"Latvenergo" koncerns modernizēs vizuālo veidolu
Latvijā strauji attīstās elektroenerģijas tirgus un pieaugošā konkurence pēdējā gada laikā liek piemēroties tirgus principiem arī Latvijas lielāko un stabilāko elektroenerģijas uzņēmumu – Latvenergo koncernu.
Latvijā strauji attīstās elektroenerģijas tirgus un pieaugošā konkurence pēdējā gada laikā liek piemēroties tirgus principiem arī Latvijas lielāko un stabilāko elektroenerģijas uzņēmumu – Latvenergo koncernu.
Reaģējot uz pārmaiņām, AS "Latvenergo" informē, ka sākot ar 2009.gada janvāri visos koncerna uzņēmumos tiek mainīts vizuālais tēls. Līdz šim ikvienam labi atpazīstamais zili pelēkais logo tiks aizstāts ar jaunu, košu un mūsdienīgu zīmi. Jaunā identitāte apliecina uzņēmuma jaunās vērtības – atbildība, efektivitāte, atvērtība – kas simbolizē videi draudzīgu risinājumu pilnveidošanu, klientu apkalpošanas standartu uzlabošanu, darbības efektivitātes paaugstināšanu un IT sistēmu optimālu izmantošanu ražošanas procesos.
"Mainās spēles laukums, maināmies paši. Laikā, kad tirgus ir atvērts, klienti konkrētību un kvalitāti novērtēs visaugstāk – mēs to apzināmies. Esam gandarīti, ka uzņēmumam ar 70 gadu ilgu pieredzi, ir izdevies iet kopsolī ar laiku, pārskatīt savas vērtības, rast risinājumus, kas mūs tuvina gan klientam, gan tendencēm pasaulē", pauž AS "Latvenergo" prezidents K. Miķelsons.
Latvenergo koncerna vērtību attīstīšana un turpmāko plānu pilnveidošana izriet no Baltijas un Eiropas elektroenerģijas tirgus transformācijas brīvas konkurences apstākļos, klientu prasību pieauguma un arvien pieaugošās sociālās atbildības pret vidi, kurā strādājam.
"Lai veiksmīgi konkurētu brīvā elektroenerģijas tirgū, AS "Latvenergo" vēlas stiprināt savas pozīcijas kā videi draudzīgs uzņēmums un būt par klienta pirmo izvēli energoapgādē’’, skaidro AS "Latvenergo" Stratēģiskās attīstības direktors Alnis Bāliņš.
Jaunajā logotipā attēlota visu veidu saskare starp enerģētikas uzņēmumu un klientiem, kas ir jo īpaši svarīga AS "Latvenergo" kā uz klientu orientētam uzņēmumam – tas vienlaicīgi ir gan kontakts, kas simbolizē Latvenergo pamatnodarbošanos – elektrību, gan stilizēts burts e, kurš sasaucas ar "enerģijas" konceptu un rada asociācijas ar ikdienā ikvienam saprotamo elektronisko telpu – internetu, padarot uzņēmumu par mūsdienīgu un progresīvu ne vien attieksmē un ražošanā, bet arī komunikācijā un saskarsmē.
Stratēģijas pārvērtēšanas un zīmola attīstības darbs ir bijis ietilpīgs process, kas tālredzīgi uzsākts jau 2007.gadā, un ildzis vairāk kā gadu. Veidola pārmaiņas skars visus Latvenergo koncerna uzņēmumus – AS "Latvenergo", AS "Sadales tīkls", AS "Augstsprieguma tīkls", "Latvenergo Prekyba" UAB, "Latvenergo Kaubandus" OU.
Jauno logotipu izstrādes izmaksas ir 11 000 Ls, ietverot gan radošā koncepta un pašu logotipu izstrādi, gan grafiskā standarta izstrādi. Savukārt logotipa ieviešanai dzīvē atvēlēti 35 000 latu. Jaunos logotipus sāks lietot un pakāpeniski ieviest no 2009. gada janvāra.
