Izmantojot uzticības tālruni, sūdzas par būvniecību Rīgā
Izmantojot Rīgas domes Pilsētas attīstības departamenta bezmaksas uzticības tālruni "800 55 99", Rīgas iedzīvotāji galvenokārt sūdzas par pilsētā notiekošo būvniecību, kā arī izsaka savus komentārus.
Foto: Izmantojot uzticības tālruni, sūdzas par būvniecību Rīgā; autors: Izmantojot uzticības tālruni, sūdzas par būvniecību RīgāIzmantojot Rīgas domes Pilsētas attīstības departamenta bezmaksas uzticības tālruni "800 55 99", Rīgas iedzīvotāji galvenokārt sūdzas par pilsētā notiekošo būvniecību, kā arī izsaka savus komentārus.
Kā aģentūru LETA informēja Pilsētas attīstības departamenta sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāja Dana Hasana, šī tālruņa līnija darbojas jau četrus mēnešus. Šajā laikā saņemts vairāk nekā 250 telefona zvanu, kas ļauj apzināt, kādas problēmas joprojām ir aktuālas būvniecības un pilsētvides sakārtošanā Rīgas pilsētā.
Bez iedzīvotāju komentāriem vai sūdzībām par notiekošajiem būvniecības darbiem tiek uzdoti jautājumi saistībā ar plānošanas un arhitektūras noteikumu izsniegšanu, ieteikumi apmeklētāju pieņemšanas kārtības uzlabošanā.
Daļa saņemto zvanu izskanējuši kā ieteikumi pilsētas labiekārtošanā un attīstībā, tajā skaitā ieteikumi Vecrīgas vai pilsētas mikrorajonu sakārtošanai.
Daļa saņemto zvanu izskan kā sūdzības vai palīgā saucieni, reaģējot uz neskaidrībām dažādu formalitāšu kārtošanā, nesaistīti ar Pilsētas attīstības departamenta darbību vai komentāri par likumdošanā paredzētajām prasībām.
Pilsētas attīstības departaments izvērtēs iespēju, ka, piezvanot pa bezmaksas tālruņa numuru darba laikā, būtu iespējams uzdot jautājumus departamenta speciālistam.
Mārtiņš Kalaus LETA
Copyright © LETA