Kāpēc izstādītiesģ Esošo un bijušo eksponentu viedokļi atšķiras
Aptaujai par to, kāpēc viņi piedalās abās izstādēs, apzināti izvēlējāmies 2 atšķirīgu nozaru pārstāvjus.
"DEVI" direktors Sandis Bitenieks domā, ka "Prima" savu izstādi varētu specializēt tikai profesionāļiem (būvnieki, arhitekti utt.), kamēr "BT 1" ir iespēja uzņem plašāku interesentu loku, kas remontē, būvē vai iekārto savu mājokli. "Mūsu produkti piemēroti kā vienai, tā otrai auditorijai, tādēļ likumsakarīgi, ka piedalāmies gan abās būvizstādēs, gan izstādē "Enerģētika"." Viņš bija arī informēts, ka gan Igaunijas, gan Lietuvas "DEVI" pārstāvniecības regulāri piedalās savu valstu būvizstādēs.
R.Kazāks to komentē īsi: "Latvijas tirgus ir par šauru šādai specializācijai. Tā būs kontaktu birža, nevis izstāde."
"Lafarge Tekkin" Latvijas pārstāvniecības vadītājs Česlavs Zarakovskis skaidro, ka tieši "...izstādes esot visefektīvākais produkta iepazīstināšanas veids, tādēļ uzskatām, ka mums jābūt abās pašreiz esošajās. Galu galā tas ir viens no visefektīvākajiem klientu piepulcēšanas veidiem, jo ļauj tikties ar ļoti plašu auditoriju. Cita lieta, ka mūsuprāt Latvijā jābūt tikai vienai lielai būvniecības izstādei reizi gadā."
Saukārt "Hanzas Krāsu tirgus" direktore Ilze Lindberga uzskata, ka viņas uzņēmumam piedalīšanās nevienā no būvniecības izstādēm nav mērķtiecīga. "Tam ir vairāki iemesli. Pirmkārt, dalības maksa un pārējie ar izstādīšanos saistītie izdevumi ir pārāk augsti, lai tos atpelnītu. Jauna produkta virzīšanai tirgū tas būtu pamatoti, bet ne "atgādināšanai par sevi". Internets vai tiešais pasts būs daudz pozicionētāks, efektīvāks un lētāks līdzeklis līdzīga rezultāta sasniegšanai.
Otrkārt, es neredzu ne ideoloģiskas atšķirības starp abām izstādēm, ne to attīstību. Tā ir necieņa pret mani kā potenciālo klientu, ja vienu un to pašu piedāvājuma tekstu tikai ar nomainītiem datumiem man sūta gadu no gada. Kā gan viņi cer mani piesaistītģ"
"DEVI" direktors Sandis Bitenieks domā, ka "Prima" savu izstādi varētu specializēt tikai profesionāļiem (būvnieki, arhitekti utt.), kamēr "BT 1" ir iespēja uzņem plašāku interesentu loku, kas remontē, būvē vai iekārto savu mājokli. "Mūsu produkti piemēroti kā vienai, tā otrai auditorijai, tādēļ likumsakarīgi, ka piedalāmies gan abās būvizstādēs, gan izstādē "Enerģētika"." Viņš bija arī informēts, ka gan Igaunijas, gan Lietuvas "DEVI" pārstāvniecības regulāri piedalās savu valstu būvizstādēs.
R.Kazāks to komentē īsi: "Latvijas tirgus ir par šauru šādai specializācijai. Tā būs kontaktu birža, nevis izstāde."
"Lafarge Tekkin" Latvijas pārstāvniecības vadītājs Česlavs Zarakovskis skaidro, ka tieši "...izstādes esot visefektīvākais produkta iepazīstināšanas veids, tādēļ uzskatām, ka mums jābūt abās pašreiz esošajās. Galu galā tas ir viens no visefektīvākajiem klientu piepulcēšanas veidiem, jo ļauj tikties ar ļoti plašu auditoriju. Cita lieta, ka mūsuprāt Latvijā jābūt tikai vienai lielai būvniecības izstādei reizi gadā."
Saukārt "Hanzas Krāsu tirgus" direktore Ilze Lindberga uzskata, ka viņas uzņēmumam piedalīšanās nevienā no būvniecības izstādēm nav mērķtiecīga. "Tam ir vairāki iemesli. Pirmkārt, dalības maksa un pārējie ar izstādīšanos saistītie izdevumi ir pārāk augsti, lai tos atpelnītu. Jauna produkta virzīšanai tirgū tas būtu pamatoti, bet ne "atgādināšanai par sevi". Internets vai tiešais pasts būs daudz pozicionētāks, efektīvāks un lētāks līdzeklis līdzīga rezultāta sasniegšanai.
Otrkārt, es neredzu ne ideoloģiskas atšķirības starp abām izstādēm, ne to attīstību. Tā ir necieņa pret mani kā potenciālo klientu, ja vienu un to pašu piedāvājuma tekstu tikai ar nomainītiem datumiem man sūta gadu no gada. Kā gan viņi cer mani piesaistītģ"