building.lv skaitļos

Lietotāji online45
Aktīvie uzņēmumi21055
Nozares ziņas33102
Izskatīs iespēju autobusu braukšanas laiku pa Maskavas ielu noteikt īsāku : building.lv - par būvniecību Latvijā

Izskatīs iespēju autobusu braukšanas laiku pa Maskavas ielu noteikt īsāku

Izskatīs iespēju autobusu braukšanas laiku pa Maskavas ielu noteikt īsāku

Pateicoties sabiedriskā transporta joslai Maskavas ielā, pilsētas autobusu kustības grafiku kavējumi šajā Maskavas ielas posmā vairs nav konstatēti un varētu būt iespēja autobusu braukšanas laiku šajā virzienā pat saīsināt – informē Rīgas pašvaldības uzņēmums "Rīgas satiksme".

autors: Izskatīs iespēju autobusu braukšanas laiku pa Maskavas ielu noteikt īsāku
Foto: Izskatīs iespēju autobusu braukšanas laiku pa Maskavas ielu noteikt īsāku; autors: Izskatīs iespēju autobusu braukšanas laiku pa Maskavas ielu noteikt īsāku
Pateicoties sabiedriskā transporta joslai Maskavas ielā, pilsētas autobusu kustības grafiku kavējumi šajā Maskavas ielas posmā vairs nav konstatēti un varētu būt iespēja autobusu braukšanas laiku šajā virzienā pat saīsināt – informē Rīgas pašvaldības uzņēmums "Rīgas satiksme".

"Ja būs iespēja autobusiem šo maršrutu veikt īsākā laikā, tas ietaupīs pasažieru laiku un sniegs iespēju palielināt sabiedriskā transporta kursēšanas precizitāti Maskavas ielā. Sabiedriskā transporta kustības uzlabošana ir ļoti svarīga, lai iedzīvotāji būtu motivēti pilsētā vairāk pārvietoties ar sabiedrisko transportu, nevis automašīnām," saka RP SIA "Rīgas satiksme" valdes priekšsēdētājs Leons Bemhens.

Dati liecina, ka pa sabiedriskā transporta joslu Maskavas ielā vidēji stundā brauc 30 sabiedriskā transporta vienības. Maskavas iela ietilpst gan Rīgas pašvaldības autobusu un mikroautobusu maršrutos, gan reģionālo autobusu un starppilsētu autobusu maršrutos, kas pārvadā iedzīvotājus no Salaspils, Rēzeknes, Daugavpils, Ogres, Jēkabpils, Madonas un daudzām citām Vidzemes un Latgales pilsētām.

Vidēji stundā ar sabiedrisko transportu Maskavas ielā abos virzienos pārvietojas aptuveni 550 iedzīvotāju. Tas ir vairāk nekā iedzīvotāju skaits, kas vidēji stundā pa vienu braukšanas joslu abos virzienos pārvietojas ar automašīnu.

Vidēji rīta un vakara maksimumstundās ar vienu autobusu pārvietojas 43 cilvēki, kopā aizņemot aptuveni 57 kvadrātmetrus ielas platības. Šāds cilvēku skaits vidēji pārvietojas ar 33 automašīnām, kas kopā aizņem 264 kvadrātmetrus ielas platības, veicinot automašīnu sastrēgumu veidošanos.

Tādējādi, braucot ar automašīnu, šāds cilvēku skaits aizņem gandrīz piecas reizes lielāku ielas platību nekā, braucot ar autobusu. Līdz ar to, pat nodrošinot viena un tā paša cilvēku skaita pārvietošanos, uz sabiedriskā transporta joslas satiksme ir brīva, bet uz kopējās satiksmes joslas var veidoties automašīnu sastrēgumi.





Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "heise marketing" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "heise marketing" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.