Jaunums, kas palīdzēs atdzīvināt nelielo projektu attīstītāju biznesu
Nav noslēpums, ka nelielo projektu attīstītājiem reklāmai atvēlētais budžets ir krietni mazāks nekā lielo vai pat vidējo projektu attīstītājiem.
Nav noslēpums, ka nelielo projektu attīstītājiem reklāmai atvēlētais budžets ir krietni mazāks nekā lielo vai pat vidējo projektu attīstītājiem. Līdz ar to, viņiem ir grūtāk izstrādāt kvalitatīvu reklāmu un piesaistīt mērķauditorijas uzmanību, kā arī izcelties uz pārējo projektu fona. Rezultātā, ir arī grūtāk pārdot dzīvokļus. Lai attīstītāji varētu pārvarēt iepriekš minētās grūtības, uzņēmums BaltHaus ir izstrādājis programmu BH Alliance™, kuras galvenais uzdevums ir palielināt nelielo projektu potenciālo pircēju plūsmu, praktiski nemainot attīstītāja reklāmas izmaksas.
‘Daudzi attīstītāji ir sapratuši, ka laikā, kad pārdevēja tirgus ir kļuvis par pircēja tirgu un piedāvāto dzīvokļu skaits ir būtiski pieaudzis, projekta reklāmas izvietošana pāris specializētos preses izdevumos vai interneta portālos vairs nenodrošina vēlamo rezultātu. Ja lielo un vidējo projektu attīstītāji var palielināt potenciālo pircēju plūsmu, palielinot reklāmas budžetu, tad nelielo projektu attīstītājiem, lielākoties, nav iespēju piesaistīt papildus naudas līdzekļus. Līdz ar to uzņēmuma BaltHaus struktūrvienība BH Consulting™ ir atradusi veidu kā palielināt potenciālo pircēju plūsmu nelieliem projektiem, praktiski nemainot attīstītāja reklāmas budžetu’, tā SIA BaltHaus mārketinga nodaļas direktors Sergejs Volvenkins.
Programmas BH Alliance™ darbības princips
Analizējot projektus, kur ir neliels dzīvokļu skaits, var atrast gan kopīgas, gan atšķirīgas iezīmes. Katram no tiem ir savas priekšrocības un unikālas īpašības, līdz ar to – savs pircējs. Tāpat daudziem nelieliem projektiem ir līdzīga mērķauditorija, kas sakrīt pēc tādiem raksturlielumiem, kā mājsaimniecības ienākumi, vecums, dzimums, dzīvesvieta, izglītība un nodarbošanās. Programmas BH Alliance™ ietvaros uzņēmums BaltHaus piedāvā apvienot tos nelielos projektus, kuriem ir līdzīga mērķauditorija, lai izveidotu vienotu un "caurspīdīgu" reklāmas budžetu, kurā katrs attīstītājs ieguldīs vienādu naudas līdzekļu apjomu. Rezultātā gan centrālajos, gan specializētajos masu informācijas līdzekļos tiks uzsākta projektu vienota reklāmas kampaņa.
Tā kā katrs projekts ir unikāls, tad viņu piedalīšanās vienā programmā nepalielinās savstarpējo konkurenci, gluži otrādi, tas tikai vairāk piesaistīs mērķauditorijas uzmanību. Nelielu projektu apvienošana un vienota reklāmas kampaņa veidos sinerģijas efektu, kad ar kopīgiem spēkiem tiks piesaistīts lielāks potenciālo pircēju skaits, nekā, ja katrs attīstītājs reklamētu savu projektu atsevišķi. Šādā veidā līdzīga mērķauditorija kalpos par priekšrocību, kas ļauj efektīvi realizēt minēto programmu. Uzņēmuma BaltHaus atbildības sfēra ir procesu organizācija, reklāmas ziņojuma un media plāna profesionāla izstrāde, kā arī īstenotās programmas efektivitātes analīze.
Līdzīga biznesa modeļa praktiskais darbības piemērs
Programma BH Alliance™ ir jauns un inovatīvs risinājums nekustamā īpašuma tirgū. Ja aplūkojam uzņēmumu darbību citās sfērās, kas arī ir saistītas ar tirdzniecību, tad ir redzams, ka līdzīgi biznesa modeļi veiksmīgi strādā jau vairākus gadus. Kā piemērus var minēt tirdzniecības centrus, supermārketus un auto tirdzniecības vietas, kur vienuviet atrodas konkurējoši uzņēmumi un viņu piedāvātie produkti. Kāpēc tas tā ir? Atbilde ir vienkārša - plašas izvēles iespējas un vienota reklāmas kampaņa. Piemēram, supermārkets piesaista krietni vairāk pircēju nekā neliels veikals. Spēja nodrošināt pastāvīgu potenciālu pircēju plūsmu veicina šī biznesa modeļa popularitāti un pievilcību pārdevēju vidū.
