Kas kopīgs Reaton un Merilinai Monro?
Šī gada aprīlī Reaton uzsāk kampaņu "ĪSTS - NEĪSTS", kas uzskatāma ne vien par tēla reklāmas, bet arī sociālās atbildības kampaņu.
Foto: Kas kopīgs Reaton un Merilinai Monro?; autors: Kas kopīgs Reaton un Merilinai Monro?Šī gada aprīlī Reaton uzsāk kampaņu "ĪSTS - NEĪSTS", kas uzskatāma ne vien par tēla reklāmas, bet arī sociālās atbildības kampaņu. Tās galvenais ziņojums- Reaton ir īsts un patiess savā būtībā, ir drošs par savu piegādātāju reputāciju, garantē preču nemainīgu kvalitāti un īstumu, jo tirgū darbojas jau 20 gadus. Ideju vizualizē cilvēki, kas izliekas par slavenībām- Elvisu Presliju, Merilinu Monro vai Maiklu Džeksonu. Kā neīsti tēli tie tiek pretstatīti Reaton, kas iemieso ĪSTO. Kampaņas autoraģentūra ir MOOZ!.
Līdz šim Arhitektūras un celtniecības centra (ACC) Reaton veiktais praktiskais informēšanas darbs ar kampaņu "Kā izvēlēties apdares materiālus?", skaidrojot sabiedrībai atšķirības starp kvalitatīvu un nekvalitatīvu preci, šobrīd guvis atspoguļojumu arī Reaton uzņēmuma tēlā ar kampaņu "ĪSTS - NEĪSTS".
Jaunā kampaņa vēstī, ka Reaton ir stabila vērtība, uz kuru var paļauties. Reaton ir patiess un īsts savā būtībā. Sākot no biznesa idejas un piedāvāto produktu kvalitātes, beidzot ar cilvēcisku attieksmi un komunikāciju ar sabiedrību. Reaton bija vakar, ir šodien un būs rīt. Reaton – tas nozīmē – īsts. Reaton piedāvā un konsultē par kvalitatīvām precēm un īstiem zīmoliem, kas bauda labu reputāciju pasaulē.
Reklāmas kampaņas autors ir Ēriks Stendzenieks, reklāmas aģentūras MOOZ! radošais direktors, kurš pats filmējot reklāmas klipu, aizstāv ideju par īsto, ir plastmasas puķu, silikona krūšu un mākslotu smaidu pretinieks.
Reaton uzņemas atbildību
Ar straujo tehnoloģiju attīstību saistāmas plašās imitācijas iespējas materiālos - plastmasa var izskatīties pēc zelta un papīrs izlikties par koku. Reaton par savu uzdevumu uzskata patērētājam skaidrot atšķirību, kad koks ir koks un kad tas tikai izliekas par tādu.
Reaton rosina patērētāju pirms lēmuma pieņemšanas un pirkuma veikšanas pašam izzināt jautājumu. Konsultanti ir kompetenti parādīt īsto ceļu šajā izziņas procesā. Reaton jūtas atbildīgs par patērētāja lēmumu un mēģina pasargāt to no kļūdām apdares materiālu izvēlē, kas liek maksāt divreiz. Tāpat kā īstā ābolā mēdz būt kāds tārps, arī ar īstām lietām var gadīties kāda kļūme. Reaton pret to attiecas nopietni un ir gatavs uzņemties atbildību par radušos defektu. Reaton speciālisti operatīvi sniedz garantijas remontu, kā arī detaļu vai preces pilnīgu nomaiņu.
Vēsture
Jau 2007.gadā ACC Reaton uzsāka sabiedrības informēšanas kampaņu "Kā izvēlēties apdares materiālus?". Tika izdots katrai preču grupai veltīts informatīvs buklets un veikts aktīvs sabiedrisko attiecību darbs, ar mediju palīdzību informējot patērētājus. Tā bija atbilde aktuālajai tirgus situācijai ar strauji augošiem būvniecības rādītājiem un augstu pieprasījumu pēc apdares materiāliem. Kampaņas uzdevums bija pasargāt patērētājus kā no spekulācijām tirdzniecības vietās un to reklāmas kampaņās, tā arī no pašu pieļautajām kļūdām nepietiekamu zināšanu dēļ.
Tēma aktualitāti nav zaudējusi arī iestājoties stagnācijai būvniecībā. Vieni tirgus spēlētāji pazūd no laukuma, citi maina piedāvājumu atbilstoši izmaiņām iedzīvotāju.pirktspējā. Reaton stratēģija ir nemainīt savu sortimenta politiku atbilstoši ekonomiskajai situācijai valstī, jo nezūdošs kvalitātes kritērijs ir ražotāja zīmola reputācija piegādātājiem, ko piedāvā Reaton.
Esiet mierīgi, jo pasaulē, kas pilna ar neīstām lietām, ir ĪSTS Reaton.
Papildu informācija:
Alise Limba
Sabiedrisko attiecību speciāliste
Tel: 67023010; 26407662;
Fakss: 67553704
E-pasts: alise.limba@reaton.lv
Mājaslapa: www.reaton.lv