Izsludina konkursu topošā sulu termināļa būvniecībai Ventspilī
Ventspils ostas pārvalde izsludinājusi atklātu konkursu sulu termināļa piestātnes būvniecībai un būvmateriālu piegādei, aģentūra LETA uzzināja pašvaldībā.
Ventspils ostas pārvalde izsludinājusi atklātu konkursu sulu termināļa piestātnes būvniecībai un būvmateriālu piegādei, aģentūra LETA uzzināja pašvaldībā.
Pretendents var iesniegt piedāvājumus līdz 2.oktobrim, kad arī notiks piedāvājuma atvēršana.
Sulu termināla piestātnes būvniecība jāpabeidz līdz nākamā gada 30.aprīlim.
Kā ziņots, SIA "Baltic Juice Terminal" no refrižeratorkuģiem pieņems sulu koncentrātus uzglabāšanai rezervuāros ar kopējo tilpumu 21 000 tonnu un uzpildīšanai autocisternās vai mucās tālākai transportēšanai. Jaunajā terminālī tiks nodarbināti 30 cilvēki, kas strādās maiņās.
SIA "Baltic Juice Terminal" būs vienīgais terminālis koncentrēto sulu pārkraušanai Baltijas ostās, līdzīgi termināļi darbojas tikai Nīderlandē un Beļģijā.
"Baltic Juice Terminal" pamatkapitāls ir 100 000 latu. Telminālis reģistrēts pagājušā gada 8.augustā, tās dibinātāji ir AS "Ventspils tirdzniecības osta" no Latvijas puses, un SIA "Legal Alliance" - kompāniju grupas "Lider" pārstāvis Latvijā - no Krievijas puses.
Krievijas puse kā partnere ar ilggadēju darba pieredzi šajā tirgus segmentā piedalās loģistikas jautājumu regulēšanā un kravu plūsmas nodrošināšanas (minimālajam laika periodam - septiņiem gadiem) jautājumu risināšanā Krievijas un citiem NVS valstu vadošajiem sulu ražotājiem.
Jaunās sabiedrības galvenais uzdevums ir izveidot termināli, kas specializēsies sulu koncentrātu pieņemšanā, glabāšanā, sajaukšanā un nosūtīšanā uz NVS valstīm. Paredzamā termināļa jauda ļaus pārkraut līdz 200 000 tonnu sulu koncentrāta gadā. Vienlaikus terminālī varēs uzglabāt līdz 20 000 tonnu sulu koncentrāta.
Jauno objektu, kura vērtība sasniegs 12 miljonus ASV dolāru (6 936 000 latu), paredzēts uzbūvēt, izmantojot jaunākās tehnoloģijas un Eiropas pieredzi sulu koncentrāta pārkraušanas un glabāšanas jomā, apgalvo projekta autori.
"Baltic Juice Terminal" vadība ir pārliecināta, ka terminālis ļaus vienkāršot loģistiku un samazināt transporta izdevumus kopējo izdevumu struktūrā, salīdzinot ar pašreizējo šādu kravu transportēšanas shēmu caur Rietumeiropas ostām. To nodrošinās neaizsalstošā Ventspils brīvosta.
Pretendents var iesniegt piedāvājumus līdz 2.oktobrim, kad arī notiks piedāvājuma atvēršana.
Sulu termināla piestātnes būvniecība jāpabeidz līdz nākamā gada 30.aprīlim.
Kā ziņots, SIA "Baltic Juice Terminal" no refrižeratorkuģiem pieņems sulu koncentrātus uzglabāšanai rezervuāros ar kopējo tilpumu 21 000 tonnu un uzpildīšanai autocisternās vai mucās tālākai transportēšanai. Jaunajā terminālī tiks nodarbināti 30 cilvēki, kas strādās maiņās.
SIA "Baltic Juice Terminal" būs vienīgais terminālis koncentrēto sulu pārkraušanai Baltijas ostās, līdzīgi termināļi darbojas tikai Nīderlandē un Beļģijā.
"Baltic Juice Terminal" pamatkapitāls ir 100 000 latu. Telminālis reģistrēts pagājušā gada 8.augustā, tās dibinātāji ir AS "Ventspils tirdzniecības osta" no Latvijas puses, un SIA "Legal Alliance" - kompāniju grupas "Lider" pārstāvis Latvijā - no Krievijas puses.
Krievijas puse kā partnere ar ilggadēju darba pieredzi šajā tirgus segmentā piedalās loģistikas jautājumu regulēšanā un kravu plūsmas nodrošināšanas (minimālajam laika periodam - septiņiem gadiem) jautājumu risināšanā Krievijas un citiem NVS valstu vadošajiem sulu ražotājiem.
Jaunās sabiedrības galvenais uzdevums ir izveidot termināli, kas specializēsies sulu koncentrātu pieņemšanā, glabāšanā, sajaukšanā un nosūtīšanā uz NVS valstīm. Paredzamā termināļa jauda ļaus pārkraut līdz 200 000 tonnu sulu koncentrāta gadā. Vienlaikus terminālī varēs uzglabāt līdz 20 000 tonnu sulu koncentrāta.
Jauno objektu, kura vērtība sasniegs 12 miljonus ASV dolāru (6 936 000 latu), paredzēts uzbūvēt, izmantojot jaunākās tehnoloģijas un Eiropas pieredzi sulu koncentrāta pārkraušanas un glabāšanas jomā, apgalvo projekta autori.
"Baltic Juice Terminal" vadība ir pārliecināta, ka terminālis ļaus vienkāršot loģistiku un samazināt transporta izdevumus kopējo izdevumu struktūrā, salīdzinot ar pašreizējo šādu kravu transportēšanas shēmu caur Rietumeiropas ostām. To nodrošinās neaizsalstošā Ventspils brīvosta.