Izstādes "Māja 2" priekšvakarā veicām aptauju, kuru veidoja 3 jautājumi.
Lai aptauja būtu daudzveidīgāka, centāmies neizvēlēties vairāk par vienu kompāniju no katras nozares.
Izstādes
"Māja 2" priekšvakarā veicām aptauju, kuru veidoja 3 jautājumi:
-
Kāpēc piedalāties izstādē, un ko cerat iegūt no tās?
-
Kas būs tas īpašais produkts, ar ko centīsieties piesaistīt potenciālo klientu uzmanību?
-
Vai arī turpmāk plānojat piedalīties būvniecības nozares izstādēs?
Lai
aptauja būtu daudzveidīgāka, centāmies neizvēlēties vairāk par vienu kompāniju
no katras nozares, un lūk, kādu ainu ieguvām:
SIA
"Andris", Oskars Bajārs
1."Pirmkārt
jau tā ir prestiža lieta. Otrkārt, vēlamies atgādināt par sevi, bet treškārt,
- piesaistīt jaunus klientus".
2."Logu
un durvju siltināšanas pakalpojums. Pavasara izstādē savukārt virzām māju
siltināšanu, ko tagad nevar veikt."
3.
Protams turpināsim.
SIA
"Agni salons", Iveta Radziņa
1."No
izstādēm parasti iegūstam ļoti jaukus pasūtījumus, tas arī ir primārais,
kāpēc piedalāmies."
2.
"Būs mums viens jaunums, bet, lai tas paliek noslēpumā."
3.
"Jā, noteikti!"
SIA
"Garten", Ansis Birznieks
1.
"Jaunus klientus."
2."Tas
būs speciāls piedāvājums dārza ierīkošanas projekta jomā."
3."Jā!"
SIA
"Via Teh", Ričards Batarags
1."Atgādināt
par sevi. Startējam ar ļoti minimālu programmu - tornis, četri plakāti un
viss!"
2.
"Nekā īpaša, tātad nebūs."
3.
"Pavasarī, noteikti! Un tur gan būs, ko redzēt!"
SIA
"Villa", Katrīna Rudusāne
1."Publicitāti,
popularitāti, daudz klientu."
2."BOSS
iekrāvējs".
3."Protams!"
SIA
"Grupa Jāņa sēta", Juris Poļakovs
1."Piedalāmies
būvniecības izstādēs ar mērķi parādīt savu produkciju un lauzt priekšstatu,
ka mūsu kompānija darbojas tikai karšu jomā, jo tagad ceļam arī koka mājas."
2."Izstādē
būs aplūkojami mūsu pirts un mēbeļu paraugi."
3."Jā!"
"Hanzas
krāsu tirgus", Ilze Lindberga
1."Piedalīšanās
izstādē mums pamatā mērķēta uz atgādināšanu par sevi un produktiem, ko
pārstāvam, pirmkārt jau, Leyland krāsām".
2."Mūsu
stenda apmeklētāji saņems žetonu, kas ļaus līdz novembra vidum
"Hanzas krāsu tirgū" iepirkties ar 10% atlaidi."
3."Domāju,
ka jā, jo tas ir visnotaļ efektīvs veids, kā popularizēt savu kompāniju un
iepazīt savus potenciālos klientus, kā arī nozari kopumā".
SIA
"Moduls Rīga", Irina Koroļova
1."Popularitāti,
klientu plūsmu. Piedalīšanās izstādēs ir efektīvs reklāmas veids.
".
2."Ar
savu produktu kvalitāti, jo pārdodam ekskluzīvus gaismekļus. Turklāt Mājā
2 centīsimies parādīt, ka neesam tikai gaismekļu tirgotāji, jo rādīsim
arī būvniecības objektus, ventilācijas un kondicionēšanas iekārtas, automātiku
u.c.".
3."Pagaidām,
jā."
AS
"BKD", Māris Freimanis un Agnis Hofmanis
1.,2."Gribam
iepazīstināt jaunu klientu loku ar Latvijā vēl maz zināmu produktu - Building
Management System - mājas kontroles sistēmu, kas nodrošina visu procesu
ēkā vadīšanu."
3."Domāju,
ka jā."
SIA
"Stats", Ainārs Šteins
1."Atrast
jaunus klientus, bet pastāvīgajiem pateikt, ka viņi ir vislabākie."
2."Akcentēsim
vienu no mūsu apakšuzņēmumiem, kas nodarbojas ar būvniecību. Mums ir, ar
ko izcelties!"
3."Kamēr
būs nepieciešams, mēs to darīsim."
SIA
"Parketa centrs", Vents Raģis
1."Parādīt
sevi un piesaistīt jaunus klientus".
2."Mūsu
jaunajiem klientiem piedāvāsim ļoti pievilcīgu cenu laminētajam
parketam."
3."Protams,
arī turpmāk to darīsim, jo saņemam labu atdevi."
SIA
"Komunāltehnika", Edvīns Strods
1.,
2. "Mums parādījusies jauna produkciju, ko vēlamies prezentēt. Runa ir
par miniekskavatoriem un kompaktiekrāvējiem".
3."Par
citām izstādēm grūti teikt, bet "Mājās" piedalāmies regulāri
un turpināsim to darīt."
AS
"Pirmā banka", Edmunds Barkāns
1."Piedalāmies,
lai iegūtu jaunus kontaktus, parādītu mūsu produktus."
2."Hipotekārais
kredīts un mūsu jaunums - kredīts pret nekustamā īpašuma ķīlu. Ja tiek
ņemts kredīts, parasti jāatmaksā gan kredīta pamatsumma, gan procenti. Izstādē
slēdzot līgumu būs jāmaksā tikai procenti un termiņa beigās varēs izvēlēties,
vai pagarināt kredītu, vai sākt atmaksāt to."
3."Grūti
tagad atbildēt."
Juris Rudens
www.building.lv