building.lv skaitļos

Lietotāji online0
Aktīvie uzņēmumi19994
Nozares ziņas33035
Īslaicīgs remonts uz tilta pār Mīlgrāvi : building.lv - par būvniecību Latvijā

Īslaicīgs remonts uz tilta pār Mīlgrāvi

Īslaicīgs remonts uz tilta pār Mīlgrāvi

Veicot tilta pār Mīlgrāvi uzturēšanas darbus, konstatēja deformācijas šuves iesēdumu tilta vidū. Apsekošanas rezultātā tika konstatēts, ka iesēdums veidojas tilta laiduma konstrukcijas siju galā betona bojājumu dēļ, kas rada tālākus bojājumus arī deformācijas šuvēs.

autors: Īslaicīgs remonts uz tilta pār Mīlgrāvi
Foto: Īslaicīgs remonts uz tilta pār Mīlgrāvi; autors: Īslaicīgs remonts uz tilta pār Mīlgrāvi
Veicot tilta pār Mīlgrāvi uzturēšanas darbus, konstatēja deformācijas šuves iesēdumu tilta vidū. Apsekošanas rezultātā tika konstatēts, ka iesēdums veidojas tilta laiduma konstrukcijas siju galā betona bojājumu dēļ, kas rada tālākus bojājumus arī deformācijas šuvēs.
Tāpēc pēc Rīgas domes Satiksmes departamenta pasūtījuma SIA "Rīgas tilti" tilta uzturēšanas darbu ietvaros veiks bojāto siju daļu remontu, lai novērstu tālāku bojājumu veidošanos.


Remontdarbi tika veikti nakts laikā, lai pēc iespējas neapgrūtinātu satiksmes plūsmu, prganizējot satiksmi naktī pa vienu braukšanas joslu.

Lai samazinātu transportlīdzekļu dinamisko iedarbību uz betonu tā cietēšanas laikā, līdz 12. augustam dienas laikā uz tilta pār Mīlgrāvi virzienā uz pilsētas centru transportlīdzekļu maksimālais braukšanas ātrums būs noteikts 30 kilometri stundā.

Kā ziņots, 2008. gadā uz tilta pār Mīlgrāvi tika remontētas deformācijas šuves. Taču tilta laiduma konstrukcijas siju remonts nav veikts kopš 2001.gada, un tā garantijas termiņš ir beidzies pirms pieciem gadiem.

Kā norāda Rīgas domes Satiksmes departamenta direktora vietnieks transporta būvju jautājumos Andris Binde, "tilta uzturēšanai labā stāvoklī ir svarīgi laikus novērst ekspluatācijas laikā radušos bojājumus, lai tam pēc iespējas ilgāk nebūtu nepieciešams kapitālais remonts. Īpaši būtiski ir uzturēt labā stāvoklī asfaltbetona segumu un deformācijas šuves, jo tās pasargā no mitruma un sāls tilta pamatkonstrukcijas un to bojājumu rezultātā tilta laiduma konstrukcijas siju gali pastiprināti tiek pakļauti nokrišņu, sāls un satiksmes slodžu iedarbībai".





Informāciju sagatavoja:
Ieva Prauliņa
Rīgas domes Satiksmes departamenta
Komunikācijas nodaļas vadītāja
tel. 67012754, mob. 29373305
e-pasts: Ieva.Praulina@riga.lv

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.