Jaunās piestātnes būvniecību Salacgrīvas ostā iecerēts beigt oktobra vidū
Salacas kreisā krasta jaunās piestātnes nr.1 izbūvi iecerēts pabeigt oktobra vidū, aģentūru LETA informēja Salacgrīvas ostas pārvaldnieks Ivo Īstenais.
Salacas kreisā krasta jaunās piestātnes nr.1 izbūvi iecerēts pabeigt oktobra vidū, aģentūru LETA informēja Salacgrīvas ostas pārvaldnieks Ivo Īstenais.
Īstenais norādīja, ka līgumi par darbu veikšanu noslēgti jūnijā, bet reāli būvniecības darbi sākušies tikai jūlija sākumā.
LETA jau ziņoja, ka maijā noslēdzās Salacgrīvas ostas pārvaldes rīkotā sarunu procedūra ar septiņām firmām, lai izvēlētos, kura no tām būvēs ostas jauno piestātni, un par uzvarētāju tika pasludināta AS "BMGS".
Jau ziņots, ka iepriekš beidzās pieteikumu iesniegšanas termiņš Salacgrīvas ostas Salacas kreisā krasta piestātnes nr.1 rekonstrukcijai, bet, tā kā firmas par rekonstrukciju prasījušas pārāk lielu naudu, konkursu nolēma atcelt un tika sākta sarunu procedūra.
BMGS piedāvājusi piestātni izbūvēt par viszemāko cenu - 335 127 latiem, kas bijis par apmēram 100 000 latu mazāk, nekā firma piedāvājusi iepriekš. Konkursā dažas firmas sākumā piedāvājušas darbus veikt par 750 000 latu, bet lētākais piedāvājums bijis vairāk par 400 000 latu.
Salacas kreisā krasta piestātnes rekonstrukcija faktiski nozīmē jaunas piestātnes izbūvi. Iecerēts, ka pie jaunās piestātnes varēs pārkraut kuģus ar beramkravām, īpaši koncentrējoties uz kūdru.
Piestātnes celtniecībai paredzēts izmantot pērn ņemto, valsts galvoto kredītu no "Pirmās bankas" Ls 1 086 000 apmērā, kas tika izmantots arī ostas kanāla padziļināšanai.
Īstenais atzina, ka pašlaik ostai ir ļoti mazs kravu apgrozījums, ko lielā mērā iecerēts uzlabot tieši līdz ar jaunās piestātnes izbūvi. Kopš jūnija ostā ienākot kuģi ar 5 metru un lielāku iegrimi, tomēr papīrmalkas tirgus parasti tiekot sadalīts iepriekšējā gada rudenī vai ziemā.
Salacgrīvas osta savu vietu papīrmalkas transportēšanas tirgū cer atgūt nākamajā gadā, uzsvēra Īstenais.
Mārcis Krastiņš LETA
Copyright © LETA
Īstenais norādīja, ka līgumi par darbu veikšanu noslēgti jūnijā, bet reāli būvniecības darbi sākušies tikai jūlija sākumā.
LETA jau ziņoja, ka maijā noslēdzās Salacgrīvas ostas pārvaldes rīkotā sarunu procedūra ar septiņām firmām, lai izvēlētos, kura no tām būvēs ostas jauno piestātni, un par uzvarētāju tika pasludināta AS "BMGS".
Jau ziņots, ka iepriekš beidzās pieteikumu iesniegšanas termiņš Salacgrīvas ostas Salacas kreisā krasta piestātnes nr.1 rekonstrukcijai, bet, tā kā firmas par rekonstrukciju prasījušas pārāk lielu naudu, konkursu nolēma atcelt un tika sākta sarunu procedūra.
BMGS piedāvājusi piestātni izbūvēt par viszemāko cenu - 335 127 latiem, kas bijis par apmēram 100 000 latu mazāk, nekā firma piedāvājusi iepriekš. Konkursā dažas firmas sākumā piedāvājušas darbus veikt par 750 000 latu, bet lētākais piedāvājums bijis vairāk par 400 000 latu.
Salacas kreisā krasta piestātnes rekonstrukcija faktiski nozīmē jaunas piestātnes izbūvi. Iecerēts, ka pie jaunās piestātnes varēs pārkraut kuģus ar beramkravām, īpaši koncentrējoties uz kūdru.
Piestātnes celtniecībai paredzēts izmantot pērn ņemto, valsts galvoto kredītu no "Pirmās bankas" Ls 1 086 000 apmērā, kas tika izmantots arī ostas kanāla padziļināšanai.
Īstenais atzina, ka pašlaik ostai ir ļoti mazs kravu apgrozījums, ko lielā mērā iecerēts uzlabot tieši līdz ar jaunās piestātnes izbūvi. Kopš jūnija ostā ienākot kuģi ar 5 metru un lielāku iegrimi, tomēr papīrmalkas tirgus parasti tiekot sadalīts iepriekšējā gada rudenī vai ziemā.
Salacgrīvas osta savu vietu papīrmalkas transportēšanas tirgū cer atgūt nākamajā gadā, uzsvēra Īstenais.
Mārcis Krastiņš LETA
Copyright © LETA