Kariņš: valstij vajadzētu pārņemt arī ziemeļu šķērsojuma būvi Rīgā
Valstij vajadzētu pārņemt kontroli arī pār Daugavas ziemeļu šķērsojuma būvi Rīgā, šādu viedokli aģentūrai LETA pauda partijas "Jaunais laiks" (JL) Saeimas frakcijas priekšsēdētājs Krišjānis Kariņš.
Valstij vajadzētu pārņemt kontroli arī pār Daugavas ziemeļu šķērsojuma būvi Rīgā, šādu viedokli aģentūrai LETA pauda partijas "Jaunais laiks" (JL) Saeimas frakcijas priekšsēdētājs Krišjānis Kariņš.
Kā ziņots, JL deputāti arī aktīvi uzstāj, lai tiktu ierobežota Rīgas pašvaldības un palielināta valsts ietekme Rīgas brīvostā.
Kariņš pauda viedokli, ka ne tikai osta, bet arī Daugavas ziemeļu šķērsojums ir valsts nozīmes objekts, jo "savienos Kurzemi ar Vidzemi".
Deputāts uzskata, ka Rīga pašvaldības darbības ziemeļu šķērsojuma būvniecības jautājumā nav īsti saprotamas. "Vēl nebija skaidrs, vai būvēs tuneli vai tiltu, bet konkursa rezultātā tika noteikta firma, kas veiks darbu uzraudzību," teica deputāts.
Kā ziņots, minēto darbu veikšanai konkursā tika izvēlēts Vācijas uzņēmums "Obermayer Planen&Beraten", tomēr Iepirkumu uzraudzības birojs neļāva Rīgas Reģiona attīstības aģentūrai slēgt līgumu ar šo uzņēmumu par Daugavas ziemeļu šķērsojuma projektēšanas un būvniecības uzraudzību. Sākotnēji tika aplēsts, ka par projekta uzraudzību "Obermayer" būtu jāmaksā aptuveni 16 miljoni eiro jeb aptuveni 10 miljoni latu.
Ansis Pūpols LETA
Copyright © LETA
Kā ziņots, JL deputāti arī aktīvi uzstāj, lai tiktu ierobežota Rīgas pašvaldības un palielināta valsts ietekme Rīgas brīvostā.
Kariņš pauda viedokli, ka ne tikai osta, bet arī Daugavas ziemeļu šķērsojums ir valsts nozīmes objekts, jo "savienos Kurzemi ar Vidzemi".
Deputāts uzskata, ka Rīga pašvaldības darbības ziemeļu šķērsojuma būvniecības jautājumā nav īsti saprotamas. "Vēl nebija skaidrs, vai būvēs tuneli vai tiltu, bet konkursa rezultātā tika noteikta firma, kas veiks darbu uzraudzību," teica deputāts.
Kā ziņots, minēto darbu veikšanai konkursā tika izvēlēts Vācijas uzņēmums "Obermayer Planen&Beraten", tomēr Iepirkumu uzraudzības birojs neļāva Rīgas Reģiona attīstības aģentūrai slēgt līgumu ar šo uzņēmumu par Daugavas ziemeļu šķērsojuma projektēšanas un būvniecības uzraudzību. Sākotnēji tika aplēsts, ka par projekta uzraudzību "Obermayer" būtu jāmaksā aptuveni 16 miljoni eiro jeb aptuveni 10 miljoni latu.
Ansis Pūpols LETA
Copyright © LETA