Latvenergo jaunsu Klientu apkalpošanas centrs
2. augustā Rīgā darbu sāka jauns AS "Latvenergo" Klientu apkalpošanas centrs (KAC), kas ir enerģētikas uzņēmuma lielākā un modernākā klientu apkalpošanas vieta Latvijā.
Foto: Latvenergo jaunsu Klientu apkalpošanas centrs; autors: Latvenergo jaunsu Klientu apkalpošanas centrs2. augustā Rīgā darbu sāka jauns AS "Latvenergo" Klientu apkalpošanas centrs (KAC), kas ir enerģētikas uzņēmuma lielākā un modernākā klientu apkalpošanas vieta Latvijā.
Ar jaunā centra Mūkusalas ielā atvēršanu Latvenergo turpina iepriekš uzsākto virzību uz klientiem piedāvāto pakalpojumu klāsta paplašināšanu, izvēloties ģeogrāfiski izdevīgos punktos veidot liela izmēra KAC, pakāpeniski atsakoties no mazajiem centriem. Arī Mūkusalas apkalpošanas centra vieta izvēlēta tā ērtās pieejamības un izdevīgā ģeogrāfiskā novietojuma dēļ. Jaunais centrs ērti pieejams Pārdaugavas iedzīvotājiem, kamēr Daugavas labajā krastā klienti tiek gaidīti Teikā, Brīvības gatvē 244. Pie centra ērti piekļūt ar personisko autotransportu, kuru var novietot stāvvietā Mūkuslas ielas malā vai plašā pagalma stāvvietā aiz ēkas.
Jaunā KAC darba laiks – pirmdienās-trešdienās no 9-18, ceturtdienās no 9-19, piektdienās no 9-17.