Krasta kāpu aizsargjoslā izņēmuma gadījumos būs atļauts veikt apbūvi
Krasta kāpu aizsargjoslā un pludmalē izņēmuma gadījumos būs atļauts celt jaunas dzīvojamās un saimniecības ēkas vietās, kur nav bijis iepriekšējas apbūves, kā arī celt jaunas ražošanas un sabiedriskās ēkas. To šodien nolēma Saeima, izskatot grozījumus Aizsargjoslu likumā, kurus Valsts prezidente atdeva parlamentam otrreizējai caurlūkošanai.
Krasta kāpu aizsargjoslā un pludmalē izņēmuma gadījumos būs atļauts celt jaunas dzīvojamās un saimniecības ēkas vietās, kur nav bijis iepriekšējas apbūves, kā arī celt jaunas ražošanas un sabiedriskās ēkas. To šodien nolēma Saeima, izskatot grozījumus Aizsargjoslu likumā, kurus Valsts prezidente atdeva parlamentam otrreizējai caurlūkošanai.
Deputāti nolēma, ka minētos darbus drīkstēs veikt, ja būs saņemts Ietekmes uz vidi novērtējuma valsts biroja pozitīvs atzinums vai izdoti tehniskie noteikumi saskaņā ar likuma "Par ietekmes uz vidi novērtējumu" prasībām un ja attiecīgās darbības paredzētas teritoriju plānojumos.
Krasta kāpu aizsargjoslā un pludmalē būs aizliegts izvietot un ierīkot degvielas uzpildes stacijas, izņemot atbilstoši teritoriju plānojumam ostas teritorijā.
Deputāti nolēma, ka pašvaldības pienākums ir nodrošināt teritoriju plānojumos kājāmgājējiem iespēju piekļūt pludmalei, paredzot iezīmētus gājēju celiņus ne tālāk kā viena kilometra attālumā vienu no otra, bet blīvi apdzīvotās vietās - ņemot vērā pašreizējo apbūvi un īpašumu robežas.
Dainis Miķelsons LETA
Copyright © LETA
Deputāti nolēma, ka minētos darbus drīkstēs veikt, ja būs saņemts Ietekmes uz vidi novērtējuma valsts biroja pozitīvs atzinums vai izdoti tehniskie noteikumi saskaņā ar likuma "Par ietekmes uz vidi novērtējumu" prasībām un ja attiecīgās darbības paredzētas teritoriju plānojumos.
Krasta kāpu aizsargjoslā un pludmalē būs aizliegts izvietot un ierīkot degvielas uzpildes stacijas, izņemot atbilstoši teritoriju plānojumam ostas teritorijā.
Deputāti nolēma, ka pašvaldības pienākums ir nodrošināt teritoriju plānojumos kājāmgājējiem iespēju piekļūt pludmalei, paredzot iezīmētus gājēju celiņus ne tālāk kā viena kilometra attālumā vienu no otra, bet blīvi apdzīvotās vietās - ņemot vērā pašreizējo apbūvi un īpašumu robežas.
Dainis Miķelsons LETA
Copyright © LETA