Lidostas "Rīga" Ziemeļu termināļa rekonstrukcija izmaksās 5,5 miljonus latus
"Starptautiskās lidostas "Rīga" Ziemeļu termināļa rekonstrukcija izmaksās aptuveni 5,5 miljonus latu, liecina Iepirkumu uzraudzības biroja informācija.
"Starptautiskās lidostas "Rīga" Ziemeļu termināļa rekonstrukcija izmaksās aptuveni 5,5 miljonus latu, liecina Iepirkumu uzraudzības biroja informācija.
Par uzvarētāju lidostas izsludinātajā atklātajā konkursā atzīta pretendentu grupa, kurā ietilpst trīs uzņēmumi - SIA "PBLC", SIA "Moduls-Rīga" un SIA "PB Fasādes".
Uzņēmumiem būs jādemontē pašreizējais terminālis, jāuzbūvē jauns, kā arī jāizveido savienojums ar lidostas "Rīga" termināļiem.
Kā jau ziņots, no jauna plānots uzbūvēt trīsstāvu ēku, kuras kopējā platība būs ap 10 000 kvadrātmetru. Rekonstrukcija jāveic 18 mēnešu laikā no līguma noslēgšanas brīža.
Rekonstrukciju nepieciešams veikt, lai palielinātu lidostas kapacitāti, ņemot vērā strauji pieaugošo pasažieru plūsmu. Rekonstrukcija arī nepieciešama, lai nodrošinātu Šengenas līguma valstu pasažieru nodalīšanu no pārējiem tad, kad Latvija pievienosies šim līgumam.
Konkursā saņemti pieci piedāvājumi, bet "PBLC", "Moduls-Rīga" un "PB Fasādes" piedāvājums bijis ekonomiski izdevīgākais. Konkursā piedalījās arī SIA "Skonto būve", SIA "Kalnozols celtniecība", AS "UPB" un SIA "Latvijas energoceltnieks".
Termināļa rekonstrukcijas projektu izstrādāja SIA "Projektēšanas birojs "Arhis" Andra Kronberga vadībā.
Ziemeļu termināļa rekonstrukcija ir viens no lielākajiem nākamo gadu investīciju projektiem.
Elizabete Rutule LETA
Copyright © LETA
Par uzvarētāju lidostas izsludinātajā atklātajā konkursā atzīta pretendentu grupa, kurā ietilpst trīs uzņēmumi - SIA "PBLC", SIA "Moduls-Rīga" un SIA "PB Fasādes".
Uzņēmumiem būs jādemontē pašreizējais terminālis, jāuzbūvē jauns, kā arī jāizveido savienojums ar lidostas "Rīga" termināļiem.
Kā jau ziņots, no jauna plānots uzbūvēt trīsstāvu ēku, kuras kopējā platība būs ap 10 000 kvadrātmetru. Rekonstrukcija jāveic 18 mēnešu laikā no līguma noslēgšanas brīža.
Rekonstrukciju nepieciešams veikt, lai palielinātu lidostas kapacitāti, ņemot vērā strauji pieaugošo pasažieru plūsmu. Rekonstrukcija arī nepieciešama, lai nodrošinātu Šengenas līguma valstu pasažieru nodalīšanu no pārējiem tad, kad Latvija pievienosies šim līgumam.
Konkursā saņemti pieci piedāvājumi, bet "PBLC", "Moduls-Rīga" un "PB Fasādes" piedāvājums bijis ekonomiski izdevīgākais. Konkursā piedalījās arī SIA "Skonto būve", SIA "Kalnozols celtniecība", AS "UPB" un SIA "Latvijas energoceltnieks".
Termināļa rekonstrukcijas projektu izstrādāja SIA "Projektēšanas birojs "Arhis" Andra Kronberga vadībā.
Ziemeļu termināļa rekonstrukcija ir viens no lielākajiem nākamo gadu investīciju projektiem.
Elizabete Rutule LETA
Copyright © LETA