building.lv skaitļos

Lietotāji online35
Aktīvie uzņēmumi19585
Nozares ziņas33011
Izsludina konkursu Dienvidu tilta trešās kārtas projektēšanai : building.lv - par būvniecību Latvijā

Izsludina konkursu Dienvidu tilta trešās kārtas projektēšanai

Rīgas domes Satiksmes departaments izsludinājis konkursu Dienvidu tilta trešās kārtas būvprojekta izstrādei, liecina Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā publicētais sludinājums. Šajā stadijā iecerēts sakārtot satiksmi posmā no Bauskas ielas līdz Ziepniekkalna ielai.

Rīgas domes Satiksmes departaments izsludinājis konkursu Dienvidu tilta trešās kārtas būvprojekta izstrādei, liecina Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā publicētais sludinājums. Šajā stadijā iecerēts sakārtot satiksmi posmā no Bauskas ielas līdz Ziepniekkalna ielai.

Pretendenti var pieteikties līdz šā gada 14.septembrim Satiksmes departamentā Rīgā, Ģertrūdes ielā 36.

Dienvidu tilta trešā kārta paredz izbūvēt pieslēgumu Dienvidu tiltam no Bauskas ielas līdz Ziepniekkalna ielai, bet nākotnē paredzēts turpināt pieslēguma izbūvi līdz pat Vienības gatvei.

Kā ziņots, Dienvidu tilta otrajā kārtā tiek veikta Slāvu dzelzceļa pārvada rekonstrukcija, kas ir viens no sarežģītākajiem un transporta visvairāk noslogotajiem satiksmes mezgliem Rīgā, un tā kopējās izmaksas ir 313,4 miljoni latu.

Dienvidu tilta otrās kārtas, Slāvu ielas rotācijas trīslīmeņu mezgla būvniecības un dzelzceļa pārvada rekonstrukcijas tiešās būvniecības izmaksas ir 101,3 miljoni latu, neskaitot pievienotās vērtības nodokli (PVN), savukārt 143,15 miljoni paredzēti maksājumiem par finansējuma piesaisti, iepriekš sacīja Rīgas domes Finanšu departamenta biroja vadītājs Andris Konošonoks.

Dienvidu tilta otrā kārta ir nepieciešama, lai tiltu savienotu ar Austrumu maģistrāli, kas pēc divu atlikušo posmu pabeigšanas veidotu ērtu apvedceļu pilsētas centram un savienotu ar Rīgas ostu, tāpēc 2006.gada jūnijā dome nolēma uzdot Satiksmes departamentam sākt tilta otrās kārtas būvniecības sagatavošanu un organizēt atklātu starptautisku konkursu par projektēšanu, būvniecību un finansēšanu.

Dienvidu tilta trases kopējais garums ir 2,5 kilometri, tas turpināsies no Bauskas ielas līdz Slāvu dzelzceļa pārvadam. Dienvidu tilts būs 34,28 metrus plats, 803 metrus garš, ar sešām kustību joslām, pa trim katrā virzienā, kā arī tiks izbūvēta gājēju ietve un veloceliņš abās tilta pusēs. Tiks ierīkoti arī seši piloni ar vantīm koši oranžā krāsā. Projektētais kustības ātrums būs 80 kilometri stundā.

Dienvidu tilta būvniecību sāka 2004.gada novembrī, kad izbūvēja tilta balstus upes krastā. 2005.gada decembrī pabeidza visu desmit tilta balstu izbūvi, bet šogad beidza vienu no svarīgākajiem tilta būvniecības posmiem - metāla laiduma konstrukcijas uzbīdīšanu, savienojot Daugavas krastus.

Tilta pirmās kārtas celtniecības ģenerāluzņēmēja ir AS "Dienvidu tilts". Tajā apvienojušās sešas lielākās Latvijas celtniecības kompānijas, kuras ir specializējušās tiltu izbūvē, - SIA "Skonto būve", AS "Latvijas tilti", AS "BMGS", SIA "Tilts", SIA "Rīgas tilti" un SIA "Viadukts".

Dienvidu tilts ir vērienīgākais, sarežģītākais un lielākais šāds projekts Baltijas valstīs pēdējo 25 gadu laikā.


Banner 280x280

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.