Katalogā "m2" apkopos nekustamo īpašumu firmu informāciju
Katalogā "m2" pārskatāmi tiks apkopota lielāko nekustamo īpašumu firmu sniegtā informācija, šodien žurnālistiem sacīja kataloga izdevēja Latvijas un Krievijas kopuzņēmuma SIA "Riga Realty Media" direktors Juris Baltgailis.
Katalogā "m2" pārskatāmi tiks apkopota lielāko nekustamo īpašumu firmu sniegtā informācija, šodien žurnālistiem sacīja kataloga izdevēja Latvijas un Krievijas kopuzņēmuma SIA "Riga Realty Media" direktors Juris Baltgailis.
Informāciju no privātpersonām kataloga izdevēji pagaidām nepieņem. Tas tiek darīts ar mērķi nodrošināt objektivitāti, sacīja Baltgailis.
Baltgailis pastāstīja, ka izdevums domāts cilvēkiem, kas vēlas skatīt informāciju drukātu uz papīra. Viņš atzina, ka tā galvenie konkurenti būs citi drukātie mediji, tomēr, tā kā iznācis tikai kataloga otrais numurs, tas citiem izdevumiem pagaidām konkurents neesot.
Pagaidām katalogs iznāk katru pirmdienu 5000 eksemplāros. Tā izdevēji sadarbojas ar Latvijas Nekustamo īpašumu mākleru asociācijā ietilpstošajiem uzņēmumiem. Par veiksmīgo attīstību liecina kataloga reklāmdevēju skaita pieaugums. Pirmajā numurā reklāmvienību skaits bijis 2400, bet trešajā numurā tas sasniegs jau 3000. Tomēr, kā atzina Baltgailis, izdevēju mērķis nav radīt reklāmas izdevumu, bet gan sniegt pārskatāmu un noderīgu informāciju jebkuram cilvēkam, kas vēlas kārtot darījumus nekustamo īpašumu jomā.
Kā ziņots, jaunais iknedēļas nekustamo īpašumu katalogs "Kvadrātmetrs - m2" (m2) Latvijā iznāk kopš maija vidus. Katalogā apkopota nekustamo īpašumu firmu informācija par pirkšanai un pārdošanai, kā arī nomai pieejamiem objektiem.
Informācija katalogā tiek publicēta tabulās, kas grupētas pēc rajoniem alfabētiskā secībā. Lasītāju ērtībai katalogs katru nedēļu pirmdienās iznāk gan latviešu, gan krievu valodā.
Redakcionālajā sadaļā plānoti informatīvi raksti par nekustamo īpašumu pirkšanas, pārdošanas un nomas juridiskajiem un procesuālajiem jautājumiem, aktualitātēm mājokļu un ar nekustamo īpašumu saistītos jautājumos, piemēram, kreditēšanā un apdrošināšanā.
Kataloga sākotnējā tirāža plānota 5000 eksemplāru.
"m2" veidošanā izmantota Krievijas pilsētā Sanktpēterburgā iznākošā izdevuma "Bjuļeten nedvižimostji" pieredze informācijas pasniegšanā. "Bjuļeten nedvižimostji" ir viens no vadošajiem nekustamo īpašumu tirgus informācijas nesējiem Pēterburgā. Tas iznāk divas reizes nedēļā ar kopējo tirāžu 25 000 eksemplāru.
Minētā izdevuma īpašnieki ir "Riga Realty Media" dibinātāji un līdzīpašnieki.
Informāciju no privātpersonām kataloga izdevēji pagaidām nepieņem. Tas tiek darīts ar mērķi nodrošināt objektivitāti, sacīja Baltgailis.
Baltgailis pastāstīja, ka izdevums domāts cilvēkiem, kas vēlas skatīt informāciju drukātu uz papīra. Viņš atzina, ka tā galvenie konkurenti būs citi drukātie mediji, tomēr, tā kā iznācis tikai kataloga otrais numurs, tas citiem izdevumiem pagaidām konkurents neesot.
Pagaidām katalogs iznāk katru pirmdienu 5000 eksemplāros. Tā izdevēji sadarbojas ar Latvijas Nekustamo īpašumu mākleru asociācijā ietilpstošajiem uzņēmumiem. Par veiksmīgo attīstību liecina kataloga reklāmdevēju skaita pieaugums. Pirmajā numurā reklāmvienību skaits bijis 2400, bet trešajā numurā tas sasniegs jau 3000. Tomēr, kā atzina Baltgailis, izdevēju mērķis nav radīt reklāmas izdevumu, bet gan sniegt pārskatāmu un noderīgu informāciju jebkuram cilvēkam, kas vēlas kārtot darījumus nekustamo īpašumu jomā.
Kā ziņots, jaunais iknedēļas nekustamo īpašumu katalogs "Kvadrātmetrs - m2" (m2) Latvijā iznāk kopš maija vidus. Katalogā apkopota nekustamo īpašumu firmu informācija par pirkšanai un pārdošanai, kā arī nomai pieejamiem objektiem.
Informācija katalogā tiek publicēta tabulās, kas grupētas pēc rajoniem alfabētiskā secībā. Lasītāju ērtībai katalogs katru nedēļu pirmdienās iznāk gan latviešu, gan krievu valodā.
Redakcionālajā sadaļā plānoti informatīvi raksti par nekustamo īpašumu pirkšanas, pārdošanas un nomas juridiskajiem un procesuālajiem jautājumiem, aktualitātēm mājokļu un ar nekustamo īpašumu saistītos jautājumos, piemēram, kreditēšanā un apdrošināšanā.
Kataloga sākotnējā tirāža plānota 5000 eksemplāru.
"m2" veidošanā izmantota Krievijas pilsētā Sanktpēterburgā iznākošā izdevuma "Bjuļeten nedvižimostji" pieredze informācijas pasniegšanā. "Bjuļeten nedvižimostji" ir viens no vadošajiem nekustamo īpašumu tirgus informācijas nesējiem Pēterburgā. Tas iznāk divas reizes nedēļā ar kopējo tirāžu 25 000 eksemplāru.
Minētā izdevuma īpašnieki ir "Riga Realty Media" dibinātāji un līdzīpašnieki.