, tirdzniecības platība - 40 000 kvadrātmetru, bet pie centra būs vieta 1500 automašīnām. Pabeidzot rekonstrukcijas otro kārtu, kopējās investīcijas "Spices" attīstībā sasniegs 30 miljonus eiro (21 miljonu latu).
LETA jau ziņoja, ka tirdzniecības centrs "Spice" pērn strādājis ar 22 miljonu latu apgrozījumu, kas ir par 23% lielāks nekā 2003.gadā.
"Spice" ir Igaunijas būvniecības un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas koncerna "Merko Group" meitas uzņēmums. Savu darbību Latvijā "Spice" sāka 2001.gadā, un patlaban tirdzniecības centram ir vairāk nekā 80 nomnieki.
Lai plašāk informētu par "Spices" paplašināšanos - investīcijām, centra platību, veikalu skaitu, jaunajiem zīmoliem, īpašo piedāvājumu bērniem un citiem jaunumiem, plkst.11 tirdzniecības centrā notiks preses konference.
Preses konferencē piedalīsies "Spices" direktore Iveta Lāce un "Lido" prezidents Gunārs Ķirsons.
Jau ziņots, ka, pabeidzot rekonstrukcijas otro kārtu, tirdzniecības centrs "Spice" kļūs par trešo lielāko tirdzniecības centru Latvijā.
Pēc rekonstrukcijas "Spices" kopējā platība būs 50 000 kvadrātmetru, tirdzniecības platība - 40 000 kvadrātmetru, bet pie centra būs vieta 1500 automašīnām. Pabeidzot rekonstrukcijas otro kārtu, kopējās investīcijas "Spices" attīstībā sasniegs 30 miljonus eiro (21 miljonu latu).
LETA jau ziņoja, ka tirdzniecības centrs "Spice" pērn strādājis ar 22 miljonu latu apgrozījumu, kas ir par 23% lielāks nekā 2003.gadā.
"Spice" ir Igaunijas būvniecības un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas koncerna "Merko Group" meitas uzņēmums. Savu darbību Latvijā "Spice" sāka 2001.gadā, un patlaban tirdzniecības centram ir vairāk nekā 80 nomnieki.