Kopējais durvju tirgus Latvijā, manuprāt, pamazām tendējas ar plus zīmi. To var just ne tikai strādājot tirdzniecībā, to rāda arī statistikas dati par dzīves līmeņa paaugstināšanos Latvijā
Foto: Kopējais durvju tirgus Latvijā, manuprāt, pamazām tendējas ar plus zīmi. To var just ne tikai strādājot tirdzniecībā, to rāda arī statistikas dati par dzīves līmeņa paaugstināšanos Latvijā
Informē Jana Baranņikova- firmas "Stikla serviss" direktore.
Informē Jana Baranņikova- firmas "Stikla serviss" direktore.
Firma "Stikla serviss" Latvijas tirgū piedāvā dažādus stikla izstrādājumus, t.sk saunas durvis.
Kopējais durvju tirgus Latvijā, manuprāt, pamazām tendējas ar plus zīmi. To var just ne tikai strādājot tirdzniecībā, to rāda arī statistikas dati par dzīves līmeņa paaugstināšanos Latvijā.
Kāda ir Jūsu attieksme pret dempingotājiem, kas ražojumus piedāvā par ļoti zemām cenām?
Attieksme katrā ziņā ir negatīva. Taču apzinos, ka vienmēr būs pircēji, kuri izvēlēsies lētākas un sliktākas kvalitātes preces. Teicienu: "Mēs neesam tik bagāti, lai pirktu lētu preci" viņi sapratīs tikai pēc kāda laika, taču tad tas jau būs par vēlu. Tāpat kā pārtikas tirdzniecībā, tā arī šinī jomā dempingotāji galvenokārt ir lietuvieši (it īpaši rūdītā stikla tirdzniecībā).
Kā Jums izdodas konkurēt ar dempingotājiem?
Mūsu ražotās durvis ir salīdzinoši augstākas kvalitātes- sākot ar rūdīto stiklu (dažādās krāsās un faktūrās), firmas "Fiskars" eņģes (vārds runā pats par sevi), firmas "Abloy" fiksatoriem un līmētā bērza koka kārbām, kuras pārklātas ar speciālu laku. Lielākie mūsu konkurenti ir igauņu firmas "Viljandi", "Haapsalu", "Saunax" u.c.
Kā pārvarat konkurences cīņu?
Nezinu, vai to var nosaukt par cīņu ar konkurentiem, taču mēs ļoti daudz darba veltām sazinoties ar klientiem, kā arī konsultējot un instruējot.
Tā kā ir iespējams saunas iebūvēt visdažādākajās vietās, kā jau teicu, tad šis tirgus pamazām , bet ir tendēts uz izaugsmi.
Firma "Stikla serviss" Latvijas tirgū piedāvā dažādus stikla izstrādājumus, t.sk saunas durvis.
Kopējais durvju tirgus Latvijā, manuprāt, pamazām tendējas ar plus zīmi. To var just ne tikai strādājot tirdzniecībā, to rāda arī statistikas dati par dzīves līmeņa paaugstināšanos Latvijā.
Kāda ir Jūsu attieksme pret dempingotājiem, kas ražojumus piedāvā par ļoti zemām cenām?
Attieksme katrā ziņā ir negatīva. Taču apzinos, ka vienmēr būs pircēji, kuri izvēlēsies lētākas un sliktākas kvalitātes preces. Teicienu: "Mēs neesam tik bagāti, lai pirktu lētu preci" viņi sapratīs tikai pēc kāda laika, taču tad tas jau būs par vēlu. Tāpat kā pārtikas tirdzniecībā, tā arī šinī jomā dempingotāji galvenokārt ir lietuvieši (it īpaši rūdītā stikla tirdzniecībā).
Kā Jums izdodas konkurēt ar dempingotājiem?
Mūsu ražotās durvis ir salīdzinoši augstākas kvalitātes- sākot ar rūdīto stiklu (dažādās krāsās un faktūrās), firmas "Fiskars" eņģes (vārds runā pats par sevi), firmas "Abloy" fiksatoriem un līmētā bērza koka kārbām, kuras pārklātas ar speciālu laku. Lielākie mūsu konkurenti ir igauņu firmas "Viljandi", "Haapsalu", "Saunax" u.c.
Kā pārvarat konkurences cīņu?
Nezinu, vai to var nosaukt par cīņu ar konkurentiem, taču mēs ļoti daudz darba veltām sazinoties ar klientiem, kā arī konsultējot un instruējot.
Tā kā ir iespējams saunas iebūvēt visdažādākajās vietās, kā jau teicu, tad šis tirgus pamazām , bet ir tendēts uz izaugsmi.