Lemj par Dienvidu tilta būvniecības uzsākšanu
Domes lēmumprojekts paredz uzdot Pilsētas attīstības departamenta direktoram Vilnim Štramam noslēgt papildu vienošanos par tilta pirmās kārtas būvniecību Rīgas pilsētas budžetā paredzēto investīciju apjomā.
Rīgas domes Pilsētas attīstības komiteja šodien paredzējusi lemt par Dienvidu tilta būvniecības uzsākšanu.
Domes lēmumprojekts paredz uzdot Pilsētas attīstības departamenta direktoram Vilnim Štramam noslēgt papildu vienošanos par tilta pirmās kārtas būvniecību Rīgas pilsētas budžetā paredzēto investīciju apjomā.
Pašlaik Rīgas pilsētas 2004. un 2005.gada budžetā ir paredzētas investīcijas Dienvidu tilta ar pieeju projektēšanai un būvniecībai Ls 4 181 900 apmērā, kas pilnībā nodrošina tehniskā projekta izstrādāšanu un ļauj uzsākt tilta balstu izbūvi.
2004.gadā iespējama inženierkomunikāciju pārnešana Daugavas kreisajā un labajā krastā, būvlaukuma sagatavošana, piebraucamo ceļu izbūve balstiem un balstu pāļu iegremdēšana.
Rīgas domes Pilsētas attīstības departaments sadarbībā ar Finanšu departamentu ir sagatavojis dokumentus un šā gada oktobrī plāno izsludināt konkursu par Dienvidu tilta trases būvniecības kreditēšanu.
Konkursā izvēlētais investors varētu finansēt būvniecību no 2005.gada aprīļa. Lai būvniecība netiktu pārtraukta 2005.gada pirmajā ceturksnī, Pilsētas attīstības departaments papildus jau piešķirtajam finansējumam lūdz atbalstīt līdzekļu iekļaušanu 2005.gada investīciju programmā Ls 8 850 000 apmērā.
Jau ziņots, ka Rīgas dome ir pieņēmusi lēmumu uzsākt Dienvidu tilta būvniecību pār Daugavu. Tā būvizmaksas sākotnēji tika lēstas Ls 82,24 miljonu apmērā, no tām būvprojektēšanas izmaksas veido Ls 2,39 miljonus.
Šoruden plānots uzsākt Dienvidu tilta pāļu iegremdēšanu Daugavā. Dienvidu tilta būvi paredzēts sadalīt četrās daļās - sākumā tiks uzbūvēti balsti, pēc tam tilta laidums, estakāde pāri Krasta un Maskavas ielai un ceļa daļa.
Rīgas dome ir apstiprinājusi arī Dienvidu tilta pievedceļa detālplānu. Paredzēts, ka Dienvidu tilts šķērsos Daugavu no Jāņa Čakstes ielas pagarinājuma kreisajā krastā līdz Slāvu ielas pagarinājumam labajā krastā.
Detālplāns paredz saudzēt meža platību, neplānojot tās iznīcināšanu apbūves un ceļu dēļ. Gar tilta trasi tiks izbūvēta prettrokšņu siena. Izstrādājot detālplānu, īpaša uzmanība esot veltīta ainavu skatupunktu un apbūves akcentu izveidei.
Līgums par Dienvidu tilta pār Daugavu pirmās kārtas tehniskā projekta izstrādāšanu un būvniecību parakstīts ar pilnsabiedrību "Dienvidu tilts", kurā apvienojušās sešas Latvijas būvkompānijas - AS "BMGS", AS "Latvijas tilti", SIA "Rīgas tilti", SIA "Skonto būve", SIA "Tilts" un SIA "Viadukts". Pilnsabiedrība tika izveidota 2002.gada jūlijā.
Domes lēmumprojekts paredz uzdot Pilsētas attīstības departamenta direktoram Vilnim Štramam noslēgt papildu vienošanos par tilta pirmās kārtas būvniecību Rīgas pilsētas budžetā paredzēto investīciju apjomā.
Pašlaik Rīgas pilsētas 2004. un 2005.gada budžetā ir paredzētas investīcijas Dienvidu tilta ar pieeju projektēšanai un būvniecībai Ls 4 181 900 apmērā, kas pilnībā nodrošina tehniskā projekta izstrādāšanu un ļauj uzsākt tilta balstu izbūvi.
2004.gadā iespējama inženierkomunikāciju pārnešana Daugavas kreisajā un labajā krastā, būvlaukuma sagatavošana, piebraucamo ceļu izbūve balstiem un balstu pāļu iegremdēšana.
Rīgas domes Pilsētas attīstības departaments sadarbībā ar Finanšu departamentu ir sagatavojis dokumentus un šā gada oktobrī plāno izsludināt konkursu par Dienvidu tilta trases būvniecības kreditēšanu.
Konkursā izvēlētais investors varētu finansēt būvniecību no 2005.gada aprīļa. Lai būvniecība netiktu pārtraukta 2005.gada pirmajā ceturksnī, Pilsētas attīstības departaments papildus jau piešķirtajam finansējumam lūdz atbalstīt līdzekļu iekļaušanu 2005.gada investīciju programmā Ls 8 850 000 apmērā.
Jau ziņots, ka Rīgas dome ir pieņēmusi lēmumu uzsākt Dienvidu tilta būvniecību pār Daugavu. Tā būvizmaksas sākotnēji tika lēstas Ls 82,24 miljonu apmērā, no tām būvprojektēšanas izmaksas veido Ls 2,39 miljonus.
Šoruden plānots uzsākt Dienvidu tilta pāļu iegremdēšanu Daugavā. Dienvidu tilta būvi paredzēts sadalīt četrās daļās - sākumā tiks uzbūvēti balsti, pēc tam tilta laidums, estakāde pāri Krasta un Maskavas ielai un ceļa daļa.
Rīgas dome ir apstiprinājusi arī Dienvidu tilta pievedceļa detālplānu. Paredzēts, ka Dienvidu tilts šķērsos Daugavu no Jāņa Čakstes ielas pagarinājuma kreisajā krastā līdz Slāvu ielas pagarinājumam labajā krastā.
Detālplāns paredz saudzēt meža platību, neplānojot tās iznīcināšanu apbūves un ceļu dēļ. Gar tilta trasi tiks izbūvēta prettrokšņu siena. Izstrādājot detālplānu, īpaša uzmanība esot veltīta ainavu skatupunktu un apbūves akcentu izveidei.
Līgums par Dienvidu tilta pār Daugavu pirmās kārtas tehniskā projekta izstrādāšanu un būvniecību parakstīts ar pilnsabiedrību "Dienvidu tilts", kurā apvienojušās sešas Latvijas būvkompānijas - AS "BMGS", AS "Latvijas tilti", SIA "Rīgas tilti", SIA "Skonto būve", SIA "Tilts" un SIA "Viadukts". Pilnsabiedrība tika izveidota 2002.gada jūlijā.