Liberalizē atsevišķas informācijas objektu izvietošanas prasības ielu brauktuves tuvumā
Reklāmas un informācijas objektus krustojumos varēs izvietot 25 metru nevis līdz šim noteikto 30 metru attālumā.
Šāds attālums ir pietiekams, lai ceļu krustojumu pieejās izvietotā informācija nenovērstu autovadītāju uzmanību no transportlīdzekļa vadīšanas, kā arī lai netiktu aizsegtas ceļazīmes un netiktu apdraudēta satiksmes drošība.
Apdzīvotās vietās, kur atļautais braukšanas ātrums noteikts lielāks par 50 km/h, maza izmēra reklāmas objekti drīkstēs atrasties tuvāk brauktuves malai.
Atbalstot un veicinot velosatiksmes attīstību pilsētas ielu tīklā, noteikts, ja uz ietves ir izveidots apvienotais gājēju un velosipēdistu ceļš, tad jāparedz vismaz 2,25 metrus plata, no reklāmas un informācijas objektiem brīva zona, kur gājēji un velobraucēji var netraucēti pārvietoties.
To paredz SM izstrādātie grozījumi noteikumos "Par reklāmas objektu vai informācijas objektu izvietošanu gar ceļiem, kā arī kārtību, kādā saskaņojama reklāmas objektu vai informācijas objektu izvietošana", ko otrdien, 7. februārī, atbalstīja valdība.
Minētie grozījumi tapuši sadarbībā ar Latvijas Darba devēju konfederāciju, Vides reklāmas asociāciju, SIA "JCDecaux", Latvijas Reklāmas asociāciju.