Komisija pieņem maģistrālā Liepājas ostas tranzīta pievadceļa būvi Pulvera un O.Kalpaka ielā
Būvinspekcijas, Būvvaldes, Komunālās pārvaldes, projektētāju un citu institūciju pārstāvji vērtēs šovasar pabeigto maģistrālā transporta ievada posma izbūvi Pulvera un O.Kalpaka ielas krustojumā.
Šodien plkst.13 pieņemšanas komisija izvērtē Liepājas maģistrālā transporta ievada posma izbūvi Pulvera un O.Kalpaka ielas krustojumā, aģentūru LETA informēja Liepājas domes sabiedrisko attiecību speciālists Aigars Štāls.
Būvinspekcijas, Būvvaldes, Komunālās pārvaldes, projektētāju un citu institūciju pārstāvji vērtēs šovasar pabeigto maģistrālā transporta ievada posma izbūvi Pulvera un O.Kalpaka ielas krustojumā.
Ja komisijai nebūs iebildumu pret darbu kvalitāti, transporta ievada posmu, parakstot attiecīgus dokumentus, oficiāli nodos ekspluatācijā.
Šogad turpinājās jau 2000.gadā aizsāktie maģistrālā transporta ievada izbūves darbi Pulvera ielas rajonā.
Kopš jūlija ir pabeigta Pulvera un O.Kalpaka ielas rekonstrukcija, tas nozīmē - pabeigti maģistrālā transporta ievada izbūves projekta piektās kārtas būvdarbi, kuru laikā izbūvēts jauns Pulvera ielas posms 736 metru garumā un jauns O.Kalpaka ielas posms 174 metru garumā.
Nākamgad Pulvera ielas rajonā paredzēts izbūvēt dzelzceļa atzaru, tāpēc jaunie ceļa posmi būvēti tā, lai autotransportam nebūtu jāšķērso dzelzceļš.
Ir izbūvēts arī Pulvera un O.Kalpaka ielas krustojums jaunā vietā, vienlaikus demontējot un rekultivējot veco O.Kalpaka ielas posmu no Liepājas 15.vidusskolas līdz vecajam Pulvera ielas posmam.
Būvdarbu ģenerāluzņēmējs bija SIA "Ceļu tiltu būvnieks". Piektās kārtas būvdarbu kopējās izmaksas Ls 455 000, no tām Ls 300 000 ir saņemti no valsts budžeta, Ls 155 000 - no pašvaldības budžeta.
Maģistrālā transporta ievada izbūves projektam ir jānoslēdzas 2006.gadā, tāpēc tā īstenošana norisinās pakāpeniski. Maģistrālā transporta ievada projekta īstenošanas mērķis ir uzlabot satiksmi šajā pilsētas daļā, kravu transporta kustību uz ostu un no tās.
Projekta noslēgumā Cukura, O.Kalpaka un Pulvera ielas rajonā un posmā no pilsētas robežas līdz Pulvera ielai, kā arī Kuldīgas un Grīzupes ielas apkaimē jābūt izbūvētām nepārtrauktas transporta kustības maģistrālēm ar divām kustību joslām 3,5 metru platumā, ar gājēju ietvēm un sadalošajām joslām starp brauktuvi un ietvi.
Dace Kārkla LETA
Būvinspekcijas, Būvvaldes, Komunālās pārvaldes, projektētāju un citu institūciju pārstāvji vērtēs šovasar pabeigto maģistrālā transporta ievada posma izbūvi Pulvera un O.Kalpaka ielas krustojumā.
Ja komisijai nebūs iebildumu pret darbu kvalitāti, transporta ievada posmu, parakstot attiecīgus dokumentus, oficiāli nodos ekspluatācijā.
Šogad turpinājās jau 2000.gadā aizsāktie maģistrālā transporta ievada izbūves darbi Pulvera ielas rajonā.
Kopš jūlija ir pabeigta Pulvera un O.Kalpaka ielas rekonstrukcija, tas nozīmē - pabeigti maģistrālā transporta ievada izbūves projekta piektās kārtas būvdarbi, kuru laikā izbūvēts jauns Pulvera ielas posms 736 metru garumā un jauns O.Kalpaka ielas posms 174 metru garumā.
Nākamgad Pulvera ielas rajonā paredzēts izbūvēt dzelzceļa atzaru, tāpēc jaunie ceļa posmi būvēti tā, lai autotransportam nebūtu jāšķērso dzelzceļš.
Ir izbūvēts arī Pulvera un O.Kalpaka ielas krustojums jaunā vietā, vienlaikus demontējot un rekultivējot veco O.Kalpaka ielas posmu no Liepājas 15.vidusskolas līdz vecajam Pulvera ielas posmam.
Būvdarbu ģenerāluzņēmējs bija SIA "Ceļu tiltu būvnieks". Piektās kārtas būvdarbu kopējās izmaksas Ls 455 000, no tām Ls 300 000 ir saņemti no valsts budžeta, Ls 155 000 - no pašvaldības budžeta.
Maģistrālā transporta ievada izbūves projektam ir jānoslēdzas 2006.gadā, tāpēc tā īstenošana norisinās pakāpeniski. Maģistrālā transporta ievada projekta īstenošanas mērķis ir uzlabot satiksmi šajā pilsētas daļā, kravu transporta kustību uz ostu un no tās.
Projekta noslēgumā Cukura, O.Kalpaka un Pulvera ielas rajonā un posmā no pilsētas robežas līdz Pulvera ielai, kā arī Kuldīgas un Grīzupes ielas apkaimē jābūt izbūvētām nepārtrauktas transporta kustības maģistrālēm ar divām kustību joslām 3,5 metru platumā, ar gājēju ietvēm un sadalošajām joslām starp brauktuvi un ietvi.
Dace Kārkla LETA