Jauna tilta pār Daugavu Jēkabpilī būvniecības izpēte izmaksās Ls 139 000
Izpētes darbus veiks AS "Ceļuprojekts", kas atzīta par uzvarētāju LVC izsludinātajā konkursā par Latgales autoceļa posma Pļaviņas-Jēkabpils un jauna Daugavas šķērsojuma iespējamības izpēti.
Lai izvērtētu iespēju Jēkabpilī uzbūvēt jaunu tiltu pār Daugavu vai paplašināt jau esošo, VAS "Latvijas valsts ceļi" (LVC) būs vajadzīgi 139 000 latu, liecina Iepirkumu uzraudzības biroja informācija.
Izpētes darbus veiks AS "Ceļuprojekts", kas atzīta par uzvarētāju LVC izsludinātajā konkursā par Latgales autoceļa posma Pļaviņas-Jēkabpils un jauna Daugavas šķērsojuma iespējamības izpēti.
Kopumā bija saņemto trīs piedāvājumi.
Kā aģentūrai LETA iepriekš skaidroja LVC Tehniskās pārvaldes direktors Valdis Laukšteins, pieaugot satiksmes intensitātei, pēc vairākiem gadiem tagadējā tilta caurlaides spēja nebūs pietiekama, tādēļ nepieciešams izvērtēt iespēju to palielināt.
"Ceļuprojektam" būs jāpiedāvā vairāki apvedceļa trases un iespējamo tiltu varianti, kā arī jānodrošina ietekmes uz vidi novērtējums un ieceres publiskā apspriešana.
Kā sacīja Laukšteins, patlaban projekta būvniecībai līdzekļi nav paredzēti, tomēr izpēte nepieciešama, lai, veicot teritoriālo plānojumu, iezīmētu teritoriju, kur perspektīvā varētu būt šķērsojums.
Viņš prognozēja, ka pirmo ziņojumu konkursa uzvarētājs varēs sniegt nākamā gada februārī vai martā. Galīgais lēmums par labāko variantu būs jāpieņem pašvaldībai.
Šis projekts ir saistīts ar izbūvētā Latgales autoceļa ieslēgšanu esošajā maršrutu tīklā. Lai to izdarītu, nepieciešams izbūvēt jaunu autoceļa posmu Krape-Koknese ar pieslēgumu Koknesē autoceļam A6 Rīga-Daugavpils, savukārt perspektīvā ir paredzams ceļa turpinājums līdz Pļaviņām.
Izpētes darbus veiks AS "Ceļuprojekts", kas atzīta par uzvarētāju LVC izsludinātajā konkursā par Latgales autoceļa posma Pļaviņas-Jēkabpils un jauna Daugavas šķērsojuma iespējamības izpēti.
Kopumā bija saņemto trīs piedāvājumi.
Kā aģentūrai LETA iepriekš skaidroja LVC Tehniskās pārvaldes direktors Valdis Laukšteins, pieaugot satiksmes intensitātei, pēc vairākiem gadiem tagadējā tilta caurlaides spēja nebūs pietiekama, tādēļ nepieciešams izvērtēt iespēju to palielināt.
"Ceļuprojektam" būs jāpiedāvā vairāki apvedceļa trases un iespējamo tiltu varianti, kā arī jānodrošina ietekmes uz vidi novērtējums un ieceres publiskā apspriešana.
Kā sacīja Laukšteins, patlaban projekta būvniecībai līdzekļi nav paredzēti, tomēr izpēte nepieciešama, lai, veicot teritoriālo plānojumu, iezīmētu teritoriju, kur perspektīvā varētu būt šķērsojums.
Viņš prognozēja, ka pirmo ziņojumu konkursa uzvarētājs varēs sniegt nākamā gada februārī vai martā. Galīgais lēmums par labāko variantu būs jāpieņem pašvaldībai.
Šis projekts ir saistīts ar izbūvētā Latgales autoceļa ieslēgšanu esošajā maršrutu tīklā. Lai to izdarītu, nepieciešams izbūvēt jaunu autoceļa posmu Krape-Koknese ar pieslēgumu Koknesē autoceļam A6 Rīga-Daugavpils, savukārt perspektīvā ir paredzams ceļa turpinājums līdz Pļaviņām.