"K-Rautas" kopējais tirdzniecības apjoms šā gada pirmajos deviņos mēnešos samazinājies par 10%
Būvmateriālu veikalu "K-Rauta" kopējais tirdzniecības apjoms šā gada deviņos mēnešos, salīdzinot ar pērnā gada attiecīgo laika posmu, samazinājies par 10%, aģentūrai BNS pastāstīja "Rautakesko" klientu servisa un komunikāciju vadītāja Ieva Zlaugotne.
Būvmateriālu veikalu "K-Rauta" kopējais tirdzniecības apjoms šā gada deviņos mēnešos, salīdzinot ar pērnā gada attiecīgo laika posmu, samazinājies par 10%, aģentūrai BNS pastāstīja "Rautakesko" klientu servisa un komunikāciju vadītāja Ieva Zlaugotne.
Viņa gan uzsvēra, ka vislielākais tirdzniecības kritums bijis vispārējos celtniecības materiālos, kas ir loģiski, jo lielākā realizācija bijusi tieši celtniecības uzņēmumiem. "Savukārt apdares un interjera preču tirdzniecības apjoms ir pieaudzis par aptuveni 20%," atzīmēja Zlaugotne.
Uzņēmuma pārstāve arī atklāja, ka "Rautakesko" optimizē savu darbību, gan analizējot darbinieku noslogotību, gan pārstrukturizējot organizāciju. Tiek arī pārskatīts, vai visas darbības, ko uzņēmums veic, ir nepieciešamas, un tiek meklētas iespējas ietaupīt izmaksas.
"Protams, uzņēmuma finanšu rezultāti šogad nebūs ne tuvu tik labi, kā gribētos, jo apgrozījums krītas, bet izmaksas turpina celties," klāstīja Zlaugotne, norādot, ka uzņēmums ir gatavs īstermiņā samierināties ar esošo situāciju un, optimizējot savu darbību, gaidīt ekonomiskās situācijas uzlabošanos. "K-rauta" kā tirgus spēlētājs šīs krīzes laikā nepazudīs," atzīmēja Zlaugotne.
Būvmateriālu tirgotājs "Rautakesko" pērn strādāja ar 59,3 miljonu latu apgrozījumu, kas ir par aptuveni 40% vairāk nekā gadu iepriekš, taču cieta aptuveni pusmiljona latu zaudējumus pretstatā 70 tūkstošu latu peļņai pirms gada, liecina "Lursoft" datubāzē publicētais uzņēmuma finanšu gada pārskats.
"Rautakesko" ir viena no Somijas uzņēmuma "Kesko" meitaskompānijām un viens no lielākajiem būvmateriālu tirgotājiem Latvijā. "Rautakesko" nodarbojas arī ar vairumtirdzniecību.
Zanda Zablovska, + 371 67088612, eko_zinas@bns.lv
Viņa gan uzsvēra, ka vislielākais tirdzniecības kritums bijis vispārējos celtniecības materiālos, kas ir loģiski, jo lielākā realizācija bijusi tieši celtniecības uzņēmumiem. "Savukārt apdares un interjera preču tirdzniecības apjoms ir pieaudzis par aptuveni 20%," atzīmēja Zlaugotne.
Uzņēmuma pārstāve arī atklāja, ka "Rautakesko" optimizē savu darbību, gan analizējot darbinieku noslogotību, gan pārstrukturizējot organizāciju. Tiek arī pārskatīts, vai visas darbības, ko uzņēmums veic, ir nepieciešamas, un tiek meklētas iespējas ietaupīt izmaksas.
"Protams, uzņēmuma finanšu rezultāti šogad nebūs ne tuvu tik labi, kā gribētos, jo apgrozījums krītas, bet izmaksas turpina celties," klāstīja Zlaugotne, norādot, ka uzņēmums ir gatavs īstermiņā samierināties ar esošo situāciju un, optimizējot savu darbību, gaidīt ekonomiskās situācijas uzlabošanos. "K-rauta" kā tirgus spēlētājs šīs krīzes laikā nepazudīs," atzīmēja Zlaugotne.
Būvmateriālu tirgotājs "Rautakesko" pērn strādāja ar 59,3 miljonu latu apgrozījumu, kas ir par aptuveni 40% vairāk nekā gadu iepriekš, taču cieta aptuveni pusmiljona latu zaudējumus pretstatā 70 tūkstošu latu peļņai pirms gada, liecina "Lursoft" datubāzē publicētais uzņēmuma finanšu gada pārskats.
"Rautakesko" ir viena no Somijas uzņēmuma "Kesko" meitaskompānijām un viens no lielākajiem būvmateriālu tirgotājiem Latvijā. "Rautakesko" nodarbojas arī ar vairumtirdzniecību.
Zanda Zablovska, + 371 67088612, eko_zinas@bns.lv