Lidostas "Rīga" pievedceļa otrās kārtas rekonstrukcija izmaksās aptuveni 5 miljonus eiro
Šodien atklātā lidostas "Rīga" pievedceļa rekonstrukcijas otrā kārta varētu izmaksāt aptuveni 5 miljonus eiro (aptuveni 3,3 miljoni latu), aģentūrai LETA atzina VAS "Latvijas autoceļu direkcija" (LAD) projekta vadītājs Juris Tauriņš.
Šodien atklātā lidostas "Rīga" pievedceļa rekonstrukcijas otrā kārta varētu izmaksāt aptuveni 5 miljonus eiro (aptuveni 3,3 miljoni latu), aģentūrai LETA atzina VAS "Latvijas autoceļu direkcija" (LAD) projekta vadītājs Juris Tauriņš.
No kopējām projekta izmaksām 75%, tāpat kā pirmās kārtas rekonstrukcijas izmaksās, segs Eiropas Savienības (ES) fondu līdzekļi.
Tauriņš norādīja, ka 2004.gada 19.janvārī plānots atvērt piedāvājumus izsludinātajā konkursā par projektā paredzēto būvdarbu veikšanu. Būvdarbus plānots uzsākt nākamā gada aprīlī, un tie varētu ilgt aptuveni astoņus mēnešos. Projekta vadītājs tomēr atzina, ka nepieciešamības gadījumā daļa darbu tiks pārcelta uz 2005.gadu.
Jau ziņots, ka otrās kārtas laikā tiks izbūvēts pievedceļa turpinājums un jauns pārvads pār Zolitūdes ielu, kā arī jaunas rampas un nobrauktuves pašreizējam pārvadam pār K.Ulmaņa gatvi. Tas tiks pārbūvēts par pilnu divu līmeņu krustojumu ar pagriezienu iespējām visos virzienos.
Tauriņš skaidroja, ka konkursa uzvarētājs neveiks jaunceļamā pārvada pār Zolitūdes ielu turpinājuma, proti, Jūrkalnes ielas būvdarbus, jo šī ceļa daļa ir Rīgas domes pārziņā.
Kā aģentūrai LETA atzina Rīgas domes Satiksmes departamenta direktora vietnieks Edgars Strods, Jūrkalnes ielas būvdarbu projekts patlaban ir saskaņošanas stadijā un tam jau paredzēts finansējums nākamā gada budžetā. Strods gan nevarēja nosaukt konkrētas būvdarbu izmaksas.
Viņš skaidroja, ka galvenā pārvada celtniecības ideja ir izveidot Zolitūdes iedzīvotājiem pieslēgumu K.Ulmaņa gatvei un nodrošināt viņiem vieglāku piekļūšanu Rīgas centram.
Kā šodien rekonstruētā lidostas "Rīga" pievedceļa un pārvada pār K.Ulmaņa gatvi atklāšanā atzina satiksmes ministrs Roberts Zīle (TB/LNNK), šie ceļa posmi uzskatāmi par vārtiem uz Rīgu. Viņš pauda cerību, ka sadarbība ar ES šāda veida projektu realizēšanā turpināsies.
Arī Eiropas Komisijas (EK) delegācijas Latvijā vadītājs Endrjū Rasbašs norādīja, ka nākamajā gadā Latvijā tiks realizēti daudzi līdzīgi projekti, kuros noderēs gūtā pieredze.
"Esam guvuši ne tikai tehnoloģiskas, bet arī birokrātiskas mācību stundas," sacīja Rasbašs.
Jau ziņots, ka lidostas "Rīga" pievedceļa un pārvada pār K.Ulmaņa gatvi rekonstrukciju veica SIA "A.C.B." un AS "Latvijas tilti" konsorcijs, piesaistot apakšuzņēmējus specifisko darbu veikšanai. Kopējās rekonstrukcijas izmaksas, pēc LAD sniegtās informācijas, ir aptuveni 2,76 miljoni eiro (aptuveni 1,8 miljoni latu), no kuriem Eiropas Savienības (ES) finansējums ir 2 miljoni eiro (aptuveni 1,3 miljoni latu).