Kā zināms, Latvijā ir pilnībā atvērts elektroenerģijas tirgus un kopš 2007. gada 1. jūlija pilnīgi visi Latvijas elektroenerģijas lietotāji, ieskaitot mājsaimniecības, var izvēlēties sev pieņemamāko elektroenerģijas tirgotāju.
Reaģējot uz pārmaiņām, AS "Latvenergo" informē, ka sākot ar 2009.gada janvāri visos koncerna uzņēmumos tiek mainīts vizuālais tēls. Līdz šim ikvienam labi atpazīstamais zili pelēkais logo tiks aizstāts ar jaunu, košu un mūsdienīgu zīmi. Jaunā identitāte apliecina uzņēmuma jaunās vērtības – atbildība, efektivitāte, atvērtība – kas simbolizē videi draudzīgu risinājumu pilnveidošanu, klientu apkalpošanas standartu uzlabošanu, darbības efektivitātes paaugstināšanu un IT sistēmu optimālu izmantošanu ražošanas procesos.
"Mainās spēles laukums, maināmies paši. Laikā, kad tirgus ir atvērts, klienti konkrētību un kvalitāti novērtēs visaugstāk – mēs to apzināmies. Esam gandarīti, ka uzņēmumam ar 70 gadu ilgu pieredzi, ir izdevies iet kopsolī ar laiku, pārskatīt savas vērtības, rast risinājumus, kas mūs tuvina gan klientam, gan tendencēm pasaulē", pauž AS "Latvenergo" prezidents K. Miķelsons.
Latvenergo koncerna vērtību attīstīšana un turpmāko plānu pilnveidošana izriet no Baltijas un Eiropas elektroenerģijas tirgus transformācijas brīvas konkurences apstākļos, klientu prasību pieauguma un arvien pieaugošās sociālās atbildības pret vidi, kurā strādājam.
"Lai veiksmīgi konkurētu brīvā elektroenerģijas tirgū, AS "Latvenergo" vēlas stiprināt savas pozīcijas kā videi draudzīgs uzņēmums un būt par klienta pirmo izvēli energoapgādē’’, skaidro AS "Latvenergo" Stratēģiskās attīstības direktors Alnis Bāliņš.
Jaunajā logotipā attēlota visu veidu saskare starp enerģētikas uzņēmumu un klientiem, kas ir jo īpaši svarīga AS "Latvenergo" kā uz klientu orientētam uzņēmumam – tas vienlaicīgi ir gan kontakts, kas simbolizē Latvenergo pamatnodarbošanos – elektrību, gan stilizēts burts e, kurš sasaucas ar "enerģijas" konceptu un rada asociācijas ar ikdienā ikvienam saprotamo elektronisko telpu – internetu, padarot uzņēmumu par mūsdienīgu un progresīvu ne vien attieksmē un ražošanā, bet arī komunikācijā un saskarsmē.
Stratēģijas pārvērtēšanas un zīmola attīstības darbs ir bijis ietilpīgs process, kas tālredzīgi uzsākts jau 2007.gadā, un ildzis vairāk kā gadu. Veidola pārmaiņas skars visus Latvenergo koncerna uzņēmumus – AS "Latvenergo", AS "Sadales tīkls", AS "Augstsprieguma tīkls", "Latvenergo Prekyba" UAB, "Latvenergo Kaubandus" OU.
Jauno logotipu izstrādes izmaksas ir 11 000 Ls, ietverot gan radošā koncepta un pašu logotipu izstrādi, gan grafiskā standarta izstrādi. Savukārt logotipa ieviešanai dzīvē atvēlēti 35 000 latu. Jaunos logotipus sāks lietot un pakāpeniski ieviest no 2009. gada janvāra.
Kā zināms, Latvijā ir pilnībā atvērts elektroenerģijas tirgus un kopš 2007. gada 1. jūlija pilnīgi visi Latvijas elektroenerģijas lietotāji, ieskaitot mājsaimniecības, var izvēlēties sev pieņemamāko elektroenerģijas tirgotāju.