Dalības maksa programmā BH Alliance™
Pēc BH Consulting™ speciālistu aprēķiniem projekta standartveida virzīšanas metodes – viens līdz divi baneri specializētos portālos un daži reklāmas moduļi specializētā presē – nelielu projektu attīstītājam izmaksā kā minimums 300 – 400 Ls mēnesī. Savukārt, inovatīvais pārdošanas instruments, programma BH Alliance™, paredz kopējā reklāmas budžeta palielināšanu vismaz 10 reizes, kur katra attīstītāja iemaksa nebūs lielāka par iepriekšējiem reklāmas izdevumiem un sastādīs aptuveni 400 Ls mēnesī.
Priekšrocības, ko attīstītājs iegūst, piedaloties programmā BH Alliance™
1.Lielāks reklāmas budžets un vienota reklāmas kampaņa būtiski palielinās to potenciālo pircēju skaitu, kas interesēsies par attīstītāja projektu.
2.Programma ļaus projektiem izcelties uz pārējo fona. Ja cilvēks plāno iegādāties dzīvokli nelielā projektā, tad viņš zinās kur vispirms meklēt informāciju.
3.Reklāmas sludinājums ir vērsts tieši uz projekta mērķauditoriju, kas garantē kontaktu kvalitāti.
4.Attīstītāja reklāmas izmaksas praktiski nemainās un paliek iepriekšējā līmenī (aptuveni 400 Ls mēnesī).
5.Piedalīšanās programmā var gan aizvietot projekta standartveida virzīšanas metodes, gan kalpot kā papildus pārdošanas instruments.
Ņemot vērā pašreizējo tirgus situāciju uzņēmums BaltHaus saprot, ka ar BH Alliance™ programmas palīdzību uzreiz nebūs iespējams pārdod visus dzīvokļus. Šāda tirgus aktivitāte ir beigusies un attīstītājam ir jārēķinās ar to. Programmas galvenais uzdevums ir potenciālo pircēju uzmanības piesaistīšana tiem projektiem, kas piedalās programmā. Ar BH Alliance™ palīdzību konkrētie projekti izcelsies no kopējā piedāvājuma un attīstītājs atradīsies pastāvīgā kontaktā ar potenciāliem pircējiem, kas parasti ir viens solis līdz darījumam. Jāatzīmē, ka vienotās reklāmas kampaņas pirmo vilni BH Consulting™ speciālisti plāno veikt šā gada vasaras beigās/rudens sākumā.
Lai piedalītos BH Alliance™ programmā, projektā ir jābūt ne vairāk kā 20 dzīvokļu
SIA BaltHaus
Dibināšanas gads – 2000
Darbinieku skaits – 16
Asociācijas – LANĪDA, FIABCI biedrs
Darbības sfēras:
augstas kvalitātes nekustamā īpašuma pakalpojumi,
konsaltings analītikas un mārketinga jomā
Programmu izstrādāja SIA BaltHaus struktūrvienība BH Consulting™
Kontaktpersona – SIA BaltHaus mārketinga nodaļas direktors Sergejs Volvenkins,
tālr.: 67 164 500, mob.: 29 435 194
‘Daudzi attīstītāji ir sapratuši, ka laikā, kad pārdevēja tirgus ir kļuvis par pircēja tirgu un piedāvāto dzīvokļu skaits ir būtiski pieaudzis, projekta reklāmas izvietošana pāris specializētos preses izdevumos vai interneta portālos vairs nenodrošina vēlamo rezultātu. Ja lielo un vidējo projektu attīstītāji var palielināt potenciālo pircēju plūsmu, palielinot reklāmas budžetu, tad nelielo projektu attīstītājiem, lielākoties, nav iespēju piesaistīt papildus naudas līdzekļus. Līdz ar to uzņēmuma BaltHaus struktūrvienība BH Consulting™ ir atradusi veidu kā palielināt potenciālo pircēju plūsmu nelieliem projektiem, praktiski nemainot attīstītāja reklāmas budžetu’, tā SIA BaltHaus mārketinga nodaļas direktors Sergejs Volvenkins.
Programmas BH Alliance™ darbības princips
Analizējot projektus, kur ir neliels dzīvokļu skaits, var atrast gan kopīgas, gan atšķirīgas iezīmes. Katram no tiem ir savas priekšrocības un unikālas īpašības, līdz ar to – savs pircējs. Tāpat daudziem nelieliem projektiem ir līdzīga mērķauditorija, kas sakrīt pēc tādiem raksturlielumiem, kā mājsaimniecības ienākumi, vecums, dzimums, dzīvesvieta, izglītība un nodarbošanās. Programmas BH Alliance™ ietvaros uzņēmums BaltHaus piedāvā apvienot tos nelielos projektus, kuriem ir līdzīga mērķauditorija, lai izveidotu vienotu un "caurspīdīgu" reklāmas budžetu, kurā katrs attīstītājs ieguldīs vienādu naudas līdzekļu apjomu. Rezultātā gan centrālajos, gan specializētajos masu informācijas līdzekļos tiks uzsākta projektu vienota reklāmas kampaņa.