Galvenie rekonstrukcijas darbi pabeigti 12.novembrī, kad uz lidostas pievedceļa un pārbūvētā viadukta pār K.Ulmaņa gatvi atklāta arī transportlīdzekļu satiksme.
No kopējām projekta izmaksām 75%, tāpat kā pirmās kārtas rekonstrukcijas izmaksās, segs Eiropas Savienības (ES) fondu līdzekļi.
Tauriņš norādīja, ka 2004.gada 19.janvārī plānots atvērt piedāvājumus izsludinātajā konkursā par projektā paredzēto būvdarbu veikšanu. Būvdarbus plānots uzsākt nākamā gada aprīlī, un tie varētu ilgt aptuveni astoņus mēnešos. Projekta vadītājs tomēr atzina, ka nepieciešamības gadījumā daļa darbu tiks pārcelta uz 2005.gadu.
Jau ziņots, ka otrās kārtas laikā tiks izbūvēts pievedceļa turpinājums un jauns pārvads pār Zolitūdes ielu, kā arī jaunas rampas un nobrauktuves pašreizējam pārvadam pār K.Ulmaņa gatvi. Tas tiks pārbūvēts par pilnu divu līmeņu krustojumu ar pagriezienu iespējām visos virzienos.
Tauriņš skaidroja, ka konkursa uzvarētājs neveiks jaunceļamā pārvada pār Zolitūdes ielu turpinājuma, proti, Jūrkalnes ielas būvdarbus, jo šī ceļa daļa ir Rīgas domes pārziņā.
Kā aģentūrai LETA atzina Rīgas domes Satiksmes departamenta direktora vietnieks Edgars Strods, Jūrkalnes ielas būvdarbu projekts patlaban ir saskaņošanas stadijā un tam jau paredzēts finansējums nākamā gada budžetā. Strods gan nevarēja nosaukt konkrētas būvdarbu izmaksas.
Viņš skaidroja, ka galvenā pārvada celtniecības ideja ir izveidot Zolitūdes iedzīvotājiem pieslēgumu K.Ulmaņa gatvei un nodrošināt viņiem vieglāku piekļūšanu Rīgas centram.
Kā šodien rekonstruētā lidostas "Rīga" pievedceļa un pārvada pār K.Ulmaņa gatvi atklāšanā atzina satiksmes ministrs Roberts Zīle (TB/LNNK), šie ceļa posmi uzskatāmi par vārtiem uz Rīgu. Viņš pauda cerību, ka sadarbība ar ES šāda veida projektu realizēšanā turpināsies.
Arī Eiropas Komisijas (EK) delegācijas Latvijā vadītājs Endrjū Rasbašs norādīja, ka nākamajā gadā Latvijā tiks realizēti daudzi līdzīgi projekti, kuros noderēs gūtā pieredze.
"Esam guvuši ne tikai tehnoloģiskas, bet arī birokrātiskas mācību stundas," sacīja Rasbašs.
Jau ziņots, ka lidostas "Rīga" pievedceļa un pārvada pār K.Ulmaņa gatvi rekonstrukciju veica SIA "A.C.B." un AS "Latvijas tilti" konsorcijs, piesaistot apakšuzņēmējus specifisko darbu veikšanai. Kopējās rekonstrukcijas izmaksas, pēc LAD sniegtās informācijas, ir aptuveni 2,76 miljoni eiro (aptuveni 1,8 miljoni latu), no kuriem Eiropas Savienības (ES) finansējums ir 2 miljoni eiro (aptuveni 1,3 miljoni latu).
Galvenie rekonstrukcijas darbi pabeigti 12.novembrī, kad uz lidostas pievedceļa un pārbūvētā viadukta pār K.Ulmaņa gatvi atklāta arī transportlīdzekļu satiksme.