Klimata izmaiņu apkarošanas cena līdz 2020. gadam - 175 miljardi eiro
Saskaņā ar Eiropas Komisijas (EK) aplēsēm klimata izmaiņu apkarošanas ikgadējās izmaksas līdz 2020.gadam pasaulē sasniegs 175 miljardus eiro (122,5 miljardus latu), ziņo LETA.
Saskaņā ar Eiropas Komisijas (EK) aplēsēm klimata izmaiņu apkarošanas ikgadējās izmaksas līdz 2020.gadam pasaulē sasniegs 175 miljardus eiro (122,5 miljardus latu), ziņo LETA.
EK savus secinājumus izklāstījusi iekšējai lietošanai domātā ziņojumā, kurš sagatavots pirms decembrī Kopenhāgenā gaidāmajām starptautiskajām sarunām par klimata izmaiņu apkarošanu.
Pagājušajā mēnesī Eiropas Savienības (ES) dalībvalstu līderi apstiprināja rīcības plānu globālās sasilšanas ierobežošanai, cerot, ka tas kļūs par pamatu Kopenhāgenas sarunām.
EK izstrādājusi virkni priekšlikumu klimata izmaiņu apkarošanai un enerģētikas efektivitātes uzlabošanai un sagaida, ka piedāvātās iniciatīvas pārņems arī citas valstis.
EK priekšlikumus paredzēts apspriest nākamnedēļ Briselē.
EK uzskata, ka tā saukto siltumnīcefekta gāzu emisijas ierobežošanā jāpiedalās visiem globālās ekonomikas sektoriem, tostarp arī aviācijai un kuģniecībai.
ES apstiprinātajā klimata izmaiņu apkarošanas plānā jau paredzēts, ka visām lidmašīnām, kas ielido vai izlido no bloka teritorijas, jāsamazina CO2 izmešu daudzums līdz 97% līmenim no 2005.gada apjoma, bet, sākot ar 2012.gadu, 15% no savas piesārņojuma kvotas lidsabiedrībām būs jāpērk.
EK savus secinājumus izklāstījusi iekšējai lietošanai domātā ziņojumā, kurš sagatavots pirms decembrī Kopenhāgenā gaidāmajām starptautiskajām sarunām par klimata izmaiņu apkarošanu.
Pagājušajā mēnesī Eiropas Savienības (ES) dalībvalstu līderi apstiprināja rīcības plānu globālās sasilšanas ierobežošanai, cerot, ka tas kļūs par pamatu Kopenhāgenas sarunām.
EK izstrādājusi virkni priekšlikumu klimata izmaiņu apkarošanai un enerģētikas efektivitātes uzlabošanai un sagaida, ka piedāvātās iniciatīvas pārņems arī citas valstis.
EK priekšlikumus paredzēts apspriest nākamnedēļ Briselē.
EK uzskata, ka tā saukto siltumnīcefekta gāzu emisijas ierobežošanā jāpiedalās visiem globālās ekonomikas sektoriem, tostarp arī aviācijai un kuģniecībai.
ES apstiprinātajā klimata izmaiņu apkarošanas plānā jau paredzēts, ka visām lidmašīnām, kas ielido vai izlido no bloka teritorijas, jāsamazina CO2 izmešu daudzums līdz 97% līmenim no 2005.gada apjoma, bet, sākot ar 2012.gadu, 15% no savas piesārņojuma kvotas lidsabiedrībām būs jāpērk.