Kreditēt Dienvidu tilta būvniecību pieteicies viens uzņēmums
Izstrādāt Dienvidu tilta finansēšanas modeli un finansēt tā būvniecību pieteicies viens uzņēmums, aģentūru LETA informēja Rīgas domes Finanšu departamenta pārstāve Sigita Škapare.
Izstrādāt Dienvidu tilta finansēšanas modeli un finansēt tā būvniecību pieteicies viens uzņēmums, aģentūru LETA informēja Rīgas domes Finanšu departamenta pārstāve Sigita Škapare.
Kā atklāja Škapare, šis uzņēmums ir kāda starptautiska finanšu institūcija.
Pretendenta iesniegtais piedāvājums izvērtēšanai ir spēkā 120 dienas un šajā laikā tiks paziņots arī iepirkumu komisijas lēmums, informēja Škapare.
Kā ziņots, pretendentam bija jāiesniedz Dienvidu tilta pirmās kārtas tehniskajā projektā paredzēto darbu finansēšanas modelis un jāpiedāvā būvniecībai nepieciešamais finansējums - Ls 82 238 426 eiro valūtā. Finansējums jāpiesaista darbu izpildītājai - pilnsabiedrībai "Dienvidu tilts".
Konkursam varēja pieteikties Latvijā vai ārvalstīs reģistrēta kredītiestāde vai cita finansēšanas institūcija.
Konkursa nosacījumi paredz, ka pretendentam pēdējo trīs gadu laikā jābūt finansējušam vismaz vienu projektu, kura apjoms nav bijis mazāks par Ls 82 238 426 un piedāvātais finansējuma modelis nav radījis parāda saistības pasūtītājam, izņemot norēķinu saistības pret kredīta devēju, kas savukārt nav tikušas klasificētas kā pasūtītāja izsniegta garantija vai galvojums, vai pasūtītāja izsniegts kredīts.
Iekļauts arī nosacījums, ka pretendenta gada finanšu vidējam apgrozījumam pēdējo divu gadu laikā jābūt vismaz trīs reizes lielākam par pretendenta piedāvāto paredzamo līgumcenu.
Noteikts, ka konkursā uzvarēs piedāvājums par viszemāko cenu.
Līguma izpildes termiņš noteikts 42 mēneši pēc līguma noslēgšanas brīža.
Kā ziņots, kredītu tilta būvniecībai plānots piesaistīt, slēdzot trīspusēju līgumu starp Rīgas domi, pilnsabiedrību "Dienvidu tilts", kurā apvienojušās Latvijas būvkompānijas AS "BMGS", AS "Latvijas tilti", SIA "Rīgas tilti", SIA "Skonto būve", SIA "Tilts" un SIA "Viadukts", un kredītiestādi.
Rīgas dome par Dienvidu tilta celtniecību plāno norēķināties 20-30 gadu laikā, neuzņemoties lielas papildu saistības pilsētas budžetam.
Ja Dienvidu tilta būvniecības kreditētāju nebūtu iespējams atrast, paredzēts arī scenārijs, ka nepabeigto būvi varētu nodot koncesijā.
Kā atklāja Škapare, šis uzņēmums ir kāda starptautiska finanšu institūcija.
Pretendenta iesniegtais piedāvājums izvērtēšanai ir spēkā 120 dienas un šajā laikā tiks paziņots arī iepirkumu komisijas lēmums, informēja Škapare.
Kā ziņots, pretendentam bija jāiesniedz Dienvidu tilta pirmās kārtas tehniskajā projektā paredzēto darbu finansēšanas modelis un jāpiedāvā būvniecībai nepieciešamais finansējums - Ls 82 238 426 eiro valūtā. Finansējums jāpiesaista darbu izpildītājai - pilnsabiedrībai "Dienvidu tilts".
Konkursam varēja pieteikties Latvijā vai ārvalstīs reģistrēta kredītiestāde vai cita finansēšanas institūcija.
Konkursa nosacījumi paredz, ka pretendentam pēdējo trīs gadu laikā jābūt finansējušam vismaz vienu projektu, kura apjoms nav bijis mazāks par Ls 82 238 426 un piedāvātais finansējuma modelis nav radījis parāda saistības pasūtītājam, izņemot norēķinu saistības pret kredīta devēju, kas savukārt nav tikušas klasificētas kā pasūtītāja izsniegta garantija vai galvojums, vai pasūtītāja izsniegts kredīts.
Iekļauts arī nosacījums, ka pretendenta gada finanšu vidējam apgrozījumam pēdējo divu gadu laikā jābūt vismaz trīs reizes lielākam par pretendenta piedāvāto paredzamo līgumcenu.
Noteikts, ka konkursā uzvarēs piedāvājums par viszemāko cenu.
Līguma izpildes termiņš noteikts 42 mēneši pēc līguma noslēgšanas brīža.
Kā ziņots, kredītu tilta būvniecībai plānots piesaistīt, slēdzot trīspusēju līgumu starp Rīgas domi, pilnsabiedrību "Dienvidu tilts", kurā apvienojušās Latvijas būvkompānijas AS "BMGS", AS "Latvijas tilti", SIA "Rīgas tilti", SIA "Skonto būve", SIA "Tilts" un SIA "Viadukts", un kredītiestādi.
Rīgas dome par Dienvidu tilta celtniecību plāno norēķināties 20-30 gadu laikā, neuzņemoties lielas papildu saistības pilsētas budžetam.
Ja Dienvidu tilta būvniecības kreditētāju nebūtu iespējams atrast, paredzēts arī scenārijs, ka nepabeigto būvi varētu nodot koncesijā.