Izsludināts konkurss par Dienvidu tilta būvniecības finansēšanu
Rīgas domes Finanšu departaments izsludinājis konkursu par Dienvidu tilta finansēšanas modeļa izstrādi un būvniecības kreditēšanu, liecina paziņojums Iepirkumu uzraudzības biroja interneta mājas lapā.
Rīgas domes Finanšu departaments izsludinājis konkursu par Dienvidu tilta finansēšanas modeļa izstrādi un būvniecības kreditēšanu, liecina paziņojums Iepirkumu uzraudzības biroja interneta mājas lapā.
Pretendentam jāiesniedz Dienvidu tilta pirmās kārtas tehniskajā projektā paredzēto darbu finansēšanas modelis un jāpiedāvā būvniecībai nepieciešamais finansējums - Ls 82 238 426 - eiro valūtā. Finansējums jāpiesaista darbu izpildītājai - pilnsabiedrībai "Dienvidu tilts".
Paziņojumā noteikts, ka konkursam var pieteikties Latvijā vai ārvalstīs reģistrēta kredītiestāde vai cita finansēšanas institūcija.
Konkursa nosacījumi paredz, ka pretendentam pēdējo trīs gadu laikā jābūt finansējušam vismaz vienu projektu, kura apjoms nav bijis mazāks par Ls 82 238 426 un piedāvātais finansējuma modelis nav radījis parāda saistības pasūtītājam, izņemot norēķinu saistības pret kredīta devēju, kas savukārt nav tikušas klasificētas kā pasūtītāja izsniegta garantija vai galvojums, vai pasūtītāja izsniegts kredīts.
Tāpat iekļauts nosacījums, ka pretendenta gada finanšu vidējam apgrozījumam pēdējo divu gadu laikā jābūt vismaz trīs reizes lielākam par pretendenta piedāvāto paredzamo līgumcenu u.c.
Piedāvājuma nodrošinājuma iemaksa noteikta 50 000 latu, iesniegšanas termiņš - 2005.gada 24.februāris.
Noteikts, ka konkursā uzvarēs piedāvājums par viszemāko cenu.
Līguma izpildes termiņš noteikts 42 mēneši pēc līguma noslēgšanas brīža.
Kā ziņots, kredītu tilta būvniecībai plānots piesaistīt, slēdzot trīspusēju līgumu starp Rīgas domi, pilnsabiedrību "Dienvidu tilts", kurā apvienojušās Latvijas būvkompānijas AS "BMGS", AS "Latvijas tilti", SIA "Rīgas tilti", SIA "Skonto būve", SIA "Tilts" un SIA "Viadukts", un kredītiestādi.
Rīgas dome par Dienvidu tilta celtniecību plāno norēķināties 20-30 gadu laikā, neuzņemoties lielas papildu saistības pilsētas budžetam.
Ja Dienvidu tilta būvniecības kreditētāju nebūtu iespējams atrast, paredzēts arī scenārijs, ka nepabeigto būvi varētu nodot koncesijā.
Pretendentam jāiesniedz Dienvidu tilta pirmās kārtas tehniskajā projektā paredzēto darbu finansēšanas modelis un jāpiedāvā būvniecībai nepieciešamais finansējums - Ls 82 238 426 - eiro valūtā. Finansējums jāpiesaista darbu izpildītājai - pilnsabiedrībai "Dienvidu tilts".
Paziņojumā noteikts, ka konkursam var pieteikties Latvijā vai ārvalstīs reģistrēta kredītiestāde vai cita finansēšanas institūcija.
Konkursa nosacījumi paredz, ka pretendentam pēdējo trīs gadu laikā jābūt finansējušam vismaz vienu projektu, kura apjoms nav bijis mazāks par Ls 82 238 426 un piedāvātais finansējuma modelis nav radījis parāda saistības pasūtītājam, izņemot norēķinu saistības pret kredīta devēju, kas savukārt nav tikušas klasificētas kā pasūtītāja izsniegta garantija vai galvojums, vai pasūtītāja izsniegts kredīts.
Tāpat iekļauts nosacījums, ka pretendenta gada finanšu vidējam apgrozījumam pēdējo divu gadu laikā jābūt vismaz trīs reizes lielākam par pretendenta piedāvāto paredzamo līgumcenu u.c.
Piedāvājuma nodrošinājuma iemaksa noteikta 50 000 latu, iesniegšanas termiņš - 2005.gada 24.februāris.
Noteikts, ka konkursā uzvarēs piedāvājums par viszemāko cenu.
Līguma izpildes termiņš noteikts 42 mēneši pēc līguma noslēgšanas brīža.
Kā ziņots, kredītu tilta būvniecībai plānots piesaistīt, slēdzot trīspusēju līgumu starp Rīgas domi, pilnsabiedrību "Dienvidu tilts", kurā apvienojušās Latvijas būvkompānijas AS "BMGS", AS "Latvijas tilti", SIA "Rīgas tilti", SIA "Skonto būve", SIA "Tilts" un SIA "Viadukts", un kredītiestādi.
Rīgas dome par Dienvidu tilta celtniecību plāno norēķināties 20-30 gadu laikā, neuzņemoties lielas papildu saistības pilsētas budžetam.
Ja Dienvidu tilta būvniecības kreditētāju nebūtu iespējams atrast, paredzēts arī scenārijs, ka nepabeigto būvi varētu nodot koncesijā.