Tā kā katrs projekts ir unikāls, tad viņu piedalīšanās vienā programmā nepalielinās savstarpējo konkurenci, gluži otrādi, tas tikai vairāk piesaistīs mērķauditorijas uzmanību. Nelielu projektu apvienošana un vienota reklāmas kampaņa veidos sinerģijas efektu, kad ar kopīgiem spēkiem tiks piesaistīts lielāks potenciālo pircēju skaits, nekā, ja katrs attīstītājs reklamētu savu projektu atsevišķi. Šādā veidā līdzīga mērķauditorija kalpos par priekšrocību, kas ļauj efektīvi realizēt minēto programmu. Uzņēmuma BaltHaus atbildības sfēra ir procesu organizācija, reklāmas ziņojuma un media plāna profesionāla izstrāde, kā arī īstenotās programmas efektivitātes analīze.
Līdzīga biznesa modeļa praktiskais darbības piemērs
Programma BH Alliance™ ir jauns un inovatīvs risinājums nekustamā īpašuma tirgū. Ja aplūkojam uzņēmumu darbību citās sfērās, kas arī ir saistītas ar tirdzniecību, tad ir redzams, ka līdzīgi biznesa modeļi veiksmīgi strādā jau vairākus gadus. Kā piemērus var minēt tirdzniecības centrus, supermārketus un auto tirdzniecības vietas, kur vienuviet atrodas konkurējoši uzņēmumi un viņu piedāvātie produkti. Kāpēc tas tā ir? Atbilde ir vienkārša - plašas izvēles iespējas un vienota reklāmas kampaņa. Piemēram, supermārkets piesaista krietni vairāk pircēju nekā neliels veikals. Spēja nodrošināt pastāvīgu potenciālu pircēju plūsmu veicina šī biznesa modeļa popularitāti un pievilcību pārdevēju vidū.
Dalības maksa programmā BH Alliance™
Pēc BH Consulting™ speciālistu aprēķiniem projekta standartveida virzīšanas metodes – viens līdz divi baneri specializētos portālos un daži reklāmas moduļi specializētā presē – nelielu projektu attīstītājam izmaksā kā minimums 300 – 400 Ls mēnesī. Savukārt, inovatīvais pārdošanas instruments, programma BH Alliance™, paredz kopējā reklāmas budžeta palielināšanu vismaz 10 reizes, kur katra attīstītāja iemaksa nebūs lielāka par iepriekšējiem reklāmas izdevumiem un sastādīs aptuveni 400 Ls mēnesī.
Priekšrocības, ko attīstītājs iegūst, piedaloties programmā BH Alliance™
1.Lielāks reklāmas budžets un vienota reklāmas kampaņa būtiski palielinās to potenciālo pircēju skaitu, kas interesēsies par attīstītāja projektu.
2.Programma ļaus projektiem izcelties uz pārējo fona. Ja cilvēks plāno iegādāties dzīvokli nelielā projektā, tad viņš zinās kur vispirms meklēt informāciju.
3.Reklāmas sludinājums ir vērsts tieši uz projekta mērķauditoriju, kas garantē kontaktu kvalitāti.
4.Attīstītāja reklāmas izmaksas praktiski nemainās un paliek iepriekšējā līmenī (aptuveni 400 Ls mēnesī).
5.Piedalīšanās programmā var gan aizvietot projekta standartveida virzīšanas metodes, gan kalpot kā papildus pārdošanas instruments.
Ņemot vērā pašreizējo tirgus situāciju uzņēmums BaltHaus saprot, ka ar BH Alliance™ programmas palīdzību uzreiz nebūs iespējams pārdod visus dzīvokļus. Šāda tirgus aktivitāte ir beigusies un attīstītājam ir jārēķinās ar to. Programmas galvenais uzdevums ir potenciālo pircēju uzmanības piesaistīšana tiem projektiem, kas piedalās programmā. Ar BH Alliance™ palīdzību konkrētie projekti izcelsies no kopējā piedāvājuma un attīstītājs atradīsies pastāvīgā kontaktā ar potenciāliem pircējiem, kas parasti ir viens solis līdz darījumam. Jāatzīmē, ka vienotās reklāmas kampaņas pirmo vilni BH Consulting™ speciālisti plāno veikt šā gada vasaras beigās/rudens sākumā.
Lai piedalītos BH Alliance™ programmā, projektā ir jābūt ne vairāk kā 20 dzīvokļu
SIA BaltHaus
Dibināšanas gads – 2000
Darbinieku skaits – 16
Asociācijas – LANĪDA, FIABCI biedrs
Darbības sfēras:
augstas kvalitātes nekustamā īpašuma pakalpojumi,
konsaltings analītikas un mārketinga jomā
Programmu izstrādāja SIA BaltHaus struktūrvienība BH Consulting™
Kontaktpersona – SIA BaltHaus mārketinga nodaļas direktors Sergejs Volvenkins,
tālr.: 67 164 500, mob.: 29 435 194